Sport algemeen

De tandjes, tegen dat veld in Sittard moet de KNVB toch echt ingrijpen. Verder mag ik niet klagen met het penaltymoment, al was de scheids weer even abominabel als het veld. Anyway, frustrerende middag met een goed einde. Voor de Twente fans hier ziet het er ook goed uit.
Blijkbaar goed oefenveld voor de Europese wedstrijd tegen Union.

• Leuk
Waarderingen: Joris en Oasiss
Ah ja, Marokko is natuurlijk ook een optie. Speelt ie wel ook in de jeugdgroepen van België?
België U19 zit hij nu, maar is geen garantie natuurlijk.

Wel fijn om weer wat Belgen te zien schitteren bij Ajax, brengt mooie herinneringen terug. :)

Sowieso is de ED een toffe competitie om te volgen (al zijn er niet zo veel die die mening met mij delen. ;))

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: visdave34 en Oasiss
Gelukkig zat ik in de AB en heb ik RSCA niet moeten aanzien. Zo is het mislopen van die top 8 extra zuur
Topavond voor ons land: straks zit Cercle nog als enige Belgische ploeg in Europa

Gelukkig zat ik in de AB en heb ik RSCA niet moeten aanzien. Zo is het mislopen van die top 8 extra zuur
Topavond voor ons land: straks zit Cercle nog als enige Belgische ploeg in Europa
Hubert zijn zin nu denk ik, gedaan met de midweek wedstrijden.

Schandalig hoe we na nieuwjaar acteren in Europa.

• Leuk
Waarderingen: Blommie
Topweek weer voor het Nederlandse voetbal. Altijd fijn dat Twente met de laatste trap van de wedstrijd nog even wint, wordt wel echt een lastig potje volgende week in het hoge noorden, Bodo had goed veldspel ondanks de weinige kansen. Knappe overwinningen van Ajax en AZ trouwens, wedstrijden niet gezien, Ajax oppermachtig of met wat geluk?

Eerste helft matig van beide kanten, tweede helft was Ajax wel duidelijk de bovenliggende partij, in hoeverre je van voetbal kon spreken op die mat.

Ik heb Twente met een half oog gekeken, maar voor mijn gevoel was de 1-1 wel tegen de verhoudingen in. Zie Twente ook in Noorwegen wel een goede kans maken. AZ heeft zich een uitstekende uitgangspositie verschaft. Kan natuurlijk alsnog wel spoken in Turkije.

Eerste helft matig van beide kanten, tweede helft was Ajax wel duidelijk de bovenliggende partij, in hoeverre je van voetbal kon spreken op die mat.

Ik heb Twente met een half oog gekeken, maar voor mijn gevoel was de 1-1 wel tegen de verhoudingen in. Zie Twente ook in Noorwegen wel een goede kans maken. AZ heeft zich een uitstekende uitgangspositie verschaft. Kan natuurlijk alsnog wel spoken in Turkije.
Balbezit was wel veel voor Bodo maar de goal kwam echt uit het niets, eerste en volgens mij enige schot op doel van Bodo. Twente ondanks het lage balbezit (wat zeldzaam is in de grolsch veste) wel meer kansen dus 2-1 terecht denk ik.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Nou. langzaam weer tijd voor de Europese midweek. Het gaat wat mij betreft niet te veel allemaal voor de wind in Amsterdam, welhaast onheilspellend ;). Na de afgelopen twee jaren toch iets te wantrouwig haha.

In de Europa League wel veel vertrouwen in dat 3 van de 3 door kunnen. In de CL zie ik eigenlijk zowel PSV als Feyenoord afhaken

Nou. langzaam weer tijd voor de Europese midweek. Het gaat wat mij betreft niet te veel allemaal voor de wind in Amsterdam, welhaast onheilspellend ;). Na de afgelopen twee jaren toch iets te wantrouwig haha.

In de Europa League wel veel vertrouwen in dat 3 van de 3 door kunnen. In de CL zie ik eigenlijk zowel PSV als Feyenoord afhaken
AZ en Ajax gaan het wel halen maar voor Twente vrees ik nog wel. Vermoeidheid was gister al duidelijk zichtbaar. Vlap is er waarschijnlijk niet bij aangezien zijn vrouw/vriendin? gaat bevallen. Schat een 50/50 op de volgende ronde.

zaterdag winnen en we zijn zo goed als zeker voor een 7de keer op rij om mee te doen met playoff 1

heerlijk, wat een verschil met vroeger

AZ en Ajax gaan het wel halen maar voor Twente vrees ik nog wel. Vermoeidheid was gister al duidelijk zichtbaar. Vlap is er waarschijnlijk niet bij aangezien zijn vrouw/vriendin? gaat bevallen. Schat een 50/50 op de volgende ronde.
Ah dat is wel "grappig", ik heb juist eerder nog wel een slagje om de arm met AZ in Turkije. Galatasaray heeft echt wel wat kwaliteit, als het net even allemaal de goede kant opwaait in Turkije, zou dat nog best lastig kunnen worden.

Ik zie Twente wel minimaal gelijkspelen in het hoge noorden.

Man man zenuwslopend zeg , dat kwartiertje gaat nog lang duren ben ik bang.

Users who are viewing this thread