Rock Werchter 2024

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.120
1.295
Waar zijn de Britten eigenlijk dit jaar ?
Vorig jaar was het hier een Britse overrompeling en nu lijken er nauwelijks te zijn…

Komen die alleen in de jaren dat er geen groot voetbaltoernooi is of zo ?
 

theodoor9

Randprogramma
5 dec 2022
174
115
Waar zijn de Britten eigenlijk dit jaar ?
Vorig jaar was het hier een Britse overrompeling en nu lijken er nauwelijks te zijn…

Komen die alleen in de jaren dat er geen groot voetbaltoernooi is of zo ?
Wellicht omdat je vorig jaar Arctic Monkeys, Sam Fender, Muse, Mumford, Stormzy, Liam Gallagher en Kasabian op het affiche had. Veel britser kan haast niet zou ik zeggen.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
976
403
Op camping a1 lijken alle partytenten weggeblazen door een windvlaag. Ik zie bijna alleen nog maar geraamtes staan.
 

prettyvisitor

Campingartiest
21 okt 2023
60
81
Gisteren weer een top dag gehad! De sfeer bij Snow Patrol was magisch - waarna Maneskin verbleekte op het grote grasveld voor de main.

1. Snow Patrol
2. Frank Carter & The Rattlesnakes
3. Tom Morello
4. dEUS
5. Maneskin

The Beaches vond ik barslecht. Damiano van Maneskin had duidelijk problemen met z’n stem, werd soms een halve karaoke - vond ik nogal irritant. De muzikanten waren wel heel oké. dEUS vond ik echt heel sterk, maar de ervaring in het voorvak bij Frank Carter en de uitgelaten sfeer in de Barn bij Tom Morello was echt memorabel.
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
227
206
Valt wel mee, zit nu tot aan de helft vol ongeveer maar wel veel volk dat zit op de grond - dus kunnen zeker nog genoeg mensen bij. Voor een mooi plekje zou ik niet meer lang wachten!
Als het straks doorschuift is er nog voldoende plek maar ik vind het voor dit tijdstip echt al flink druk. Tribunes beginnen ook vrij vol te lopen.

Wordt volle bak, zin in.
 

inasw

Playlistbediener
11 jun 2023
17
13
Merci voor de updates, op perfecte moment binnen toen ze recht begonnen staan, anders stond ik nu nog bij Noname.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
976
403
Ja, de rode kruizen gaan zo wel komen bij the last dinner party. Vanaf de tribune kan je wel goed zien hoe ze de mensen in moeten schikken.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.547
11.799
Na een ochtend Normaal zingen met de buren (we zitten echt in een heel gezellig straatje) was Southern River Band het best denkbare vervolg. Wat een heerlijke rock & roll show. Halweverge op de Slope heb je echt topplekken. Een halfuur uur was echt te kort. Nu in een volle barn voor Last Dinner Party
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
715
870
Ik hoop dat @Raoul Nog naar mijn tip geluisterd heeft om toch naar dEUS te gaan ;)
Nope. Ik heb helemaal in het voorvak gestaan bij Sum 41. Intens van genoten!!

Edit: The Last Dinner Party was fantastisch. Helaas heb ik momenteel een gigantisch inkakmoment omdat ik gister echt te weinig rustmomentjes heb gehad maar man wat was dit sterk!
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken