l
Wellicht eens een weekendje Graspop proberen? Je kan toch wel heel even naar Ed Sheeran gaan kijken, ik snap dus nooit waarom je op zo'n groot festival een headliner helemaal zou skippen. Ik ben hem ook gepeerd na een uurtje Pink vorig jaar, dat had ik vooraf ook kunnen doen (want: totaal niet mijn ding) maar dan blijf je toch even om het een kans te geven.
Meestal ben ik dan al flink gebroken, snap die verlenging dan ook nooit zo goed.. en vind 2 a 2,5 uur ook vaak te lang, daarom is voor mij het dag programma mischien nog wel belangrijker dan de headliners, lekker een uurtje het beste van!
Bij maneskin en ed sheeran moet ik daar eerst een uur opwachten voor dat ik wellicht iets ken!
Neem Bruce prima artiest maar 3 a 3,5 uur spelen is toch veel te lang dan ben je er toch wel klaar mee?
Graspop is ook een overweging voor mij..
Maar dat hangt een beetje van dit jaar af hoe gaat de sfeer zijn??
Hier op het forum word het pinkpop publiek vaak als aso's weggezet maar ik heb het altijd als heel prettig ervaren (beter als pukkelpop lowlands etc. Om een paar te noemen)
Behalve bij avicci geen idee waar ze vandaan kwamen maar het leek even of ik op Tomorrowland stond allemaal anabolen slikkende patsertjes!!
Sta al jaren op camping A en hebben daar toch een band opgebouwd met vele, niet alleen de festivalgangers maar ook de mevrouw achter de koffie kraam of de bufkes etc. (daar zijn de Friezen ook weer is dan vaak de reactie)
Alleen ept dit de laatste jaren wat af.. hee waar is de groep uit Tiel gebleven of de mannen uit Eindhoven!
Van legertenten tot complete drive in shows sommige kwam de camping mischien niet eens af!
Nu de vaste gast ticket en groeptickets in het leven zijn geblazen verwacht ik weer minder bekenden te zien!
Partytent mag niet meer, muziek installaties worden ingenomen.. sommige zullen hier blij mee zijn maar de aangewezen tijden voorheen zorgden ervoor dat het niet hinderlijk was!
Zaterdagavond was vrijwel iedereen verkleed op de camping, unieke sfeer!!!
Lang verhaal zonder bruikbare informatie, maar blijft met name de sfeer afzakken zal ik het idd overwegen om elders te gaan kijken!