Pinkpop 2025

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.899
5.438
Here We Go Again GIF
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: PJ, elo en Timmetje

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.817
8.802
Volbeat is een prima north headliner of mainstage sub voor Pinkpop
Denk toch dat die in Nederland gewoon een zaal gaan doen, en in België Graspop headlinen (of eventueel Werchter subben)
Ik zie er ook geen headliner in voor een major
Hebben ook niet echt mainstream hits toch? dan kan je nog beter QOTSA of The KIllers als headliners neer zetten.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.960
6.210
Inderdaad, maar daar blijft het dan ook bij.
Mwah, in tijden als net die uitgetekende headliner niet komt. Ik zie het nog wal gebeuren. Hoewel ik ze soms best geinig vind is het voor mij ook geen persoonlijke headliner. Maar in het rock segment is het een band met een fanbase, beperkt maar dat is al meer dan de meest andere.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.950
4.917
Zijn net als bijvoorbeeld QOTSA een top Noord afsluiter, zal nooit doorgroeien naar headliner maar ook niet snel wegzakken.
Schat QOTSA toch iets hoger in, aangezien ze voor een breder publiek bekend/populair zijn. Bij Volbeat is dat wat minder. Ook te weinig variatie in hun sound, al blijf ik fan van de eerste albums (toen klonk het nog nieuw en scherp).
Desalniettemin kunnen ze prima Noord afsluiten als daarna een echt grote naam op Zuid staat. Anders sub op Noord of Zuid.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
948
1.710
Als dit het geval word laat ik mij PP tattoo weglaseren.. 25' Timberlake, rodrigo - 24' Calvin Harris, Ed Sheeran - 23' Pink, Robbie Williams

1tje is echt genoeg mensen! 1tje is eigenlijk al teveel..
Er blijven al weinig "pinkpoppers" over, en nieuwe aanwas hoef je ook niet op te rekenen die zoeken hun heil in moderne festivals!

Volgens mij zaten wij 8 a 10 jaar geleden ongeveer met dezelfde mensen in dit forum, maar de meeste lijken echt een klap van de molen te hebben gehad!

Pak de affiches van 1990 tot 2020 er eens bij en zoek eens wat beelden op! Ik snap dat je met de tijd mee moet, maar in 3 jaar tijd je hele concept over boord te flikkeren.
Geld... geld... geld... het gaat er niet meer om om je trouwe fans te vermaken.

Mijn hoop!
Volbeat - Linkin Park - The Cure
Pinkpop is toch al veel langer een festival waar pop-muziek ook werd geprogrammeerd?
Daarnaast kunnen ze ook niet blijven teren op het trouwe publiek, aangezien die ook steeds ouder worden en de gemiddelde leeftijd van het Pinkpop publiek is al aan de hoge kant volgens mij. Dus ze moeten toch iets om nieuwe aanwas naar Landgraaf te krijgen. Ik ben van mening dat ze dat op een andere manier moeten doen dan alleen de line-up, maar dat is een ander verhaal.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken