Pinkpop 2024

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.121
503
Iedereen helemaal verbaasd zeker, maar dit was te verwachten toch?
En ja het blijft een festival, dat een is meestal sws wel duurder dan in de kroeg of op het terras en daar wordt het ook steeds duurder dus ja achter blijven kunnen ze toch niet.
Zeker, en daar zal PP en andere festivals hun stuk(je) winst moeten pakken.Aan de andere kant als je weet wat een liter bier kost inkoop dan weet je toch dat er een behoorlijke winstmarge op zit maar geldt dat niet voor de hele catering tijdens PP .Zou graag eens weten wat de omzet is tijdens die 3 dagen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
438
338
Was te verwachten helaas dat de munt prijs omhoog zou gaan. Valt nog mee de meeste festivals hebben ‘m verhoogd naar 3,80 😉
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.588
4.689
Was te verwachten helaas dat de munt prijs omhoog zou gaan. Valt nog mee de meeste festivals hebben ‘m verhoogd naar 3,80 😉
Dan valt het alsnog niet mee. Tuurlijk was het te verwachten, maar sommige mensen hier zouden nog stront eten, als er maar een Pinkpop vlaggetje op zit. Nee alle gekheid op een stokje, €3,70 is denk ik normaal geworden, hoe gek dat ook klinkt... in 2022 was het nog €2,80 toch?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.714
Dan valt het alsnog niet mee. Tuurlijk was het te verwachten, maar sommige mensen hier zouden nog stront eten, als er maar een Pinkpop vlaggetje op zit. Nee alle gekheid op een stokje, €3,70 is denk ik normaal geworden, hoe gek dat ook klinkt... in 2022 was het nog €2,80 toch?
2019 was 2,80
2022 was 3,20
2023 was 3,50
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
Zeker, en daar zal PP en andere festivals hun stuk(je) winst moeten pakken.Aan de andere kant als je weet wat een liter bier kost inkoop dan weet je toch dat er een behoorlijke winstmarge op zit maar geldt dat niet voor de hele catering tijdens PP .Zou graag eens weten wat de omzet is tijdens die 3 dagen.
Als ergens veel winst te halen valt en ja heb altijd in de horeca gewerkt, dan is het wel in de horeca/catering dus ook festivals. Kijk naar wat een Pinkpop frietje vorig jaar al koste volgens mij 1,5munt .
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.316
7.304
Iedereen helemaal verbaasd zeker, maar dit was te verwachten toch?
En ja het blijft een festival, dat een is meestal sws wel duurder dan in de kroeg of op het terras en daar wordt het ook steeds duurder dus ja achter blijven kunnen ze toch niet.
Mag best kritiek op geleverd worden imo. Belachelijke duur.
 
  • Leuk
Waarderingen: D02

elo

Headliner
3 dec 2013
5.588
4.689
Kan hier inderdaad geen enkele goede reden voor bedenken. Of zou de verkoop zo slecht lopen dat de verhouding toilet per bezoeker onredelijk wordt?
Vrijdag en zaterdag wel. Al zal zaterdag nog wel richting de 45.000 trekken (weekenddag). Zondag lijkt het gewoon druk te zijn.
 
  • Wow
Waarderingen: DennisvdBr

JohndeBever

Randprogramma
12 okt 2023
110
87
Naast het feit dat ik de interactieve plattegrond in de app wel erg handig vind, viel me wel nog 1 ding op: waarom heeft de golden circle bij het Noord-podium een aansluitend geluidstent en nog een los blok erlangs?
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
Mag best kritiek op geleverd worden imo. Belachelijke duur.
Tuurlijk dat mag zeker, en zal ook niet zeggen dat het niet terecht zal zijn. Maar het zal niet veel veranderen en met de plannen van de regering zal het alleen maar duurder gaan worden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken