Sport algemeen

Ik ben zo blij dat deze wedstrijd om 18:45 is begonnen. Vorige week werd het wel een heel korte nacht, nadat ik van de adrenaline niet kon slapen en de volgende dag weer vroeg moest werken.

Ja, dit is wel fijn inderdaad! Morgen ook om 7.00 beginnen, dus nu gewoon lekker heel de wedstrijd op de achtergrond erbij aan!

• Leuk
Waarderingen: Jamel
SANTIAGO GIMENEZ!!! Heerlijk transfertje!

Zoooooo heerlijk dit om het grote Milan uit te schakelen na al die decepties tegen Roma..... Theo, theo, wat raar. Je haalt de schwalbes door elkaar. Dom dom dom o wat dom.

• Leuk
Waarderingen: visdave34
Wat een emotionele rollercoaster deze wedstrijd. Na 1 minuut zag ik het al niet meer goed komen, maar die rode kaart gooide alles om.

Baal wel een beetje dat ik niet naar Milaan kon, man wat moet dat lekker zijn daar nu.

Als ik juist heb gerekend, levert dit 0,416 punten op voor Nederland op de coefficientenlijst. Heel lekker ook daar voor!

(1 punt voor gelijkspel, 1,5 voor bereiken R16, en dat dan gedeeld door 6)

Wat een stunt van Feyenoord. Echt een heerlijk Europees seizoen terwijl ik het gevoel heb dat in de eredivisie het niveau echt verschrikkelijk laag ligt in vergelijking met vorige seizoenen.

Users who are viewing this thread