Graspop Metal Meeting 2025

DO:
Iron Maiden
Dream Theater
Carcass
Paradise Lost
Psychonaut
Deafheaven
Perturbator

VR:
Slipknot
Knocked Loose
Jerry Cantrell
Blood Incantation
Opeth
Windhand

ZA:
NIN
Spiritbox
Korn
Lorna Shore
Amenra
The Warning

ZO:
Savatage
In Flames
Triptykon
Currents
Alcest
Katatonia

• Leuk
Waarderingen: Piebe71 en won666
Ik denk wel dat Graspop ook wat kijkt naar Nederland en zelfs Duitsland om te kijken of iets gaat aanslagen. Vergeet niet dat Eindhoven nog altijd dichter bij Dessel ligt dan Brussel of Antwerpen! Nu niet specifiek voor BCC (ik denk zelfs niet dat die band iets is voor Graspop), maar wel DENK ik dat ze bv kijken hoe iets verkoopt in 013 of Afas, naast Sportpaleis en AB bijvoorbeeld. En platenverkoop. En streams.

Ze zullen wel rekening houden met de populariteit van een band in Nederland en Duitsland qua plaatsing op de affiche, maar betwijfel dat ze gaan wachten met iets bekend te maken omdat ze niet in de weg willen lopen van de ticketverkoop van de 013. Who cares?

DT en Perturbator nooit gezien en verder nog Paradise Lost , Soen en Psychonaut maar voor die laatste ziet het er al niet goed uit
Julie Christmas en Dream Theater volledig kunnen zien gaat denk ik ook spannend worden. Ook nog Orbit Culture ergens in dat tijdslot waarschijnlijk. Dat is ook gelijk mijn bezwaar richting de donderdag. Mijn must sees zitten (waarschijnlijk) teveel geclusterd. Op vrijdag lijkt dat mooier verspreid over de gehele dag. Net als op zaterdag, trouwens.

• Leuk
Waarderingen: johanra
Julie Christmas en Dream Theater volledig kunnen zien gaat denk ik ook spannend worden. Ook nog Orbit Culture ergens in dat tijdslot waarschijnlijk. Dat is ook gelijk mijn bezwaar richting de donderdag. Mijn must sees zitten (waarschijnlijk) teveel geclusterd. Op vrijdag lijkt dat mooier verspreid over de gehele dag. Net als op zaterdag, trouwens.
Sowieso volledig JC in dat geval

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Ze zullen wel rekening houden met de populariteit van een band in Nederland en Duitsland qua plaatsing op de affiche, maar betwijfel dat ze gaan wachten met iets bekend te maken omdat ze niet in de weg willen lopen van de ticketverkoop van de 013. Who cares?
Zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde. stel. Een band verkoopt maar 1350 tickets in AB, maar verkoopt wel 013 uit. Dan zal Graspop ook wel interesse hebben om die band te boeken. Want daar op lijken veel Nederlandsers wel af te willen komen.

Users who are viewing this thread