Graspop Metal Meeting 2025

Het heeft me bloed, zweet en een pak geld gekost maar ik ga naar Birmingham op 5 Juli šŸ¤˜Bij deze wens ik jullie allemaal een leuke Graspop editie maar budgetair gezien is Graspop nu uitgesloten voor mijn vrouw en mezelf. ENJOY!
Los van het financiƫle, als je al die vaak legendarische bands of frontmannen op 1 avond gezien hebt ga je wrs toch een aantal weken moeten bekomen.

Enjoy!

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
Top ben benieuwd vanavond ! 2 top bands. Hoe was Fit for a king? Spelen vanavond slecht een half uurtje las ik šŸ˜ž
40 minuten in Brussel waarom zou het maar een halfuurtje zijn?

Vond ze wel goed maar ik moet eerlijk zijn dat ik ze ook al beter gezien heb.

• Leuk
Waarderingen: dennis87
40 minuten in Brussel waarom zou het maar een halfuurtje zijn?

Vond ze wel goed maar ik moet eerlijk zijn dat ik ze ook al beter gezien heb.
Volgens het schema 20:00 tot 20:30 . Hopelijk dan nog even 10 min langer door .
Oke ik ben benieuwd vond ze afgelopen jaar op Graspop heel goed.

Prachtige dag om Bullet for my Valentine aan te kondigen ā¤ļø
Vond de sfeer in de Lotto Arena eigenlijk maar matig. Bij de bekendere nummers van de plaat ging het wel goed, maar tijdens de minder bekendere songs, zakte de sfeer toch in. Zou ze niet als headliner plaatsen met dezelfde setlist, als ik kon kiezen. Maarja ik heb hier niets over te beslissen :)

Vond de sfeer in de Lotto Arena eigenlijk maar matig. Bij de bekendere nummers van de plaat ging het wel goed, maar tijdens de minder bekendere songs, zakte de sfeer toch in. Zou ze niet als headliner plaatsen met dezelfde setlist, als ik kon kiezen. Maarja ik heb hier niets over te beslissen :)
de algemene consensus hier was gewoon bfmv op Ć©Ć©n van die sub spots op de zaterdag toch?
ik weet dat er wel gediscussieerd is over die headline spot, maar persoonlijk zie ik dat never nooit gebeuren voor die band

• Leuk
Waarderingen: festivalryo en Nightrage
de algemene consensus hier was gewoon bfmv op Ć©Ć©n van die sub spots op de zaterdag toch?
ik weet dat er wel gediscussieerd is over die headline spot, maar persoonlijk zie ik dat never nooit gebeuren voor die band
Zou inderdaad betere spot zijn. Of headliner Jupiler, maar die zijn er al.

Zou inderdaad betere spot zijn. Of headliner Jupiler, maar die zijn er al.
Ja nouja met de flogging molly cancellation hebben we weer een jupiler head nodig, maar denk dat mainstage sub een betere spot is voor ze. Dat was natuurlijk ook allemaal al lang rond voor dat er duidelijk werd dat flogging niet zou komen.

Ik heb het gevoel dat het echt per land verschilt hoe ze naar Bullet kijken. Want in de AFAS was het echt Ć©Ć©n groot feest en iedereen die bijna alle nummers mee zong. Echt een heel groot contrast met Trivium imo.

Maar maakt mij niet uit waar en hoe laat ze staan. Als ze er maar staan :)

Ik heb het gevoel dat het echt per land verschilt hoe ze naar Bullet kijken. Want in de AFAS was het echt Ć©Ć©n groot feest en iedereen die bijna alle nummers mee zong. Echt een heel groot contrast met Trivium imo.

Maar maakt mij niet uit waar en hoe laat ze staan. Als ze er maar staan :)

Waar in de zaal stond je? Dat kan ook een vertekenend beeld geven, kijk ook naar hoe men Slipknot ervoer.

Waar in de zaal stond je? Dat kan ook een vertekenend beeld geven, kijk ook naar hoe men Slipknot ervoer.
Middenin de zaal. Niet veel naar voren, niet veel naar achter.

Betwijfel of er iets komt. Graspop heeft een ander Valentine bericht gelaatst

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Los van het financiƫle, als je al die vaak legendarische bands of frontmannen op 1 avond gezien hebt ga je wrs toch een aantal weken moeten bekomen.

Enjoy!
Kan je nagaan hoe goed Fields of Rock 2005 was:

Alter Bridge
Papa Roach
Motorhead
Slayer
Velvet Revolver
Audioslave
Black Sabbath
Rammstein

Dit was enkel het main stage programma. En dan nog 15 andere bands verdeeld over 2 kleinere podia, waaronder Flogging Molly, Machinehead, After Forever en Soulfly. Waar je natuurlijk niet aan toe kwam gezien het geweld op de main stage. Denk dat dit de beste line up is geweest van een festival waar ik bij was. Dit stond allemaal op Ć©Ć©n (!) dag geprogrammeerd. Acht headliners die niet zouden misstaan op een meerdaags festival. Ook nog met Black Sabbath in de oorspronkelijke bezetting. Voor het bedrag van, schrik niet: 70 euro! Wel 20 jaar geleden, maar toch. Voor dat geld zie je misschien Papa Roach in de AFAS tegenwoordig.

Users who are viewing this thread