Concertaankondigingen

Springsteen1978

Playlistbediener
13 feb 2024
24
12
Ja, London is haar grootste show dus die zal ze niet makkelijk annuleren.
Ik vind het nog wel steeds gek dat tot zover alleen Antwerpen geannuleerd is, want de kaartverkoop ging daar beter dan in de Ziggo Dome. Ik zou verwachten dat ze Amsterdam dan ook direct annuleert, zodat ze in het weekend terug kan vliegen naar Amerika.

Overigens zijn de shows in Glasgow en Manchester uitgesteld, nog niet definitief geannuleerd, dus wellicht komt ze dan toch nog terug in Europa/UK... Hopelijk!



Due to a recent leg injury requiring a minor surgical procedure that will need a few days of recovery time, Stevie Nicks’ scheduled performances in Glasgow Saturday 6 July and Manchester Tuesday 9 July have been postponed. More information will be available at point of purchase, ticketholders are advised to hold on to their tickets as rescheduled dates will be announced soon. Stevie looks forward to seeing everyone at Hyde Park in London.
 

Springsteen1978

Playlistbediener
13 feb 2024
24
12
Dit is toch niet te geloven, de Antwerpen show annuleren om op die datum de Manchester show in te halen... Ik ben zeer zeer teleurgesteld.
 

thomasstones

Campingartiest
15 jun 2018
61
47
Zeer laag dit ja. Alsof de ene fan meer is dan de ander. gemakszucht
Uiteindelijk draait het helaas om geld.

Waarschijnlijk verkocht Manchester veel beter. Die willen ze toch door laten gaan en dan maar op de plek van Antwerpen, want die zaal was bij lange na niet uitverkocht. Heel erg stom. Ik zou ook gaan. Waarschijnlijk hoopt de organisator dat nu mensen van Antwerpen naar Amsterdam gaat en dat die nog iets meer tickets verkoopt.

Blijft een hele stomme beslissing. Geld gaat helaas boven fans.
 

Springsteen1978

Playlistbediener
13 feb 2024
24
12
Waarom kan het Antwerpen concert ook niet een weekje opgeschoven worden dan? Volgens mij wordt er niets georganiseerd in het Sportpaleis?
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
917
733
Ik heb tickets voor Amsterdam en zit al weken op TM te kijken hoe de kaartverkoop loopt. Zie echt nog heel veel lege stoelen en heb eerlijk gezegd niet zoveel zin om in een half lege zaal te zitten. Dus hopen dat er vanuit Antwerpen nog wat overkomt.
 

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
471
698
Ik heb tickets voor Amsterdam en zit al weken op TM te kijken hoe de kaartverkoop loopt. Zie echt nog heel veel lege stoelen en heb eerlijk gezegd niet zoveel zin om in een half lege zaal te zitten. Dus hopen dat er vanuit Antwerpen nog wat overkomt.
Eventueel dat ze weer op de dag van net als bij Megan Thee Stallion gisteren in de ZD iedereen van de tweede ring naar de eerste ring plaatsen en deze dan afsluiten om het toch wat voller te krijgen
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

puncturewounds

Playlistbediener
2 dec 2023
24
46
Dit is toch niet te geloven, de Antwerpen show annuleren om op die datum de Manchester show in te halen... Ik ben zeer zeer teleurgesteld.
Dit ja, vooral ook omdat Glasgow pas de 24e wordt ingehaald. Was logischer om die Manchester show dan ergens na de Ziggo te doen. Lees overal alleen maar boze reacties en zeer terecht, echt respectloos dit, en al helemaal omdat er geen nieuwe datum komt.
 

residentalien

Gouden Tip
2 mrt 2024
275
374
Trouwens venue upgrade, naar een veel betere zaal(al zeg ik het zelf) voor Mannequin Pussy. De tijden dat ik ze voor 40 man in de Fluor of all places zag zijn (gelukkig) voorbij

Vanwege de grote vraag naar tickets is het concert van de feministische punkrockband MANNEQUIN PUSSY verplaatst van de Bovenzaal van Paradiso naar Tolhuistuin. Er zijn daardoor weer tickets beschikbaar voor de voorheen uitverkochte show via: paradi.so/MannequinPussy-14aug.
https://www.facebook.com/events/414...AgGGYZMPe7V_o-NtlsZtnkgK_wkfrcDz0F&__tn__=H-R
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.870
1.990
Ik zit al de hele tijd te refreshen voor Amsterdam, want daar gaat de kaartverkoop niet goed.

Hoe kun je ook zo kortdag nog een conflict in tourschema hebben.
De afgelaste concerten in de UK willen ze meteen inhalen en Antwerpen is daar de dupe van. Amsterdam gaat wel door...
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.740
970
Uiteindelijk draait het helaas om geld.

Waarschijnlijk verkocht Manchester veel beter. Die willen ze toch door laten gaan en dan maar op de plek van Antwerpen, want die zaal was bij lange na niet uitverkocht. Heel erg stom. Ik zou ook gaan. Waarschijnlijk hoopt de organisator dat nu mensen van Antwerpen naar Amsterdam gaat en dat die nog iets meer tickets verkoopt.

Blijft een hele stomme beslissing. Geld gaat helaas boven fans.
Ik denk dat uw redenering hierboven heel dicht bij de waarheid ligt, met dat verschil dat het geen stomme beslissing is, maar zeer beredeneerd vanuit organisatie/promotoren
Ook een manier uiteraard om tegenvallende verkoop te maskeren.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • brsc