Graspop Metal Meeting 2025

Poging 2, met nog wat aanvullingen…🥴

DONDERDAG
Alestorm
Alien Ant Farm
Beast In Black
Dream Theater
Epica
Hot Milk
Lagwagon
Powerwolf

VRIJDAG
British Lion
Dead Poet Society
Eagles of Death Metal
Gloryhammer
Green Lung
Me First And The Gimme Gimmes
Myles Kennedy
Tremonti
Villagers Of Ioannina City

ZATERDAG
Airbourne
Apocalyptica
Bad Wolves
Dragonforce
Eisbrecher
Nine Inch Nails
Starset
The Dead Daisies
The Warning
Unto Others

ZONDAG
Alcest
Creeper
Crossfaith
Dayseeker
Hardy
Katatonia
Krokus
Nothing More
Thrice
Ugly Kid Joe
Op donderdag zie ik vooral in de middag pas dingen.
Heeft het te maken met de aankomst of gewoon niks wat interessant genoeg is.

Mja, bij mij gaat dat dus niet op.
Er is geen enkel metalgenre dat ik op voorhand niks vind.
En ik zou dat ook niet willen, dat lijkt mij juist veel te beperkend.
Ik in theorie ook niet, maar in de praktijk is het bij mij toch echt wel het geval.

Zo kan ik er vrijwel automatisch van uit gaan dat wanneer @Koekdoos een band oké vindt, ik die band gerust links kan laten liggen ;)(ik vermoed dat het andersom ook zo is trouwens🤣).

De Koekdoosmethode daarentegen is universeel bruikbaar.

Nou…..dan moet je toch aan mijn lijstje iets opvallen….🤣

Dat die genres bij jou ook niet of nauwelijks op de lijst staan?
Ken niet van elke band uit t lijstje het genre, zie alleen wel dat de meeste namen van mijn eigen lijstje door het weekend wel in de lijst voor komen

Hanabie is ook aangekondigd in de AB voor 9 november. Hebben vorig jaar moeten afzeggen op GMM.

Gisteren genoten van Pantera in Vorst Nationaal, deze mogen wat mij betreft ook nog toegevoegd worden op zaterdag, mochten ze mogen van Metallica en even de oversteek willen maken van de US of A, blijven toch legends!
Op zaterdag is onmogelijk aangezien ze de zondag terug gewoon in de VS spelen, daar zit gewoon niet genoeg tijd tussen!

Zelfs om de ontbrekende vrijdag headliner te zijn lijkt me heel erg krap (En aan de dure kant) om ze even over en weer te vliegen!

Ik ken de band niet goed genoeg, maar hier is een mooi gaatje gelaten. Tenzij ze die Amerikaanse tour toch een wereldtour gaan noemen 😆
Geen idee welke grootte die zouden krijgen, deze was uit mijn geheugen verdwenen 😅

Bijlagen

• FB_IMG_1739267673804.jpg
    FB_IMG_1739267673804.jpg
    193,7 KB · Weergaven: 171
Ik ken de band niet goed genoeg, maar hier is een mooi gaatje gelaten. Tenzij ze die Amerikaanse tour toch een wereldtour gaan noemen 😆
Geen idee welke grootte die zouden krijgen, deze was uit mijn geheugen verdwenen 😅
Ik weet dat ik niet representatief ben voor heel Belgie maar ik ben nog nooit van hun gehoord 😅, Lijkt me zo een band die in de VS heel populair is en hier totaal onbekend is!

Geeft me wat Nickleback/ Creed vibes!

• Wow
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en Steph85
Ik weet dat ik niet representatief ben voor heel Belgie maar ik ben nog nooit van hun gehoord 😅, Lijkt me zo een band die in de VS heel populair is en hier totaal onbekend is!

populair in de jaren 90, een goede grungeband. Ik zag ze een jaar of twintig geleden in Werchter. maar al een hele tijd niets meer van ze gehoord 😅

Totaal onbekend doe je ze echt te kort mee, is gewoon een grote band geweest in de 90's met de nodige klassiekers zoals Machinehead, Everything Zen, Glycerine en The Chemicals Between Us.

Maar dat lijkt me eerder een maandje rust dan dat ze de oversteek naar Europa gaan maken.

• Leuk
Waarderingen: PFR666, Paddy en nikita

Users who are viewing this thread