Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja hele vette halftime show, ook echt weer des Kendricks om gewoon niks van zijn beste albums laten terug te komen maar te focussen op nieuw werk en die samenwerking met SZA. Waar blijft die tour!
Ja hele vette halftime show, ook echt weer des Kendricks om gewoon niks van zijn beste albums laten terug te komen maar te focussen op nieuw werk en die samenwerking met SZA. Waar blijft die tour!
Zag er wel echt fantastisch uit. Jammer dat het in Nederland in de Arena gaat landen. Misschien ga ik toch even een tripje elders overwegen want wil de nieuwe tour niet missen.
Zag er wel echt fantastisch uit. Jammer dat het in Nederland in de Arena gaat landen. Misschien ga ik toch even een tripje elders overwegen want wil de nieuwe tour niet missen.
Goede halftime show! Stukjes met Samuel Jackson “Uncle Sam” waren ook goed. Slim om niet voor de commerciële nummers te kiezen, maar een hiphop show te doen. Zal niet bij iedereen aanslaan, maar goede keuze lijkt mij.
Erg benieuwd naar die tour en vooral benieuwd naar waar hij (verder) staat. Uitwijken naar België kan altijd nog. Hoor graag tips zodra de tour echt bekend is!
Ik wil er wel bij zijn als de prijzen enigszins schappelijk zijn, al ben ik bang dat hij dat niveau van de Ziggo niet aan zal tikken in de galmbak, en daarnaast ben ik ook niet echt fan van SZA.