Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
In de main! Grote stap, net voor covid stonden ze nog in een goede gevulde Next(erg leuke show). The Prize is ook erg tof, flinke dosis Aussie power-pop
In de main! Grote stap, net voor covid stonden ze nog in een goede gevulde Next(erg leuke show). The Prize is ook erg tof, flinke dosis Aussie power-pop
Best grote stap idd! Vorig jaar was in een uitverkochte Paradiso, maar misschien kunnen ze de 013 ook wel uitverkopen. Amyl and the Sniffers zit in hetzelfde hoekje en verkocht binnen 2 dagen de Ronda uit
Best grote stap idd! Vorig jaar was in een uitverkochte Paradiso, maar misschien kunnen ze de 013 ook wel uitverkopen. Amyl and the Sniffers zit in hetzelfde hoekje en verkocht binnen 2 dagen de Ronda uit
Stevie Nicks heeft afgelopen zaterdag en het concert van morgen in de UK afgelast.
Geen idee wat dit betekend voor Hyde Park vrijdag en volgende week Ziggo en Sportpaleis..... Kaartverkoop liep toch al niet al te lekker.......
Misschien tegenvallende ticketverkoop maskeren?
Nuja, het had niet kunnen tegenvallen mochten ze de tickets verkocht hebben aan een eerlijke prijs. Stevie Nicks zou ik zelf op 50 à 60 EUR inzetten voor een goede plaats.
Oef, ik aas nog op resale kaartjes voor Stevie... ik kan ook geen statement vinden ofzo op haar socials, alleen via de Glasgow venue. Enig idee hoe het zit met geld-terug als je een resale kaartje koopt en het wordt uiteindelijk toch gecancelled?
Oef, ik aas nog op resale kaartjes voor Stevie... ik kan ook geen statement vinden ofzo op haar socials, alleen via de Glasgow venue. Enig idee hoe het zit met geld-terug als je een resale kaartje koopt en het wordt uiteindelijk toch gecancelled?
Als jij gewoon via Ticketmaster je ticket koopt (ook via die resale), krijg je netjes je geld terug. In ieder ander geval zal je er via-via zelf achteraan moeten.
Ik zat wat te slapen want het staat nog niet op de paard site maar de Redd Kross tour is dus met Dale Crover van de Melvins als DJ+support solo akoestisch+met hun op de drums voor red kross zelf. Ik word er al moe van als ik er aan denk om dat te doen
Oh, dit vind ik heel tof, maar waarom om 17:30? Als het midden in de nacht was kon ik het gewoon combineren met Left of the Dial. Kaartje is ook duurder dan heel weekend LotD.
Adam Blackstone 14 augustus naar Melkweg Aquaserge 4 September naar Merleyn ism Doonroosje Benefits 18 Oktober naar ACU ism Ekko BERGUR ANDERSON + GEIGEN + ECHO+SEASHELL + NALYM NEZEOH 20 September naar Occiii Danny Vera 29 November naar Klokgebouw ism Effenaar Diiv+King Hannah(30 years Toutpartout) 15 December naar Paradiso Dirty loops 19 Maart naar Melkweg, 20 maart naar effenaar DJAM! 5 December naar Patronaat Dr. Lektroluv + Mason 18 Januari naar Mezz Dying fetus+Chelsea Grin + Depsised Icon + Vitriol: Matinee show 1 December naar Effenaar GEN AND THE DEGENERATES 13 Oktober naar v11 ism Rotown Hatebreed+Cancer Bats 15 Augustus naar 013 Lion Babe 11 Juni naar Tolhuistuin ism Paradiso Plus Instruments + My Guides & Me + spullen 12 Oktober naar Occii Queensrÿche+Night demon 9 Februari naar effenaar RÊVERIE + Michael Ekow and May + MYNRGY 3 Augustus naar Occii Ringdown 1 Oktober naar Muziekgebouw aan het IJ Rum Jungle 6 oktober naar v11 ism Rotown, 7 Oktober naar Paradiso Shep Treasure+Kitchen 28 Augustus naar ABC Libertas ism Willemeen The Beat Ft Ranking JNR 22 September naar Iduna The Chats+The Prize 29 November naar 013 The Libertines 21 Februari naar Paradiso Warmduscher 21 November naar Tolhuistuin ism Paradiso William Fitzsimmons 12 Februari naar Doornroosje Yeah You+Kastrata+Arda+Oostblok 13 Julie naar Occii
Mijn eerste gedachte was ook dat dit een smoesje was, dat ze de stekker eruit hebben getrokken omdat het niet rendabel was. Kaartverkoop in Antwerpen ging namelijk ook niet om over naar huis te schrijven.
Maar ik zie dat de concerten van 6 juli en 9 juli ook geannuleerd waren, omdat ze herstellende was van een kleine operatie aan haar knie. Misschien duurt het herstel wat langer? Aan de andere kant, als alles goed gaat staat ze morgen wel in Hyde Park, dus tja...