Sport algemeen

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.404
2.759
6op6.

Start niet gemist en meteen 3 bonuspunten waar we niet echt rekening mee hadden gehouden.


Brugge ook echt knap met hun 6-2 overwinning.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

reaper

Geliefde act
26 okt 2015
1.323
1.178
zijn de leukste avonden
man wat heb ik me vorig jaar geamuseerd in de 5 CL matchen van Antwerp waar ik bij was.
die hymne
heerlijk

of victoria pilzen uit, AZ thuis,

Rangers thuis in volle corona de enige 2 niet bestuursleden, staff of pers te zijn
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.947
5.498
Nee gelukkig niet. Maar wat een pot weer gisteren we zijn als Twente zijnde echt fantastisch bezig in europa, mensen zullen nu serieus rekening met ons gaan houden vermoed ik
Jaa, ik ben benieuwd of het ook lukt tegen de tegenstanders waarbij Twente niet start als duidelijke underdog.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.770
7.583
Jaa, ik ben benieuwd of het ook lukt tegen de tegenstanders waarbij Twente niet start als duidelijke underdog.
Ik ook, maar met de volgende thuis Lazio Roma en daarna uit naar Nice is dat nog even niet aan de orde. Daarna thuis Union, die kan ik niet inschatten maar ik denk ongeveer gelijkwaardig? @ReasonsRemeain @Joe @theblackmadness misschien kunnen jullie daar tzt iets zinnigs over zeggen?
 

reaper

Geliefde act
26 okt 2015
1.323
1.178
Ik ook, maar met de volgende thuis Lazio Roma en daarna uit naar Nice is dat nog even niet aan de orde. Daarna thuis Union, die kan ik niet inschatten maar ik denk ongeveer gelijkwaardig? @ReasonsRemeain @Joe @theblackmadness misschien kunnen jullie daar tzt iets zinnigs over zeggen?
union is dit jaar voor het eerst wat minder maar ik zou ze echt niet minder inschatten dan twente,
zeker als het begint te draaien bij union
niet voor niets als aantal seizoenen mee aan de top in belgie
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.404
2.759
Nog 1 overwinning en we zitten al bijna sowieso in die tussenronde!!!
Inderdaad, en met Ludo Gorets dat op bezoek komt en dat Letse team waar we heen gaan komende speeldagen zou je toch zeker een 4/6 moeten kunnen nemen.

Hubert doet dat trouwens goed, brengt weer voetbal in het team.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.404
2.759
union is dit jaar voor het eerst wat minder maar ik zou ze echt niet minder inschatten dan twente,
zeker als het begint te draaien bij union
niet voor niets als aantal seizoenen mee aan de top in belgie
Vooral aanvallend stokt het, eens daar die problemen van de baan zijn kunnen ze weer veel teams pijn doen. Hebben ook best wel zware start gehad in de EL.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.770
7.583
union is dit jaar voor het eerst wat minder maar ik zou ze echt niet minder inschatten dan twente,
zeker als het begint te draaien bij union
niet voor niets als aantal seizoenen mee aan de top in belgie
Vooral aanvallend stokt het, eens daar die problemen van de baan zijn kunnen ze weer veel teams pijn doen. Hebben ook best wel zware start gehad in de EL.
Klinkt als een lastige pot, maar we zullen toch wat moeten willen we naar de EL playoffs willen. Eerst Feyenoord uit!
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.404
2.759
Klinkt als een lastige pot, maar we zullen toch wat moeten willen we naar de EL playoffs willen. Eerst Feyenoord uit!
Spelen jullie in Brussel of thuis?

Want zij moeten uitwijken naar de Heysel omdat hun iconisch stadion niet voldoet volgens de Uefa. Hetgeen toch nefast is voor de beleving.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.770
7.583
Spelen jullie in Brussel of thuis?

Want zij moeten uitwijken naar de Heysel omdat hun iconisch stadion niet voldoet volgens de Uefa. Hetgeen toch nefast is voor de beleving.
Thuis. Het kan behoorlijk kolken bij ons, vooral in avondwedstrijden en dan helemaal Europees. Dat geeft een behoorlijk thuisvoordeel wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joe

luluasas

Randprogramma
9 mei 2023
212
181
Thuis. Het kan behoorlijk kolken bij ons, vooral in avondwedstrijden en dan helemaal Europees. Dat geeft een behoorlijk thuisvoordeel wel.
Wat was het weer heerlijk he gister! Komende 2 wedstrijden verwacht ik eerlijk gezegd 0 punten helaas. Heb vanaf het begin al gezegd dat Nice uit de lastigste pot van allen wordt. Lazio gaat normaliter ook gewoon winnen van ons en dat is zeker geen schande. Malmö en Union zijn de 2 potten die we moeten winnen om te plaatsen en heel eerlijk als je die niet wint heb je ook niet veel te zoeken in de Europa League.
 

reaper

Geliefde act
26 okt 2015
1.323
1.178
union speelde weer goed gisteren op club brugge.

het begint daar te draaien.

genk laat punten liggen aan de top waardoor we op mooi op 3 punten komen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken