Sport algemeen

Man man zenuwslopend zeg , dat kwartiertje gaat nog lang duren ben ik bang.
Ik ben zo blij dat deze wedstrijd om 18:45 is begonnen. Vorige week werd het wel een heel korte nacht, nadat ik van de adrenaline niet kon slapen en de volgende dag weer vroeg moest werken.

• Leuk
Waarderingen: Davidd en Koekdoos
Ik ben zo blij dat deze wedstrijd om 18:45 is begonnen. Vorige week werd het wel een heel korte nacht, nadat ik van de adrenaline niet kon slapen en de volgende dag weer vroeg moest werken.

Ja, dit is wel fijn inderdaad! Morgen ook om 7.00 beginnen, dus nu gewoon lekker heel de wedstrijd op de achtergrond erbij aan!

• Leuk
Waarderingen: Jamel
SANTIAGO GIMENEZ!!! Heerlijk transfertje!

Zoooooo heerlijk dit om het grote Milan uit te schakelen na al die decepties tegen Roma..... Theo, theo, wat raar. Je haalt de schwalbes door elkaar. Dom dom dom o wat dom.

• Leuk
Waarderingen: visdave34
Wat een emotionele rollercoaster deze wedstrijd. Na 1 minuut zag ik het al niet meer goed komen, maar die rode kaart gooide alles om.

Baal wel een beetje dat ik niet naar Milaan kon, man wat moet dat lekker zijn daar nu.

Als ik juist heb gerekend, levert dit 0,416 punten op voor Nederland op de coefficientenlijst. Heel lekker ook daar voor!

(1 punt voor gelijkspel, 1,5 voor bereiken R16, en dat dan gedeeld door 6)

Wat een stunt van Feyenoord. Echt een heerlijk Europees seizoen terwijl ik het gevoel heb dat in de eredivisie het niveau echt verschrikkelijk laag ligt in vergelijking met vorige seizoenen.

Wat een stunt van Feyenoord. Echt een heerlijk Europees seizoen terwijl ik het gevoel heb dat in de eredivisie het niveau echt verschrikkelijk laag ligt in vergelijking met vorige seizoenen.
Toch is het lang geleden dat alle NL teams het zo goed doen tot nu toe. Nu denk ik wel dat het Eoropees niveau ook minder is dan een paar jaar terug. Om eerlijk te zijn er weinig tot geen ploegen die er echt bovenuit steken op misschien Liverpool na. Maar ook die zijn niet van het niveau als City een paar jaar terug, of Real ik hun jaren en daarvoor Barca.

En ik ben zelf fan hoor en wil de prestatie van Feyenoord niet bagetaliseren, maar dit Milaan staat ook niet voor niets 8ste. Op Leao en Hernandez na zijn het ook allemaal geen absolute toppers.

Maar het maakt de CL wel leuker. Ik zie de NL/BE ploegen niet in de finale komen hoor. Maar dit zou wel een jaar voor PSG of Inter Milan kunnen zijn. Al wordt het waarschijnlijk toch weer Real.

Zo, wedstrijd was eigenlijk niet om aan te gluren, maar voelde wel enorm mee met de Feyenoorders.

En blijkbaar bestaan goede scheidsrechters wel nog. Het is dat hij ook letterlijk spierballen had, maar hij toonde ze ook door in San Siro de thuisploeg een (volledig terechte) gele kaart te geven voor een schwalbe van clowntje Hernandez. Mooi man, nu nog een prachtig tweeluik met Inter of Arsenal.

Met drie ploegen op koers voor de laatste 16 van de EL, is het inderdaad een erg goed seizoen voor NL! Wie weet verrast PSV vanavond zelfs nog.

Oh, en voor de Belgen, ook heel tof van Brugge. Ik heb de eerste helft gezien. Na de blessuretijd daarvan had ik genoeg spektakel, ook heel tof!

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos en luluasas
Veel jaren Fifa Ultimate Team gespeeld met Perisic in mijn team. Maakt het toch net nog wat extra mooi zo’n doelpunt!

Nu volhouden en hopelijk nog eentje erin zien te prikken

• Leuk
Waarderingen: luluasas
Ik heb het allang gezien, PSV-Feyenoord CL finale, Twente wint de Europa League en voor de Belgen, Gent de Conference League

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Aardig schot van die weah hopelijk kan psv dit nog wel omdraaien ookal weet ik niet zo goed hoe ik hier naar moet kijken als ajacied want als ze winnen kan dit wel eens weer de ommekeer zijn en gaat psv de titel pakken en anders duurt de crisis nog wat langer voort en heeft ajax wat meer kans. Maar een nl club in europa moet altijd door eigenlijk

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Aardig schot van die weah hopelijk kan psv dit nog wel omdraaien ookal weet ik niet zo goed hoe ik hier naar moet kijken als ajacied want als ze winnen kan dit wel eens weer de ommekeer zijn en gaat psv de titel pakken en anders duurt de crisis nog wat langer voort en heeft ajax wat meer kans. Maar een nl club in europa moet altijd door eigenlijk

Door betekent ook weer twee extra doordeweekse wedstrijden. Kan dan ook weer voordelig uitpakken voor Ajax (of niet nadelig, omdat zij dat zelf ook zullen hebben waarschijnlijk)

Users who are viewing this thread