Ik ben naar … geweest en het was …

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ron
  • Startdatum Startdatum
Interpol in Paradiso

De achtste keer dat ik ze zag, wel pas de derde keer een volledige show en in een zaal, dat was alweer meer dan 2 jaar geleden. Antics stond dus centraal, en wat een plaat blijft dat toch hè. Buiten 'Next Exit' en 'Length of Love' toch gewoon allemaal raak. Voorprogramma Dust vond ik echt enorm saai. Ik zou eigenlijk vanavond ook gaan, maar vóór het optreden van gisteren dat kaartje al verkocht wegens drukte en ook wel de twijfel of het nou nodig was om ze wéér zo snel achter elkaar te zien.

Een keer besloten om op het balkon te zitten in plaats van een staanplaats dichtbij het podium. Dit beviel wel, zo werd het toch een andere beleving dan ik tot nu toe heb gehad. Denk dat ik nog nooit verder dan 20 meter vanaf het podium heb gestaan bij een Interpol-show. Mooi dat ze het album in de daadwerkelijke volgorde uitvoerden, dat voelt bij dit album erg passend naar mijn mening. Ik vond het een van de betere keren dat ik ze zag, sowieso qua zang van Paul. Het blijft balen dat Sam nog steeds niet mee drumt maar goed dat weet je van tevoren. Enorm blij dat ik mijn favorieten 'Public Pervert' en 'A Time To Be So Small' nu eindelijk live heb gehoord, samen met 'Next Exit' de enige die ik nog miste. Toch wel weer een soort "pech" met de rest van de setlist, en dat gevoel heb ik altijd bij Interpol. Wéér na 8 shows nog steeds 'NYC', die toch echt wel regelmatig gespeeld wordt. Geen 'The Scale' of 'Pace Is The Trick', die deze tour toch vaak gespeeld werden. Eigenlijk alleen 'Stay In Touch' en '' Lights', die goed binnenkwamen, als nieuwe nummers naast de 3 Antics-tracks. 'PDA' en 'Obstacle 1', hoe goed ook, dan weer alle 8 keer gehoord. Zal ik 'Stella Was A Diver And She's Always Down' of 'NYC' ooit live horen?

De muziek van Interpol blijft behoren tot mijn absolute all time favorieten, maar live is het toch zelden wat ik ervan hoop dat het zou zijn. Het was zeker een leuke avond, de band ook zeker niet slecht maar het stijgt nooit écht boven zichzelf uit voor mijn gevoel. Tegelijkertijd ben ik misschien ook wel iets te veel bezig met 'het verzamelen van nummers om live mee te maken', herkennen anderen dit?

Toch wel weer een soort "pech" met de rest van de setlist, en dat gevoel heb ik altijd bij Interpol. Wéér na 8 shows nog steeds 'NYC', die toch echt wel regelmatig gespeeld wordt. Geen 'The Scale' of 'Pace Is The Trick', die deze tour toch vaak gespeeld werden. Eigenlijk alleen 'Stay In Touch' en '' Lights', die goed binnenkwamen, als nieuwe nummers naast de 3 Antics-tracks. 'PDA' en 'Obstacle 1', hoe goed ook, dan weer alle 8 keer gehoord. Zal ik 'Stella Was A Diver And She's Always Down' of 'NYC' ooit live horen?
Je had er gisteren bij moeten zijn! o_O

Verder vond ik ook Honeyglaze ontzettend sterk. Ze kregen de zaal niet echt mee, maar mij wel. Bij vlagen BCNRerig, op een goeie manier. Slowly Separate is één van mijn meest gedraaide nummers van de laatste tijd, dus tof om die een kaartje live te zien, maar verder vond ik Crows ook een beetje vlak. Komt waarschijnlijk laat morgenavond in die zweterige bovenzaal ook beter tot z’n recht. Infinity Song was al niet mijn ding op BKS, dus toen ze dezelfde cover weer over 10 mins uitsmeerden had ik ‘t wel gezien.
Tof dat ze live al direct overtuigen! Ik ga ze in december zien in Trix, Antwerpen, officieel ticket kostte maar 3,50 :eek:

Marcus King in Afas afgelopen dinsdag. Nog onverwachts volle zaal ondanks beroerd verlopen kaartverkoop. Concert hield niet over. Waar vorige shows in intiemere/kleinere venues echt raak waren voelde dit als een optreden van een topmuzikant die zijn muzikale kompas kwijt is. Nooit heel slecht, nooit heel boeiend. Maar veel te mager voor zo’n goede zanger en gitarist. Zonde

Ik nomineer Geordie Greep in de categorie 'er als 25-jarige uitzien als een stijve 50-jarige ambtenaar met zweetoksels'.

Alle grapjes terzijde, Greep en zijn band zien er uit als een stelletje awkward muzieknerds die dan ook 10min nodig hadden om die ongemakkelijkheid weg te spelen. Daarna werd het gelukkig al snel waanzinnig sterk. Wat een tour de force op dit kleine uurtje, echt briljant. Holy Holy en The Magician zijn nu al joekels van klassiekers die geweldig binnenkwamen. Absoluut eentje om op dit punt in zijn carrière mee te pikken indien je de mogelijkheid hebt!

Marcus King in Afas afgelopen dinsdag. Nog onverwachts volle zaal ondanks beroerd verlopen kaartverkoop. Concert hield niet over. Waar vorige shows in intiemere/kleinere venues echt raak waren voelde dit als een optreden van een topmuzikant die zijn muzikale kompas kwijt is. Nooit heel slecht, nooit heel boeiend. Maar veel te mager voor zo’n goede zanger en gitarist. Zonde
Maf. Ik vond hem in de Roma Antwerpen (1.500 man) heel maar dan ook heel overtuigend. Maar die zaal is ook letterlijk 4x kleiner dan AFAS natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Maf. Ik vond hem in de Roma Antwerpen (1.500 man) heel maar dan ook heel overtuigend. Maar die zaal is ook letterlijk 4x kleiner dan AFAS natuurlijk.

Vonden wij van zijn vorige shows in de Oosterpoort en Paradiso ook! Hadden dus redelijk blind kaartjes voor deze show gekocht. Vind Mood Swings alleen het beroerdste werk wat de beste man heeft gemaakt en dat niveau ging live niet omhoog

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Ik heb een lekker concertweek gehad.

27/10 Joan As Policewoman, Doornroosje Nijmegen
Afgelopen zondag begonnen in Nijmegen. Na de derby van FC Twente snel door en het paste allemaal precies. Een beetje met een gehaast gevoel dus binnen gekomen. Gelukkig kon ik meteen ontspannen bij de muziek van Joan As Policewoman. Gedrieën op het podium van de kleine zaal die goed druk was maar niet uitverkocht. Mooi plekje linksvoor. Wat opviel was dat het soms een beetje als een beginnende band overkwam. Foutjes, niet weten waar ze precies in de set zijn, niet lekker op elkaar afgestemd. Niet veel, enkele keren. Het stoorde niet erg. Na 45 min zat er een kleine pauze in. Dat was vooral goed voor de omzet. Bij een gewoon popconcert hoeft dat van mij niet perse. Je komt meer uit de muziek en de zaal moet de tweede helft weer reorganiseren. Iedereen staat net ergens anders, er is wat gestommel, etc. Het optreden zelf kabbelde fijn voor. niet te spannend, hier en daar mooi en af en toe net wat te gewoontjes. Toch genoten.

30/10 Nick Cave and the Bad Seeds, Sportpaleis Antwerpen
Ja, hiervoor ga ik superlatieven tekort komen. Maar ik zal beginnen met het voorprogramma, The Murder Capital. Eerder gezien op Lowlands en DTRH. Eerste keer vond ik ze goed. Lekker postpunk en goed duister. Tweede keer vielen ze echter tegen. Te arrogant bijna. Dus ik was met veel nieuwe muziek onder de arm benieuwd wat het nu zou worden. Ze probeerden het Nick Cave publiek iig niet te pleasen. Veel nummers waren lang, slepend, duister en onder de huid kruipend. Perfecte match met Nick Cave bezoekers zou je zeggen. En niet in NL, dus de dutch disease eindelijk achter me gelaten. Nou daar zat ik goed naast. Werkelijk niemand om me heen toonde ook maar een haartje interesse in de band. Veel gepraat en geauwhoer. Zonde, want het optreden was niet slecht. Viel me erg tegen en had ik niet verwacht, ook omdat ik ongeveer op rij 7 a 8 stond.

Gelukkig was dit gedrag tijdens Nick Cave zelf niet te bespeuren. Vanaf minuut 1 greep hij de aandacht en geen moment verslapte het. De nieuwe muziek was live mooier dan op plaat. Deze werd ook goed afgewisseld met oudere nummers. Het intro verhaal bij O, Childern over hoe we met kinderen omgaan in de wereld en dat hij naar ze keek hoe ze speelden vroeger. Brok in mijn keel. Niet voor het eerst btw, ook bij het prachtige I Need You opgedragen aan iemand in de zaal en zijn dochter. Hoe deze intieme momenten worden afgewisseld met een totale duistere sound heb ik nog nooit iemand zien doen. Zo dreigend dat je zo af en toe bijna onveilig voelt. Jubilee Street kreeg een magnifieke uitvoering. Net als From Her To Eternity en Tupelo en eigenlijk alle nummers. Toen ik hem in 2018 op Werchter zag kende ik de muziek nog niet zo goed. Nu een stuk beter en dat wierp ook vruchten af. Schitterend en beklijvend optreden. Deze gaat hoog scoren op mijn eindejaarslijstje.

31/10 Ne Obliviscaris, Effenaar Eindhoven
Tijd voor een veredeld forumuitje bijna met @MarcoReusel @johanra @Jamel @nikita @Loek123 @MetalLimbo. Tijdens het voorprogramma Freedom of Fear ben ik naar achteren gelopen om te gaan zitten. Jemig wat was dat niet mijn muziek. Walkways kon ik iets beter hebben, maar na een kwartier was het ook al meer dan zat. Toen begon het altemo blokje en werd het wel heel dramatisch allemaal. Maar goed, daar kwam ik ook niet voor. Na een geweldige show op Graspop was ik overtuigd dat ik deze band nogmaals wou zien. Herfstvakantie, op de terugweg van Antwerpen en meer redenen had ik niet nodig. Mooi optreden gezien van een band die precies de balans weet te houden in de nummers. Sommige stukken voelen als vrij heftig om het gaspedaal optijd weer los te laten voor de mooie melodieën. In slaap sussen is er niet bij, want voor je het weet staat de tweede zanger van de groep je weer in het gezicht te grunten. Dat het geen chaos wordt maar juist als een kloppend geheel voelt is een knap staaltje songwriten. Tweede keer nog meer overtuigd, wat een topband! De volgende keer een keertje niet op een metalfestival doen? Lowlands heeft vast ook wel een plekje vrij ;).

2/11 Fink, Hedon Zwolle
Gisteren het concertweekje afgesloten met Fink. Ik heb nog nooit zo'n ontzetten FIJN publiek gezien. Iedereen hield rekening met elkaar qua zichtlijnen en ruimte, hielp elkaar waar nodig en het was oorverdovend STIL. Zo stil, dat het voorprogramma gewoon besloot een nummer onversterkt te doen qua zang. Je kon in de hele zaal niks anders horen de hem. Deze houding beloofde wat voor tijdens de hoofdact en ja hoor, ook daar alleen maar aandacht voor het podium. Complimenten vanuit de band ook, want er werd na afloop of inzet van elk nummer wel enthousiast gereageerd. Maar tijdens de nummers, geen woord gehoord. Het kan dus wel!

Fink zelf was goed. Mooie opbouw, laagje op laagje gelegd en telkens naar een climax toewerkend. Op een gegeven moment is het misschien een beetje veel van hetzelfde, maar het is zo ontiegelijk goed uitgevoerd. En dan de reguliere set afsluiten met Looking Too Closely, mooier kan haast niet.

Top weekje zo! Nu weer even rust en op naar de popronde de 22ste ;)

Twee concertverslagen in één vandaag:

Op donderdag 31/10 naar Ne Obliviscaris in Eindhoven waar het forum dus goed vertegenwoordigd was. Door wat file rond Antwerpen pas tijdens Freedom of Fear binnengekomen en wat ik nog gezien heb was niet best er is me ook werkelijk niets van bijgebleven behalve dat er ook mindere metal gemaakt wordt in Australië. Tweede voorprogramma Walkways vond ik nog wel ok om te kijken maar ook hier niet echt iets memorabel te noteren.
Ne Obliviscaris dan, na 2 fantastische passages op Graspop was het voor mij de eerste zaalshow en wederom ontgoochelden ze niet, ze gingen zelfs nog vlot over de Graspop prestaties voornamelijk door het perfecte geluid en de setlist. Met de integrale uitvoeringen van zowel Citadel als Exul werd voor mij nog eens extra duidelijk dat die laatste voor mij toch de betere plaat van de twee is. Hopelijk zijn ze deze zomer terug te bewonderen op een festival in Kortrijk.

Op zaterdag 2/11 naar Mother Of Millions geweest in de Djingel Djangel in Antwerpen. Dit is eigenlijk een café/platenzaak met podium, capaciteit is blijkbaar 180 personen.
Als voorprogramma kregen we Ursa prog metal uit Belgisch Limburg. Blijkbaar ooit gestart als instrumentale band maar ondertussen heeft de groep ook een zanger en doet ook de gitarist nog wat clean vocals. Op een eerste plaat is het nog wachten en ook op youtube/spotify is niet veel materiaal te vinden met zang. Ik vond live niet alles even sterk maar ze hebben toch al een paar goede songs, vooral de eerste single (Primordial Crown) en afsluiter waarvan ik de naam niet ken vielen mij op in positieve zin. Zeker een groep die ik in de gaten ga houden want ik zie er wel wat in.

Als hoofdact dan Mother Of Millions opnieuw prog metal/rock maar dan uit Griekenland. Ik volg deze band sinds 2019 maar het is pas de eerste keer dat ze in België spelen. Deze tour staat in het teken van het album Magna Mater dat begin Oktober gereleased werd, de setlist bestaat dan ook voor een groot deel uit materiaal van deze plaat en aangezien dit meteen hun beste is komt dat mooi uit. Ik wist natuurlijk wel al dat ik hen op plaat goed vond maar dit optreden heeft me toch wel weggeblazen. Band speelde strak, geluid was perfect en wat kan die George zingen, verder in de setlist nog een hoogtepunt met mijn 3 favoriete songs ( Magna Mater / Amber & Celestial ) na mekaar.
Enige negatieve dat ik kan bedenken is dat ondanks de lage prijs (15 euro) de publieksopkomst matig was, denk niet dat de zaal voor de helft gevuld was. Gelukkig was het voorprogramma ook met 5 en zijn die blijven kijken :(
Sowieso moet deze zaal toch eens herbekijken hoe ze hun promo aanpakken want kan mij niet herinneren daar ergens iets van gezien te hebben, zelfs de zaal had ik voordien nog nooit van gehoord.
Om te compenseren voor de lage opkomst na het optreden nog even langs de merch gepasseerd, hopelijk is dat in combinatie met het toch wel enthousiaste aanwezige publiek genoeg om de band te overtuigen toch terug langs België te passeren bij een volgende tour.

Goede nieuws is nog wel dat Iemand het volledige optreden gefilmd heeft met redelijk professioneel materiaal dus ik hoop dat dit binnenkort ergens nog online komt met goede audio.

London Grammar 3-11 in de Ziggo Dome

Kleine recensie maar hoor, daar zijn niet veel woorden voor nodig.

Het voorprogramma was zoals vaak van korte duur, maar bleek een leuke opwarmer.
Lauren Mayberry, Frontvrouw van CHVRCHES. Dat wist ik op voorhand niet maar haar stem was inderdaad goed te plaatsen. Leuk , ik kijk nog altijd uit naar mijn eerste CHVRCHES optreden.

London Grammar;
->prachtig-<

Met als absoluut hoogtepunt; 'Hell to the Liars' De stem van Hannah is weergaloos.
De muziek is rustig maar met tijden opzwepend. Live staat het echt als een huis. zon beetje exact 10 jaar terug gezien in de toenmalige HMH een steenworp er vandaan. Ik weet zeker dat ik de volgende keer weer om kaarten ga. Het is een prachtige mix van zang, flink wat elektronische ondersteuning en gevoelige snaren. Een mooie eigentijdse mix. Dit optreden is een 100% match voor The Barn Werchter 2025. Een meer dan terechte (sub)headliner op de festivals a.s. jaar.

Genieten

The Last Dinner Party in Tivoli / 3-11-2024

Ik had deze band ontdekt op de playlist voor DTRH, daar werd ik positief door verrast. Dus toen ik op DTRH nog omver werd geblazen, direct kaartjes gekocht voor Tivoli! Wat een leuke show, wat een fijne energie. Ik vond ze zelf aanstekelijker dan op DTRH, veel interactie met het publiek.

Eerst eventjes het voorprogramma: ik kwam pas binnen bij het 2e programma, Katy J Pearson. Tja, het was niet slecht. Maar voor mijn gevoel een beetje een 13 in een dozijn band. Werd er niet echt door geraakt.

Dan TLDP zelf. Goh, wat hebben deze lui een vlucht genomen zeg. Als eerste het podium, echt heel vet. Helemaal terug naar de baroktijd. Die pilaren en die doeken waren tof. De lichtshow zelf was ook echt gaaf. Ik had mijn goede plekje opgegeven voor 2 dames die rechts van mij stonden en een stuk kleiner waren. Voor ons kwamen 2 vet lange gasten staan die later aankwamen en die niet aan de kant wouden gaan na vragen van de dames. Ik dacht dat ik nog wel redelijk over deze gasten heen kon kijken, maar dit was toch wat minder. Dit mocht de pret niet drukken want:

Ik vond de band echt heel goed in vorm. Ze hadden er zin in, nummers werden strak gespeeld. Voelt altijd een beetje gek om feminine urge als man mee te zingen, maar ik vindt dit stiekem misschien wel het vetste nummer. Verder is het leuk om het publiek zo meelevend te zien, weinig telefoontjes en veel meezingen. De nieuwe nummers (
big dog
) en dat laatste nummer kende ik niet, werkten heel goed. Vooral dat laatste nummer wat nog in het encore kwam en ik dus niet kende, was echt een hele leuke vrolijke afsluiter.

Ja, dit was echt een leuke avond!! Blijft altijd wel mooi om alleen naar concerten te gaan, mooie gesprekken knoop je vaak aan. Deze keer met Jasper van Radio Kink, vet gesprek over zijn werk. Toch stiekem een beetje jaloers op deze job, de hele tijd nieuwe muziek mogen ontdekken... Maar mijn muzieksmaak (en af en toe ook wat lesstof...) delen met mijn leerlingen 4mavo maatschappijleer is ook een geniaal vak!

en dat laatste nummer kende ik niet, werkten heel goed. Vooral dat laatste nummer wat nog in het encore kwam en ik dus niet kende, was echt een hele leuke vrolijke afsluiter.
Volgensmij bedoel je het eenerlaatste nummer, The Killer. Het laatste nummer was namelijk Nothing Matters. The Killer en Big Dog vond ik ook erg goede toevoegingen. Vond ze een stuk overtuigender dan op DTRH.

• Leuk
Waarderingen: Dante en lama
The Last Dinner Party in Tivoli / 3-11-2024

Ik had deze band ontdekt op de playlist voor DTRH, daar werd ik positief door verrast. Dus toen ik op DTRH nog omver werd geblazen, direct kaartjes gekocht voor Tivoli! Wat een leuke show, wat een fijne energie. Ik vond ze zelf aanstekelijker dan op DTRH, veel interactie met het publiek.

Eerst eventjes het voorprogramma: ik kwam pas binnen bij het 2e programma, Katy J Pearson. Tja, het was niet slecht. Maar voor mijn gevoel een beetje een 13 in een dozijn band. Werd er niet echt door geraakt.

Dan TLDP zelf. Goh, wat hebben deze lui een vlucht genomen zeg. Als eerste het podium, echt heel vet. Helemaal terug naar de baroktijd. Die pilaren en die doeken waren tof. De lichtshow zelf was ook echt gaaf. Ik had mijn goede plekje opgegeven voor 2 dames die rechts van mij stonden en een stuk kleiner waren. Voor ons kwamen 2 vet lange gasten staan die later aankwamen en die niet aan de kant wouden gaan na vragen van de dames. Ik dacht dat ik nog wel redelijk over deze gasten heen kon kijken, maar dit was toch wat minder. Dit mocht de pret niet drukken want:

Ik vond de band echt heel goed in vorm. Ze hadden er zin in, nummers werden strak gespeeld. Voelt altijd een beetje gek om feminine urge als man mee te zingen, maar ik vindt dit stiekem misschien wel het vetste nummer. Verder is het leuk om het publiek zo meelevend te zien, weinig telefoontjes en veel meezingen. De nieuwe nummers (
big dog
) en dat laatste nummer kende ik niet, werkten heel goed. Vooral dat laatste nummer wat nog in het encore kwam en ik dus niet kende, was echt een hele leuke vrolijke afsluiter.

Ja, dit was echt een leuke avond!! Blijft altijd wel mooi om alleen naar concerten te gaan, mooie gesprekken knoop je vaak aan. Deze keer met Jasper van Radio Kink, vet gesprek over zijn werk. Toch stiekem een beetje jaloers op deze job, de hele tijd nieuwe muziek mogen ontdekken... Maar mijn muzieksmaak (en af en toe ook wat lesstof...) delen met mijn leerlingen 4mavo maatschappijleer is ook een geniaal vak!
Je bent met net voor :). Voor mij was het de eerste keer LDP maar wat een optreden! Het podium en lichtshow waren inderdaad al top, maar ze speelden echt goed. Nog best spontaan voor een band die toch al regelmatig optreedt, mooi om te zien. En inderdaad het publiek at uit hun handen: tijdens rustige stukken was het echt muisstil. Weinig telefoons inderdaad!

En wat een frontvrouw, dat wil ik toch nog wel even toevoegen. Echt iemand die thuishoort op een podium, je gelooft wat ze doet en zegt. Kortom, ook een mooie avond gehad!

• Leuk
  • On fire
Waarderingen: gretz, teunajax en lama
Volgensmij bedoel je het eenerlaatste nummer, The Killer. Het laatste nummer was namelijk Nothing Matters. The Killer en Big Dog vond ik ook erg goede toevoegingen. Vond ze een stuk overtuigender dan op DTRH.
thanks, dat bedoelde ik inderdaad. Niet helemaal duidelijk zie ik nu haha. Laatste nummer was natuurlijk Nothing Matters: heerlijk nog ff voluit meezingen.

• Leuk
Waarderingen: johanra
Linkin Park @ La Defense Arena

Momenteel in de auto terug en nog steeds volledig aan het nagenieten, wat was dit vet.

We zijn zaterdag al gegaan om er een tripje van te maken, dus we dachten op ons gemakje wat bij de merchandise te kunnen scoren, maar we waren duidelijk niet de enigen met dit idee. Wel mooi om te zien dat er al zo veel fans waren in die hele wijk, overal zag je LP merch en in alle pubs werd ook LP gedraaid.

Dan de dag erna naar het concert. We kwamen binnen toen Sleep Token net begonnen was, deze band schijnt een headliner status te moeten krijgen in de nabije toekomst, maar ik kon er echt helemaal niks mee. Nog even bier halen en een sanitaire stop (wat trouwens echt raar geregeld was, gewoon aan de achterkant van de zaal) en toen kon het echt beginnen.

Eigenlijk voordat het begonnen was zat de sfeer er al goed in, de wave ging door het stadion en iedereen had er overduidelijk zin in. Toen het begin met gelijk 5/6 klassiekers en The Emtpiness Machine erachter gaan, die er naadloos tussen past en minstens zo hard werd meegezongen door het publiek. Sowieso heb ik zelden zo'n fijn publiek (in deze aantallen dan) meegemaakt, al ligt dat natuurlijk ook grotendeels aan de band. Maar de sfeer was ongekend en vanaf de eerste tot de laatste seconde werd er enorm meegeleefd/gezongen. Amper geouwehoer om me heen, al liet LP daar ook gewoon geen ruimte voor, door in een enorm tempo de ene na de andere klassieker te spelen. Het absolute hoogepunt was toch wel Faint, ongekend wat er wat er toen in de zaal los kwam. Het enige kleine minpuntje is dat ze A Place For My Head niet speelden (m'n persoonlijke favoriet), maar me nog wel even valse hoop gaven op het einde door het 1e couplet door Bleed It Out heen te spelen🥲 verder vulde Emily het echt perfect in, al passen sommige nummers (zoals Breaking The Habit) gewoon beter bij Chester. Gelukkig komt het nieuwe album eraan en kan ze nog meer haar eigen stempel drukken, maar ik ben in ieder geval intens gelukkig dat ik nu al deze klassiekers nog eens heb mogen horen in deze setting. Was al met al fantastisch en misschien wel m'n mooiste concert ervaring tot nu toe😍

Laatst bewerkt:
En wat een frontvrouw, dat wil ik toch nog wel even toevoegen. Echt iemand die thuishoort op een podium, je gelooft wat ze doet en zegt. Kortom, ook een mooie avond gehad!
Idd, bij Abigail heb je allerminst het idee dat haar carrière eigenlijk pas net een paar jaar is begonnen. Vond de uitstraling van de overige bandleden ook dik in orde. Een collectief dat enorm goed in elkaar steekt en waar we hopelijk nog veel meer van gaan horen.

Mooiste/grappigste moment was imo toen ze het Utrechtse publiek voor de laatste keer bedankte en er vervolgens een massaal en luidkeels Uuuuuuuuuuuuuu (inclusief handgebaren) als antwoord terugkwam. Waarna ze enorm in de lach schoot :D

En vervolgens Nothing Matters als uitsmijter, dat binnen no time toch al wel is uitgegroeid tot een onverwoestbaar indie-anthem :)

Blij dat ik ze ik nu wel eindelijk een volwaardig concert van ze heb kunnen zien in een goede setting. Op DTRH kwam ik niet verder dan een halve show achterin de overvolle Teddy.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: mees en teunajax

Users who are viewing this thread