Ik was ook op Pitfest maar kon Amenra niet zien door laatste trein. Was wel in het station toen Nederland won van Turkije en zag een hoop vuurwerk van ver en vroeg me af of dat de show niet stoorde? Want heb Amenra al wel gezien en dat vuurwerk was precies vlak naast het terrein van Pitfest
Het programma is samen gesteld en de organisatie is failliet zeker?
Nee maar serieus SOAD en FF verkopen beiden een dag uit. Als ze dan nog beiden zouden hebben zou een van de twee denk ik bij Pantera, Slayer of Priest staan denk ik
Over Powerwolf. Velen vinden het niet lang genoeg geleden. Laatste keer is 2022. Ze stonden er in 2012, 2014, 2016, 2018 en 2022. Om de twee jaar dus. 2020 laat ik om bekende reden er tussen uit maar ook toen waren ze geboekt maar ingehaald laten we dus zeggen 2 jaar later. Dus normaal om de twee jaar. Nu eerste keer dat er 3 jaar zou tussen zijn. Bovendien komt de band met een nieuw album. En ja ik ben grote fan van de band maar heb ze dus ook al een keer of 15 gezien. En ja voor mij was het op de duur ook teveel van hetzelfde. De vernieuwing tussen de shows voor The Sacrament Of Sin en Call Of The Wild was voor mij onvoldoende naar ze al minstens 10 keer gezien te hebben. De moppen van ho ha ho ha ho ha ha zijn afgezaagd en dat deel van Armata Strigoi speel ik bij wijze van spreken intussen met mijn ogen toe op een 33 snarige gitaar terwijl ik geen gitaar kan spelen (de mensen die de show kennen snappen wel wat ik bedoel met ha ho en met het deel van Armata Strigoi). Maar ik heb er goede hoop op dat ze nu na 9 maanden herbront hebben en met de nieuwe nummers voldoende vernieuwing gaan brengen. En zelfs al is dat er niet zal ik nog genieten want de band speelt strak en de show is af. En pin u niet vast op een jaar niet touren en al terug na 9 maand en vooral reken de band er niet op af aub. En wacht vooral ook het nieuwe album af.