Pinkpop 2024

elo

Headliner
3 dec 2013
5.589
4.689
5min dichter bij terrein, 5/10min verder naar de campings…als ik Google Maps bekijk zal dit SnowWorld zijn…of wordt dit al ergens anders voor gebruikt?

Het moet iig daar ergens liggen.
Snowworld is echt niet ver lopen. Een minuut of 5. Als je iets verder parkeert dan zal het 10 minuten zijn denk ik. Prima afstand dus.
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
563
359
Stond voorheen op de plattegrond hoor. Die zijn gewoon weg. Hebben zeker gezien dat die altijd best rustig waren. Zou schandalig zijn, even een halfuur kwijt om naar de de WC te gaan vanuit Noord.
Of vanwege de mindere kaartenverkoop minder toiletten
 

SanderFMC

Randprogramma
1 jul 2022
186
270
Pluim laat voor donderdag een gemiddelde van 21-22 graden zien, met spreiding tussen 15 en 30 graden. Kan nog alle kanten op kortom. Volgende week zal wel wat duidelijker worden welke kant het op gaat
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.863
4.825
laten we eerst hopen op droog... ik heb nog niet de neiging om te denken dat we 30+ gaan qua temperatuur?
Volgens de Weerman kan het dan wel snel oplopen, maar 30+ zal het niet worden. Eerder iets van 27/28 graden, maar wel tropisch vochtig, dus wel drukkende warmte.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.316
7.304
Hopelijk hebben ze voor de bezoekers dan dit jaar her en der iets meer kleine schaduwplekken (als dat überhaupt kan?).
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
472
637
5min dichter bij terrein, 5/10min verder naar de campings…als ik Google Maps bekijk zal dit SnowWorld zijn…of wordt dit al ergens anders voor gebruikt?

Het moet iig daar ergens liggen.
Omdat het kan wat tijd ingestopt.

Je kan wel een skiuur reserveren op do tm ma, echter geen parkeerplaats reserveren. Dit kan op een willekeurige andere dag wel.

Het kan natuurlijk zijn dat andere PP’ers dit al gedaan hadden…een parkeerplaats reserveren lukte me namelijk ook zonder een skiuur (al heb ik de betalingsstap niet gedaan)
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
laten we eerst hopen op droog... ik heb nog niet de neiging om te denken dat we 30+ gaan qua temperatuur?
Precies hopen op droog weer en dat de weergoden met ons zijn 🙏,
Al wil ik de pret niet drukken maar. geeft het op mijn telefoon aan dat er vanaf maandag weer regen zou komen.
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
Dat is goed te doen, vooral als de nachten iets afkoelen. Ik kan me bij PJ 2 jaar geleden herinneren dat het om 3 uur in de nacht nog steeds 30 graden was...
Kan mij wel herinneren dat '22 de vrijdag en zaterdag echt warm was. zondag ook nog maar, toen begon het tijdens Volbeat langzaam te regenen en dat zette door tijdens Imagine Dragons wij zijn toen naar huis gegaan omdat we het ook opeens echt koud kregen en ook gewoon niet meer warm kregen.
 

SanderFMC

Randprogramma
1 jul 2022
186
270
Kan me niet echt veel regen herinneren bij Imagine Dragons in 2022 eigenlijk. Vorig jaar wel flink verzopen bij RHCP op zondag nadat het daarvoor het hele festival warm en droog was
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.081
5.446
Kan mij wel herinneren dat '22 de vrijdag en zaterdag echt warm was. zondag ook nog maar, toen begon het tijdens Volbeat langzaam te regenen en dat zette door tijdens Imagine Dragons wij zijn toen naar huis gegaan omdat we het ook opeens echt koud kregen en ook gewoon niet meer warm kregen.
In 2022 op RW ook doorgegaan bij Imagine Dragons, maar dat lag niet aan regen
 

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
197
161
Toch leuk om hier een beetje mee te lezen, en te zien hoe het allemaal weer leeft. Ik ben niet echt actief op 't forum dit jaar omdat we PP skippen. Gewoon teveel concurentie voor PP en wij hebben gekozen voor losse shows van Springsteen, FFDP, een dag onze lokale buurtbarbecue Breda Live en ACDC. Mijn oren piepen nog steeds na die denderende show van gisteren en mijn portemonnee is al weer leeg, maar wat was dit het waard zeg! Volgend jaar weer Pinkpop en misschien een dagje Jera on Air proberen.
 
  • Leuk
Waarderingen: piep

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
491
203
2 weken voor Pinkpop mijn spoorboekje helemaal af 😃

Komt ie...!

Donderdag:
Biertjes nuttigen op camping A en hopen dat we nog wat bekende gezichten tegen komen, savond silent disco camping B

Vrijdag:

Kawala - Skindred - babymetal - fleddy Melculy - Nathaniel Rateliff - avril lavigne - Keane - maneskin (toch even een stukje van proberen) - kees van hond

Zaterdag:

Joost - Douwe Bob - analogues (probeersel) - Corey Taylor - Against the current - ploegendienst - Pendulum - Vices - Nothing But Thieves - John Coffey

zondag:

Sea Girls - Dool - K's - Greta Van Fleet - Limp Bizkit - Jane's Addiction


krijg het letter type niet meer klein maar Interrupters en Hozier wil ik ook nog wel meepakken

Al met al toch prima vooral de zondag veel must sees!
Zoals verwacht helaas geen headliners voor mij..
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken