Concertaankondigingen

SanderFMC

Randprogramma
1 jul 2022
119
151
Everything Everything in Tivoli was echt binnen een vloek en een zucht uitverkocht. Zou er een kans bestaan dat zoiets van Pandora naar Ronda wordt ge-upgrade? (die is nog vrij op dezelfde dag)
De vorige keer dat ze in Nederland stonden was het Paradiso grote zaal. Dat was weliswaar op een festival, maar minstens de helft van de bezoekers kwam vooral voor Everything Everything volgens mij. Dat ze nu slechts in de Pandora staan verbaast mij ook wel, maar aan de andere kant is een upgrade naar de Ronda misschien weer net te ambitieus
 
  • Leuk
Waarderingen: team-0

Joeri

Randprogramma
14 apr 2021
113
97
Papa Roach:
3 februari Vorst Nationaal, Brussel
4 februari 2025 in AFAS Live, Amsterdam
Celebrating 25 years of Infest.

Kaartverkoop start vrijdag 5 juli
 
  • Leuk
Waarderingen: HaaEll

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
460
399
Cory Wong op 8 februari naar Afas Live (nog geen Belgische datum of special guests gezien sorry)
Kaartverkoop start 5 juli 10.00 uur
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.815
1.941
P!nk cancelt haar optreden vanavond . Onduidelijk nog waarom. Volgende week staan er 2 concerten in de Arena gepland.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.423
653
Les Nuits Weekender?
Daar hebben ze zonet nieuwe namen voor aangekondigd. Zou een beetje vreemd zijn als die pas in een later pakketje volgen.

Overigens nog nergens een officiele aankondiging gezien, maar Trix heeft High Vis op hun website staan (5 februari 2025). Tickets morgen in de verkoop.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.862
12.304
Daar hebben ze zonet nieuwe namen voor aangekondigd. Zou een beetje vreemd zijn als die pas in een later pakketje volgen.

Overigens nog nergens een officiele aankondiging gezien, maar Trix heeft High Vis op hun website staan (5 februari 2025). Tickets morgen in de verkoop.
Weet ik, maar kan altijd een iets grotere naam in een volgend pakketje zijn. Ze hebben nota bene een week zitten tussen hun show in Berlijn en hun show in Luxemburg. België valt daar perfect in. En anders Sonic City?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken