Pinkpop 2024

SanderFMC

Randprogramma
1 jul 2022
114
138
Tsja , nu lijkt de zaterdag het droogst te worden en de zondag is vrij laag qua temperatuur. We gaan het zien/voelen blijft toch open air en het ene jaar is niet het andere.
In de laatste ECMWF-berekening die net binnenkomt valt juist vooral op zaterdag regen. Maar het blijft inderdaad een vrij onzekere situatie. Zondag lijkt het beste te worden
 

ozzer

Nieuw lid
10 jun 2018
4
2
Weet iemand hoe het zit met het doorsturen van parkeer tickets, en de vaste gasten tickets? Dit lijkt dus niet mogelijk? Zouden ze gewoon de een screenshot van de QR code accepteren bij het oprijden van de parkeerplaats? (is niet om te verkopen, maar komen gewoon met meerdere auto's)
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
395
493
Weet iemand hoe het zit met het doorsturen van parkeer tickets, en de vaste gasten tickets? Dit lijkt dus niet mogelijk? Zouden ze gewoon de een screenshot van de QR code accepteren bij het oprijden van de parkeerplaats? (is niet om te verkopen, maar komen gewoon met meerdere auto's)
Dit heeft mij ruim 3 maanden gekost om te regelen. QR code werkt niet. Uiteindelijk via Pinkpop organisatie
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.371
4.335
Weet iemand hoe het zit met het doorsturen van parkeer tickets, en de vaste gasten tickets? Dit lijkt dus niet mogelijk? Zouden ze gewoon de een screenshot van de QR code accepteren bij het oprijden van de parkeerplaats? (is niet om te verkopen, maar komen gewoon met meerdere auto's)
Staan die niet in je TM account? Dan kun je ze gewoob doorsturen volgensmij
 

LIBOH

Gouden Tip
26 jan 2023
286
168
 

DonStroli

Campingartiest
20 jun 2022
73
56
Ik snap dit wel van Pinkpop. Zo genereer via de drank en eten toch nog wat extra omzet. Tevens heb je meer vulling op het terrein. Toch jammer dat dit "moet" voor deze editie van Pinkpop.
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
454
399
Kunnen ze dan niet beter vr-za combitickets gaan verkopen voor 200,- ipv zoveel weggeef acties?
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
630
352
Kunnen ze dan niet beter vr-za combitickets gaan verkopen voor 200,- ipv zoveel weggeef acties?
Ja is iets voor te zeggen. Als je een Pinkpop ticket dalijk bij een pak melk krijgt, daal je nog verder in status, en mensen met een ticket voor de volle prijs voelen zich genaaid.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd en piep

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
333
264
ik vraag me telkens af, stel de dagkaarten koste 130,- ipv 145,-
was de opkomst dan hoger geweest?
lijkt me weinig uit te maken. Maar waar die grens écht ligt; ik zou het ook niet weten. Gevoelsmatig moet er voor mij eerder €50 van af wil je hier veeeeeel zielen mee winnen. Ze zullen bij Pinkpop wel weten waar het break-even moet liggen. Maar dan ook; niet verkochte tickets is een heel hard verlies. Geen ticketomzet, maar ook geen bonnen, geen randzaken geen vulling, geen goede reclame.

Voor iedereen die gaat; geniet er van, het zal vast weer genieten zijn!
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
537
280
Ik zag dat Brand bier weer een Pinkpop speciaal bier heeft gebrouwen, dus dat is het eerste wat wij gaan proberen aangezien die vorig jaar al vroeg was uitverkocht 🍻
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

JohndeBever

Campingartiest
12 okt 2023
81
69
Zijn ze wel erg laat mee om kaarten voor pinkpop 2004 weg te geven. Al hoewel het toen ook niet druk was :oops:
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.078
494
Mis nog steeds Brand Imperator....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken