Alcatraz Open Air 2024

jbj

Dagopener
11 okt 2022
655
944
Zou ik niet direct vanuit gaan. Er zit geen vlees in, dus is het veggie, maar dat zegt niks over in welk vet het gebakken is.

Zou me verwonderen dat hiervoor dierlijk vet wordt gebruikt. Qua smaak (ik ga vaak mee met een mobiele frituur waar we dierlijk vet gebruiken) als kostprijs, als kwaliteit (met alle respect, maar voor dat kleine procentje dat dierlijk vet verkiest) zullen ze het niet doen denk ik.
Daarnaast ook belangrijk voor de veggie's en vegans zoals hierboven aangegeven.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.705
6.906
Zou me verwonderen dat hiervoor dierlijk vet wordt gebruikt. Qua smaak (ik ga vaak mee met een mobiele frituur waar we dierlijk vet gebruiken) als kostprijs, als kwaliteit (met alle respect, maar voor dat kleine procentje dat dierlijk vet verkiest) zullen ze het niet doen denk ik.
Daarnaast ook belangrijk voor de veggie's en vegans zoals hierboven aangegeven.
Ja zou fijn zijn als ze gewoon plantaardig vet gebruiken inderdaad, lijkt mij ook logischer. Maar ik begreep dat het op Graspop wel vaak nog dierlijk vet was, misschien dit jaar veranderd? Niet zeker hoe dat zat. Maar van wat ik ervan begrepen heb wordt dierlijk vet toch ook nog regelmatig gebruikt.
 

CradleOfFrance

Campingartiest
16 nov 2023
61
147
In dit geval zijn er restaurants in Kortrijk die frietjes aanbieden die gekookt zijn in rundvleesvet? We komen uit Zuid-Frankrijk en we willen specialiteiten uit Noord-Frankrijk en België proeven.
En is er een typische lokale kaas? Bieren? We willen het mee naar huis nemen!
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.818
8.802
Ja zou fijn zijn als ze gewoon plantaardig vet gebruiken inderdaad, lijkt mij ook logischer. Maar ik begreep dat het op Graspop wel vaak nog dierlijk vet was, misschien dit jaar veranderd? Niet zeker hoe dat zat. Maar van wat ik ervan begrepen heb wordt dierlijk vet toch ook nog regelmatig gebruikt.
dit jaar was het volgens mij wel allemaal plantaardig vet bij de frieten ja, en ze hadden ook vegan mayo dit keer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.916
5.342
Agnostic front neemt Murphy's law mee op tour ipv sick of it all door ziekte vocalist. Denk dat we die wijziging dus ook voor hell's balls gaan zien .

Al bij al een mooie vervanging denk ik
 

Kapitein Knorpot

Playlistbediener
12 jul 2024
37
36
Ik hoop vooral dat StuBru WEGBLIJFT van Alcatraz... Hoe meer ik "StuBru" zag op Graspop, hoe erger het werd qua drukte en "Metalheads-voor-één-dag".

De aanwezigheid van StuBru is uiteraard slechts een symptoom, en niet de oorzaak van de Verloedering van Graspop. Maar ze doen toch serieus hun best om alles te populariseren waar ze hun klauwen in zetten...

Het is wat het is, en ik ben dit jaar dan ook voor het eerst sinds jaren NIET naar Graspop gegaan. Maar ik zou enorm teleurgesteld zijn mocht de Platte Commerce - hier verpersoonlijkt door StuBru - zijn tengels binnenwurmen bij Alcatraz...

Echter, Radio Willy komt uit dezelfde stal als StuBru, maar dan met een leren vestje aan...
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.818
2.569
Ik hoop vooral dat StuBru WEGBLIJFT van Alcatraz... Hoe meer ik "StuBru" zag op Graspop, hoe erger het werd qua drukte en "Metalheads-voor-één-dag".

De aanwezigheid van StuBru is uiteraard slechts een symptoom, en niet de oorzaak van de Verloedering van Graspop. Maar ze doen toch serieus hun best om alles te populariseren waar ze hun klauwen in zetten...

Het is wat het is, en ik ben dit jaar dan ook voor het eerst sinds jaren NIET naar Graspop gegaan. Maar ik zou enorm teleurgesteld zijn mocht de Platte Commerce - hier verpersoonlijkt door StuBru - zijn tengels binnenwurmen bij Alcatraz...

Echter, Radio Willy komt uit dezelfde stal als StuBru, maar dan met een leren vestje aan...
Als eerste bericht kan dit wel tellen. Goeie username ook gekozen, meteen.

Radio Willy is trouwens van dezelfde stal als Q-Music en Joe, niet vrt / StuBru...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken