Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De The Last Will And Testament tour van Opeth is nu een tweetal concerten onderweg. Kijk enorm uit naar de show volgende week in Afas Live! Valt de Opeth show op Graspop eigenlijk ook onder diezelfde tour, of kunnen we dan misschien een andere show / setlist verwachten?
Had de vraag vorige week ook al gesteld hier maar die werd (terecht) volledig ondergesneeuwd door het nieuws van het concert van Black Sabbath dus we wagen gewoon nog een poging.
Zijn er nog mensen die Adept (niet als headliner of sub) langs zien komen? Ze touren al sinds 2019 niet maar vorig jaar weer een incidentele show gedaan in Stuttgart, en voor dit jaar staan er ook weer drie optredens op de planning (14 juni in Oostenrijk, 15 juni in Tsjechië en 16 augustus in Zwitserland).
Had de vraag vorige week ook al gesteld hier maar die werd (terecht) volledig ondergesneeuwd door het nieuws van het concert van Black Sabbath dus we wagen gewoon nog een poging.
Get the Opeth Setlist of the concert at Hauptstrasse, Wacken, Germany on August 1, 2024 from the Summer Sojourn 2024 Tour and other Opeth Setlists for free on setlist.fm!
www.setlist.fm
Was alleen klote geluid waar ik stond, waar ik echt enorm van baal.
Om me heen iedereen gebaren en roepen dat t geluid gefixt. Buiten dat, wel soort van kunnen genieten?
Verwachten jullie sex pistols & frank carter op Graspop of zou deze naam dan wel al aangekondigd zijn?
Heb het idee (en hoop) dat ze op Werchter zullen komen.
Verwachten jullie sex pistols & frank carter op Graspop of zou deze naam dan wel al aangekondigd zijn?
Heb het idee (en hoop) dat ze op Werchter zullen komen.
They’re playing Hellfest on Friday and Glasgow on Saturday, so I guess we can rule them out. I imagine they would be one of the three big tbs slots, so that’s not possible.
Vrijdag: 1 marquee, 1 headliner, zaterdag: 5 mainstage, 2 metaldome, 1 jupiler, zondag: 1 mainstage, 1 metaldome. Staat overigens ook op de poster. Waarschijnlijk ook nog een vervanging voor Flogging Molly?
Maar anderzijds is de laatst gekende datum rond de 10e Juni :/ ik hoopte ergens nog stiekem dat ze een van de ontbrekende headliners zouden zijn. Was een zeer leuke set in vorst!