Graspop Metal Meeting 2025

Ghost met een zaalshow in 2025 en een festivaltour in 2026 lijkt mij de meest voor de hand liggende zet.
In 2022 deden ze ook alleen zalen (en Hellfest omdat een andere headliner laatste moment had gecanceld) om vervolgens in 2023 een uitgebreide festivaltour te doen.
dus schrijf Ghost maar op voor Graspop 2026 :)

• Leuk
Waarderingen: Timmy en Dr. Hannibal
Ghost met een zaalshow in 2025 en een festivaltour in 2026 lijkt mij de meest voor de hand liggende zet.
In 2022 deden ze ook alleen zalen (en Hellfest omdat een andere headliner laatste moment had gecanceld) om vervolgens in 2023 een uitgebreide festivaltour te doen.
dus schrijf Ghost maar op voor Graspop 2026 :)
Wie opent het topic? :ROFLMAO:

Gisteren had ik even snel het efestival forum doorgelezen voor Download, daar wordt beweerd dat Iron Maiden er zal staan en dat Ghost geen festivals zal doen, maar een eigen headline tour zal doen. Al neem ik het allemaal wel met een korreltje zout, los van dat Iron Maiden realistisch is. Was een waar spektakel vol met Iron Maiden haat en beweringen dat ze er niet zullen staan om vervolgens door dezelfde persoon de bewering te zien dat ze er wel staan :p
Aaah, de prachtige wereld der fora!

• Leuk
Waarderingen: Timmy
powerwolf neemt wel 2 mooie voorprogramma's mee op de indoor tour enkel daarom twijfelde ik al om te gaan,
hammerfall en wind rose

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
powerwolf neemt wel 2 mooie voorprogramma's mee op de indoor tour enkel daarom twijfelde ik al om te gaan,
hammerfall en wind rose

Ja, prachtige avond wordt dat. Alle drie hopelijk gewoon op Graspop 2025, ookal stond HammerFall er dit jaar al. Als Machine Head dat kan als noodoplossing een jaar eerder er ook staan, dan kan HammerFall dat ook!

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Valthys, prins en saurus
Hellfest '25 is alweer uitverkocht. Dat doen ze de laatste jaren toch telkens echt belachelijk snel. Kwestie van tijd voor we met Graspop hier ook iets van gaan merken, vrees ik.
Al die kritiek op de line-up van dit jaar -op sociale media- heeft dus klaarblijkelijk geen invloed gehad op de kaartenverkoop.

Al die kritiek op de line-up van dit jaar -op sociale media- heeft dus klaarblijkelijk geen invloed gehad op de kaartenverkoop.
Hellfest heeft dan ook de beleving en die is er altijd ongeacht de line-up. Door hun inkleding, randanimatie, ..

• Leuk
Waarderingen: Chronicbias
Word Graspop trouwens ook een jubileum editie (30 jaar Graspop) of zullen ze het op aantal edities houden zoals in 2022(25e editie)

In zo'n geval kan er misschien wel iets meer maar ze hebben alleszins de marketing er nog niet voor zoals Werchter.

• Leuk
Waarderingen: Chronicbias
Word Graspop trouwens ook een jubileum editie (30 jaar Graspop) of zullen ze het op aantal edities houden zoals in 2022(25e editie)

In zo'n geval kan er misschien wel iets meer maar ze hebben alleszins de marketing er nog niet voor zoals Werchter.
Als ze het in 2022 nog op aantal edities houden dan is je antwoord toch al gegeven?
Is ook de enige logische beredenering. Bij RW willen ze precies perse een rond getal hebben maar ik vind dat beetje dwaas.

Ik hoop dat Crossfaith volgend jaar weer gaat touren in Europa en dat Graspop ze nog eens wil boeken.

In 2022 heb ik ze gemist wegens niet aanwezig, dus zou ze wel eens graag live zien. Heel veel energie altijd live.

• Leuk
Waarderingen: johanra
Ik ben trouwens afgelopen mei naar Coldrain gegaan in Keulen.
Deze band zie je niet vaak in Europa maar zouden een mooie zijn voor vroeg op de Jupiler stage.
Nu valt me ineens in dat ze zeiden dat ze sinds kort een Europese promotor hebben waardoor ze vaker Europa verwachten te doen. Ze hadden in ieder geval een opslag voor een deel van de gear die ze achter lieten in Europa, dus ze komen zeker snel terug.
2019 stonden ze op Pinkpop (openers van het kleinste podium) en Rock am Ring. Hoop dat ze wel eens naar Graspop komen!

• Leuk
Waarderingen: Jimmeh07

Users who are viewing this thread