Graspop Metal Meeting 2025

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
327
833
Toch wel erg vaag wat de reden nou is, hopelijk geen problemen met beschikbaarheid van bands..
Volgens de facebook reacties zijn ze te snel gegroeid en te ruim beginnen boeken waardoor de prijzen gestegen zijn waardoor ze origineel publiek verloren zijn en er is onvoldoende nieuw publiek gevonden. Over de richting van het festival was er ook onenigheid ontstaan binnen de organisatie, een beetje het Tolminator/Metal Days verhaal. De "originele" organisatoren doen blijkbaar nu het Full Rewind festival waarvan ik gisteren de affiche in het Alcatraz topic geplaatst heb.
 

graspop200

Randprogramma
8 dec 2017
143
196
Of ze worden niet geboekt omdat ze niet beschikbaar zijn, aangezien ze al meer dan 10 jaar nauwelijks in Europa zijn geweest, met uitzondering van een weekje Scandinavië.
Is een stuk management he. Als ze er geld aan kunnen verdienen komen ze wel.
Bij best grote namen (Disturbed, Godsmack, FFDP) wordt gesproken over logistieke problemen, of dat het reizen gewoon te duur is omdat de festivals niet goed op elkaar aansluiten.
Als ze in Europa niet voldoende kunnen verdienen, is er dan een te kleine vraag, of is het management alleen gericht op Amerika?
De waarheid zal wel in het midden liggen.

Tuska 2025 heeft o.a. Electric Callboy en Powerwolf bovenaan staan. Misschien kunnem ze als Subheadliner, of Northheadliner?

Marilyn Manson, Avantasia, Pantera zijn allemaal aan het touren in begin 2025.
Zegt verder weinig voor de zomer.

Ik gebruik meestal https://en.concerts-metal.com/festivals.html
Dit wordt regelmatig geupdated.1000017876.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Alma en sven.cr

Piet

Dagopener
24 mrt 2022
506
545
Tuska 2025 heeft o.a. Electric Callboy en Powerwolf bovenaan staan. Misschien kunnem ze als Subheadliner, of Northheadliner?

Bekijk bijlage 10464
Dat gekrabbel erboven is het logo van Lorna Shore. Dus die zullen wel headlinen.
Ik zie dat op Dynamo, Into the Grave of Alcatras best gebeuren. Maar op Graspop lijkt mij nog wat vroeg.
Ik zie ze dan ook liever in de Marquee als afsluiter.
 
  • Leuk
Waarderingen: Alma

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
292
444
Is een stuk management he. Als ze er geld aan kunnen verdienen komen ze wel.
Bij best grote namen (Disturbed, Godsmack, FFDP) wordt gesproken over logistieke problemen, of dat het reizen gewoon te duur is omdat de festivals niet goed op elkaar aansluiten.
Als ze in Europa niet voldoende kunnen verdienen, is er dan een te kleine vraag, of is het management alleen gericht op Amerika?
De waarheid zal wel in het midden liggen.

Tuska 2025 heeft o.a. Electric Callboy en Powerwolf bovenaan staan. Misschien kunnem ze als Subheadliner, of Northheadliner?

Marilyn Manson, Avantasia, Pantera zijn allemaal aan het touren in begin 2025.
Zegt verder weinig voor de zomer.

Ik gebruik meestal https://en.concerts-metal.com/festivals.html
Dit wordt regelmatig geupdated.Bekijk bijlage 10464
Avantasia stond er afgelopen editie al, dus verwacht nmdie niet zo snel terug, en pantera staat tijdens graspop in Amerika.

Verder hoop k op Lorna shore(Als marque HL) en powerwolf (Als north HL).
 

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
620
350
Dat gekrabbel erboven is het logo van Lorna Shore. Dus die zullen wel headlinen.
Ik zie dat op Dynamo, Into the Grave of Alcatras best gebeuren. Maar op Graspop lijkt mij nog wat vroeg.
Ik zie ze dan ook liever in de Marquee als afsluiter.
LS is toch zeker geen gmm headliner materiaal, ergens overdag op een main of late avond of inderdaad zelfs afsluiter op een zijpodium
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
493
462
Dat gekrabbel erboven is het logo van Lorna Shore. Dus die zullen wel headlinen.
Ik zie dat op Dynamo, Into the Grave of Alcatras best gebeuren. Maar op Graspop lijkt mij nog wat vroeg.
Ik zie ze dan ook liever in de Marquee als afsluiter.
Man ik had er niet eens een naam in herkend hahaha. Die metalnamen zijn een goeie uitdaging om te lezen zeg.
 
  • Thinking
Waarderingen: Pauly Robin

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.777
8.735
Die Tuska line up is al uitgebreid besproken hier een maand geleden toen die werd aangekondigd, hadden toen geloof ik ook al geconcludeerd dat Lorna Shore daar een stuk groter is dan hier. Die zouden in de Benelux inderdaad niet boven Electric Callboy of Powerwolf staan.

Ben wel benieuwd of Powerwolf die bumb krijgt naar north stage headliner of dat ze er gewoon weer als sub staan. Zal er ook wel grotendeels afhankelijk van zijn of ze op een sterke of een zwakke dag geboekt worden.
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
575
707
Die Tuska line up is al uitgebreid besproken hier een maand geleden toen die werd aangekondigd, hadden toen geloof ik ook al geconcludeerd dat Lorna Shore daar een stuk groter is dan hier. Die zouden in de Benelux inderdaad niet boven Electric Callboy of Powerwolf staan.

Ben wel benieuwd of Powerwolf die bumb krijgt naar north stage headliner of dat ze er gewoon weer als sub staan. Zal er ook wel grotendeels afhankelijk van zijn of ze op een sterke of een zwakke dag geboekt worden.
powerwolf kan best north stage afsluiten, kunnen wel een headlinewaardige show neerzetten en met bv iron maiden op de south stage.
21.00 - 23.00 iron maiden
23.10 - 00.40 powerwolf
 

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
620
350
powerwolf kan best north stage afsluiten, kunnen wel een headlinewaardige show neerzetten en met bv iron maiden op de south stage.
21.00 - 23.00 iron maiden
23.10 - 00.40 powerwolf
Zal inderdaad wat afhangen van welke bands er nog staan, maar moest powerwolf komen gaan ze inderdaad sub net voor de headliners zijn of north stage headliner. Maar verwacht toch eerder het laatste ook, hun show in de lotto arena volgende week is ook zo goed als uitverkocht
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
327
833
Time To Rock heeft vandaag terug namen aangekondigd

NESTOR - SMASH INTO PIECES - JEAN BEAUVOIR - NASHVILLE PUSSY - COBRA SPELL - STRAY - WYTCH HAZEL

We go on with band releases for 2025 and start with the band that has taken just everyone by storm and is one of the most desired bands for the festival, namely NESTOR. Further, we have a dear return for a band that has also come to become immensely popular in our elongated country: SMASH INTO PIECES. Last year he had to cancel due to a car accident, but now he comes to Knislinge: JEAN BEAUVOIR. Then you'll also get your cut of pork hard rock from NASHVILLE PUSSY, sleazy 80s metal from COBRA SPELL, classic hard rock with psychedelic elements from one of the pioneers of hard rock: STRAY and we finish off with some divinely well played hard rock with lots of twin guitars from the British in WYTCH HAZEL!
Despite all the awesome bands we have released, we have another 18 acts left to present!

poster-2025_sitting-nestor3_1.jpg
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.571
8.887
Y & T,Battle beast,Michael Schenker,Firewind speelden of gaan spelen in de Pul in Uden (ben zelf Udenaar).Dat is maar een zaal van 600.
Fijne bands maar niet de grootsten.

Y&T moet je zeker gaan zien dan, geen idee hoe ie tegenwoordig nog klinkt, maar in 2019 was het nog tip top in orde
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken