Kendrick Lamar

Jezus, 145 euro. Dan is SZA voor mij ook niet per sé een plus, heb liever gewoon 2 en een half uur Kendrick.

Zelfde geval met rock/metal..
Mja, niet echt genregebonden toch. Hoe groter/populairder de artiest, hoe meer ‘gekken’ er zijn die er het geld voor over hebben.

Kijk naar die laatste shows van Adele, waar het goedkoopste ticket 185euro kostte (en gemiddeld nog een pak meer): instant uitverkocht.

Die prijzen zijn wel aan de hoge kant, maar Kendrick zit nu echt op z'n hoogtepunt, en zeker na die perfect gemaakte halftime show verwacht ik dat die prijs het volledig waard zal zijn.

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Die prijzen zijn wel aan de hoge kant, maar Kendrick zit nu echt op z'n hoogtepunt, en zeker na die perfect gemaakte halftime show verwacht ik dat die prijs het volledig waard zal zijn.
Als grootte fan zal het misschien ook wel €200 waard zijn dat is een overweging die iedereen persoonlijk maakt. De prijs die je betaald voor 2,5 uur entertainment is gewoon belachelijk hoog, ik hoop voor iedereen die het er voor overheeft dat het je geld waard is maar het blijft belachelijk.

Tja, het is inderdaad erg veel geld. Zeker als je geen groot fan bent van zo'n artiest. Tegelijkertijd ga ik zeker niet degene zijn die nu uit protest dit concert overslaat.

Dus, mocht er iemand een pre-sale of andere ingang hebben; ik hoor het graag!

Ik ook nog in dubio hoor. Vind dit eigenlijk een no-go aan deze prijs, maar het is wel Kendrick... En die show zal wel waanzinnig worden.

Ik ook nog in dubio hoor. Vind dit eigenlijk een no-go aan deze prijs, maar het is wel Kendrick... En die show zal wel waanzinnig worden.
Je hoort er in de Arena alleen geen klap van. Meer dan een soort geluidsbrei met een beat die over je heen waait moet je dan niet verwachten. En met dat idee is het echt al helemaal aan de prijs.

Je hoort er in de Arena alleen geen klap van. Meer dan een soort geluidsbrei met een beat die over je heen waait moet je dan niet verwachten. En met dat idee is het echt al helemaal aan de prijs.
Ik weet natuurlijk niet of het geluidsteam van Lamar er ook wat van weet te maken, maar de afgelopen paar jaar zijn mijn ervaringen in de Arena steevast prima tot positief geweest. Zowel bij Springsteen, Styles en Swift.

• Leuk
Zijn de prijzen daar even hoog? Anders overweeg ik die misschien zelf ook wel. :D
Vind er helaas niets over terug. Ik zie dat die prijzen nog niet openbaar gemaakt zijn. Maar als het even duur als Amsterdam is, dan skip ik (met pijn in het hart).

Misschien vloeken in de kerk hier: ik luister graag naar zijn raps maar ik vond die halftime show een beetje underwhelming? Ik zie iedereen lyrisch zijn maar als je die stapel dansers weg denkt vond ik het allemaal redelijk low-key.

De raps van Kendrick in een galmbak klinkt echt als een kutidee. Daar ga je natuurlijk niets van verstaan
Dit inderdaad. Met de vrij hoge stem van Kendrick is het vragen om problemen. Aan de andere kant, ik heb best vertrouwen in de artistieke kunsten van hem(en het team er omheen) dat ze het toch goed krijgen. Met zijn liveshows is eigenlijk alles extreem goed uitgedacht, qua geluid zullen ze met een stadiontour wel echt maatregelen hebben genomen, lijkt mij.

Mja, Arena blijft Arena. Hier nog een flinke twijfel. Sowieso niet voor de volle mep in ieder geval.

Kijkje genomen in de wachtrij voor de presale. 19165 mensen voor me. Die hoge prijzen schrikken dus echt niet af.

• Leuk

Users who are viewing this thread