Nutellica Randprogramma 3 apr 2023 158 430 Vandaag om 12:46 #12.601 kaiser zei: Lijkt me ook wel een has been band, zie die niet meer op een festival als GMM of Werchter staan. Klik om te vergroten... Er staan toch wel vaker has been bands op GMM, zoals een Ugly Kid Joe, of een Alien Ant Farm (hoop dat ik niemand tegen de schenen trap hiermee?) Waarderingen: PreFXDesigns
kaiser zei: Lijkt me ook wel een has been band, zie die niet meer op een festival als GMM of Werchter staan. Klik om te vergroten... Er staan toch wel vaker has been bands op GMM, zoals een Ugly Kid Joe, of een Alien Ant Farm (hoop dat ik niemand tegen de schenen trap hiermee?)
Piebe71 Sunset slot 15 dec 2022 2.103 4.668 Vandaag om 13:11 #12.602 Nutellica zei: Er staan toch wel vaker has been bands op GMM, zoals een Ugly Kid Joe, of een Alien Ant Farm (hoop dat ik niemand tegen de schenen trap hiermee?) Klik om te vergroten... En de rollatorbands niet te vergeten Waarderingen: MarcoReusel en Nutellica
Nutellica zei: Er staan toch wel vaker has been bands op GMM, zoals een Ugly Kid Joe, of een Alien Ant Farm (hoop dat ik niemand tegen de schenen trap hiermee?) Klik om te vergroten... En de rollatorbands niet te vergeten
Nutellica Randprogramma 3 apr 2023 158 430 Vandaag om 13:13 #12.603 Piebe71 zei: En de rollatorbands niet te vergeten Klik om te vergroten... Ik heb Scorpions, Europe, Whitesnake etc. bewust niet genoemd Waarderingen: Piebe71
Piebe71 zei: En de rollatorbands niet te vergeten Klik om te vergroten... Ik heb Scorpions, Europe, Whitesnake etc. bewust niet genoemd
Gouwe Ouwe Playlistbediener 30 jan 2025 17 75 Vandaag om 14:41 #12.604 Nutellica zei: Ik heb Scorpions, Europe, Whitesnake etc. bewust niet genoemd Klik om te vergroten... Of deze Gouwe Ouwe zei: Klik om te vergroten... Waarderingen: Nutellica
Nutellica zei: Ik heb Scorpions, Europe, Whitesnake etc. bewust niet genoemd Klik om te vergroten... Of deze Gouwe Ouwe zei: Klik om te vergroten...