Sport algemeen

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.858
2.633
:ROFLMAO:

Zijn er nog mensen die ook naar de Spelen gaan komende weken?
Ik ben er zelf een dagje bij volgende week zaterdag. Op het programma:
  • 10:00 Hockey vrouwen (UK-ARG). Helaas was het schema nog niet bekend bij het kopen van de tickets, België en Nederland spelen later die dag ook.
  • Wegrit mannen volgen ergens in de stad.
  • 21:00 Beach Volleyball in een pop-up stadion aan de Eiffeltoren. Nog niet bekend welke landen.
Toch wel veel zin in! Mooie kans om de sfeer van de Spelen te kunnen beleven zo dicht bij huis.
Yes! Erbij van morgen tot volgende week zondag.

Op de planning:

Maandag + dinsdag: rugby 7s
Woensdag: hockey (Panthers - Japan)
Vrijdag: volleybal (Argentinië - Duitsland)
Zaterdag: wielrennen + voetbal (vrouwen)
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.335
3.357
Yes! Erbij van morgen tot volgende week zondag.

Op de planning:

Maandag + dinsdag: rugby 7s
Woensdag: hockey (Panthers - Japan)
Vrijdag: volleybal (Argentinië - Duitsland)
Zaterdag: wielrennen + voetbal (vrouwen)
Heel mooi dat je er een langere periode kan zijn! Voor ons zat het er qua tijd en kosten niet in om meer dan 1 dag te gaan.
Wij hebben voor komende maandag trouwens ook nog twee tickets voor rugby sevens om 14u maar gaan daar dus niet geraken. Moest je die om een of andere reden nog willen, mag je die wel hebben. DM gerust!
 
  • Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.858
2.633
Heel mooi dat je er een langere periode kan zijn! Voor ons zat het er qua tijd en kosten niet in om meer dan 1 dag te gaan.
Wij hebben voor komende maandag trouwens ook nog twee tickets voor rugby sevens om 14u maar gaan daar dus niet geraken. Moest je die om een of andere reden nog willen, mag je die wel hebben. DM gerust!
Heel mooi inderdaad. Laatste 2 jaar ook heel wat fijne dingen aan mij moeten laten voorbijgaan, maar kon als grote sportfan deze niet missen. :D

Jammer dat je er niet bij kan zijn bij de Sevens. Hadden we erachter ééntje kunnen gaan drinken. ;) Mocht ik nog iets met de tickets kunnen, laat ik het je zeker weten. Thanks!
 
  • Leuk
Waarderingen: Thisso

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.682
5.173
Tof dat je daar gaat zijn, wat maten gaan een aantal roeiwedstrijden meepikken. Heb nog gekeken naar basketbal, maar was toch wel erg prijzig (en heb ook niet enorm goed gekeken).
 
  • Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.776
3.105
Als deze openingsceremonie een voorbode is, worden het echt heerlijke Spelen!
Aan de ene kant is het heel vet, aan de andere kant is dit het meest random bij elkaar geraapte zooitje ooit. Waarom kijk ik 10 minuten lang naar een vrouw op een paard
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.511
1.317
Aan de ene kant is het heel vet, aan de andere kant is dit het meest random bij elkaar geraapte zooitje ooit. Waarom kijk ik 10 minuten lang naar een vrouw op een paard
Geen idee. Je hoeft niet te kijken toch?
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.858
2.633
Aan de ene kant is het heel vet, aan de andere kant is dit het meest random bij elkaar geraapte zooitje ooit. Waarom kijk ik 10 minuten lang naar een vrouw op een paard
Dat stuk vond ik zelf cool, maar idd (veel) te lang. Vond het gebruik van de stad als decor wel echt uniek en zeer knap gedaan. Ook veel respect voor de vele dansers, die het beste van zichzelf gaven op spekgladde ondergronden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.946
8.825
Sommige stukken waren inderdaad wat langdradig, zoals dat stuk met de Eurodance bijvoorbeeld. Maar over het algemeen vond ik het echt een hele mooie openingsceremonie. Met uiteraard Gojira als absoluut hoogtepunt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken