Hardrock & Metal Chat

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
565
578
Grappig inderdaad dat mijn enthousiasme van voor het weekend volledig weg is. Meshuggah is geen naam die mij er naartoe haalt. En ook vrij ironisch dat ze zeggen niet aan pretentieuze sidelines te doen, maar hun marketing wel doordrenkt is van pretentie.

Mastodon of Heilung zouden mij dan weer wél overtuigen.
Leek mij leuk om bij een nieuw festival in de stad waar ik woon te bekijken, maar Meshuggah is mij eigenlijk net wat te heftig. Met Enter Shikari, I Prevail of Beartooth was ik waarschijnlijk wel gegaan.

Mocht er trouwens een Gouverneur brunch komen, houd ik mij aanbevolen haha.
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita en Joslittel

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.659
6.799
“Eco-metalband Gojira”. Tja, zo kun je ze ook noemen….
Haha ja het is een wat ongewone benaming, maar die thematiek is natuurlijk wel belangrijk voor ze. En de relevantie van dat thema kan best meegespeeld hebben in de totstandkoming van dit optreden. Ik ben benieuwd hoe het precies vormgegeven gaat worden, maar ik kan mij goed voorstellen dat hun bijdrage aan de opening gebruikt gaat worden om een klimaat statement te maken.
 

MarcoReusel

Dagopener
29 okt 2022
502
897
Bands waar ik op dit moment lekker op ga zijn exodus , sodom , death angel.
Favoriete album van het moment..
Death angel - act III
Albums uit 2024 die ik nog luister zijn van 200 stab wounds , gatecreeper en heel soms my dying bride, als ik er zin in heb.
Hoe zitten jullie d'r in? Ben wel benieuwd.
#metal
#today
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.425
8.639
Bands waar ik op dit moment lekker op ga zijn exodus , sodom , death angel.
Favoriete album van het moment..
Death angel - act III
Albums uit 2024 die ik nog luister zijn van 200 stab wounds , gatecreeper en heel soms my dying bride, als ik er zin in heb.
Hoe zitten jullie d'r in? Ben wel benieuwd.
#metal
#today

Toevallig net de derde single van het komende Powerwolf album aangezet, samen met Visions of Atlantis en de single van Ghost wel het beste van het jaar.
Priest en Bruce blijven natuurlijk ook wel hangen, maar ben toch naast de glam- en heavy metal ook nu een goede powermetal fan als ook al die theatrale dingen a la Ghost.
 
  • On fire
Waarderingen: Jamel en MarcoReusel

Crusader

Randprogramma
12 jun 2021
205
304
  • On fire
Waarderingen: Paddy en xydroh

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.776
3.105
@nikita u bent écht niet de enige die dit niet vond kunnen. ;)

Op de Nederlandse tv noemde de commentator zelfs de namen van alle vier de bandleden. En Gojira werd aangekondigd als 'één van de grootste heavy metalbands van de wereld'. Vond ik wel mooi!
Het enthousiasme van de Nederlandse commentator is wel mooi om te horen. Ze hebben oprecht bewondering voor de show
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.331
2.656

Gebruikers die dit onderwerp bekijken