Graspop Metal Meeting 2025

Ik weet dat ik niet representatief ben voor heel Belgie maar ik ben nog nooit van hun gehoord 😅, Lijkt me zo een band die in de VS heel populair is en hier totaal onbekend is!

Geeft me wat Nickleback/ Creed vibes!
Ja komt ook uit datzelfde straatje, de alternatieve rock/post grunge. Ik vind het een super band en zou het toejuichen. Zijn vooral in de US groot. Maar vind het heel jammer dat ze enkel de US aandoen, gezien het een band uit Londen is.
Verwacht ze niet meer in EU in de zomer, misschien na augustus. Maar wie weet.
Over Creed gesproken, ik vind het jammer dat die hun reunie alleen maar in US doen. Had ik graag willen zien, maar nu komt Tremonti weer opnieuw op tour, niet dat ik daarom klaag, maar ff een avondje meeschreeuwen met Higher, Arms Wide Open etc had ik graag willen doen!

Ik weet dat ik niet representatief ben voor heel Belgie maar ik ben nog nooit van hun gehoord 😅, Lijkt me zo een band die in de VS heel populair is en hier totaal onbekend is!

Geeft me wat Nickleback/ Creed vibes!
Is het Britse antwoord op de grunge. Bij mijn weten in de VS wat minder populair, maar wel groot in de UK & in mindere mate Europa.

En de frontman is de ex van Gwen Stefani.

Lijkt me ook wel een has been band, zie die niet meer op een festival als GMM of Werchter staan.
Halverwege de dag op Werchter zie ik ze nog wel staan, maar niet veel later dan dat. Dit jaar niet meer, maar een ander jaar
Zie ze een zaaltourtje doen, AB en 013 ofzo.

Yes, they also come from the same street, the alternative rock/post grunge. I think they are a great band and would applaud them. They are especially big in the US. But I think it is a shame that they only play in the US, considering they are a band from London.
Don't expect them in EU in summer, maybe after August. But who knows.
Speaking of Creed, I think it's a shame they're only doing their reunion in the US. I would have liked to see them, but now Tremonti is touring again, not that I'm complaining, but I would have liked to have had an evening of screaming along to Higher, Arms Wide Open etc!
and My sacrifice! one of my all time favorites ever since i discovered it on MTV2 in 2001!

Ik had Poppy eigenlijk al afgeschreven op basis van de paar nummers die ik van haar had gehoord, maar nu toch maar eens haar nieuwe album opgezet en dat klinkt toch best lekker. Misschien toch maar een kans geven straks. Ben benieuwd wat die voor spot krijgt.
ze tourt met Knocked Loose, op basis daarvan zou ik ze die hoge Metal Dome spot op vrijdag toeschrijven

I don’t know if this band has been discussed before but do you think Refused could still get announced? They’re playing their farewell tour, are booked for Hellfest and would fit the bill quite nicely in my opinion.

Users who are viewing this thread