Graspop Metal Meeting 2024

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.109
1.393
Zo, nieuwe profielfoto. Zou wel handig zijn als ik kon uitzoomen. Hier ben ik een jaartje ouder. Maar zie ik er een jaartje jonger uit? Toch nog van ongeveer een jaar geleden. Een jaar gaat snel. Hoe vaak heb ik jaar gezegd?
 

Jimmeh07

Gouden Tip
3 jun 2023
261
371
Zo, nieuwe profielfoto. Zou wel handig zijn als ik kon uitzoomen. Hier ben ik een jaartje ouder. Maar zie ik er een jaartje jonger uit? Toch nog van ongeveer een jaar geleden. Een jaar gaat snel. Hoe vaak heb ik jaar gezegd?
Wou juist zeggen, kan je ff een waarschuwing geven voor je zoiets doet???? maar dat heb je dus gedaan :)
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.656
3.378
Ksnap er niks meer van
Dit verandert echt met het uur volgens mij. Volgens mij moeten we met zijn allen een schema in ploegendiensten opstellen wie op welk uur een uiterst accuraat weerbericht verzorgt.
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: Nightrage en Pauly Robin

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.656
3.378
Het lijkt erop dat je de Jim Bean alleen kunt mixen? Of mis ik iets? Voor mij is het mixen van whisky pure heiligschennis. Al lijkt on the rocks iets van ijs te zijn. Nou, dat hoef ik er ook niet bij 🤣

Thee en koffie 1.1 coin... Hoe krijg je het voor elkaar.

Toevoeging: voor 1 token kun je zo'n bierhoudertje kopen die je in je broekzak steekt. Kan best handig zijn misschien als dat werkt. Zoiets misschien? Op bol.com is dat best prijzig nog.
550x550.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joe

Jeroen

Randprogramma
9 feb 2015
103
96
Het lijkt erop dat je de Jim Bean alleen kunt mixen? Of mis ik iets? Voor mij is het mixen van whisky pure heiligschennis. Al lijkt on the rocks iets van ijs te zijn. Nou, dat hoef ik er ook niet bij 🤣

Thee en koffie 1.1 coin... Hoe krijg je het voor elkaar.

Toevoeging: voor 1 token kun je zo'n bierhoudertje kopen die je in je broekzak steekt. Kan best handig zijn misschien als dat werkt. Zoiets misschien? Op bol.com is dat best prijzig nog.
550x550.jpg
Jim Beam is dan ook geen whisky, maar gewoon Amerikaanse drab, uitermate geschikt om te mixen, het wordt er alleen beter van..
 

Finchy

Nieuw lid
17 jun 2024
2
12
Heel veel sterkte alvast, graspop heeft deze morgen een aantal mogelijkheden op de socials gezet om contact met hun te nemen. misschien via deze weg proberen.
Dank je...

Ik heb contact gehad met graspop en ze gaven me de mogelijkheid om mijn skullies van mijn ticket te ontkoppelen zodat ik mijn ticket kan verkopen op ticketswap en na afloop van het festival een refund kan aanvragen. Dat vind ik wel een zeer faire oplossing. Ik post het hier zodat anderen er misschien ook iets aan hebben. Het ontkoppelen kan je wel niet zelf, dat moeten zij doen.
Zou wel handig zijn mochten ze deze info op de website zetten, lijkt me.
Grtz!
 

Rellikagem

Playlistbediener
8 mei 2022
39
66
Iemand trouwens een idee hoe strikt de organisatie is met de uren van de parking? Ze zouden om 14u geopend worden, maar is dit echt 14u of kijken ze ook een beetje wanneer er al redelijk wat mensen toekomen?

Maak mij een beetje zorgen hoe de parking er bij ligt, zeker na de aangekondigde regen van/voor vandaag.

Heb gelezen op facebook dat er een 4x4 groepering is gevraagd om de vastgereden auto's te helpen, als voorzorg of omdat het terrein echt drassig is, geen idee.
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
321
662
Zit een beetje de buienradar te bekijken, en als dit de slechtste dag zou worden dan teken ik er voor hoor. Het zou hier (zuid-Nederland) nu flink los moeten gaan, maar het is gewoon druilerig, wat het al maanden is.
 
Laatst bewerkt:

prins

Dagopener
9 nov 2019
558
678
Iemand trouwens een idee hoe strikt de organisatie is met de uren van de parking? Ze zouden om 14u geopend worden, maar is dit echt 14u of kijken ze ook een beetje wanneer er al redelijk wat mensen toekomen?

Maak mij een beetje zorgen hoe de parking er bij ligt, zeker na de aangekondigde regen van/voor vandaag.

Heb gelezen op facebook dat er een 4x4 groepering is gevraagd om de vastgereden auto's te helpen, als voorzorg of omdat het terrein echt drassig is, geen idee.
heb eigenlijk geen idee, maar wij stonden vorig jaar al om 10.30 op de parkeerplaats. en toen ging ook de boneyard om 15.00 open.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.556
3.258
Zit een beetje de buienradar te bekijken, en als dit de slechtste dag zou worden dan teken ik er voor hoor. Het zou hier (zuid-Nederpand) nu flink los moeten gaan, maar het is gewoon druilerig, wat het al maanden is.
Ja, ik zag het ook. Het zou nu moeten hard moeten regenen in Dessel, maar volgens de radar is het droog. Bijzonder
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken