Kendrick Lamar

Ja hele vette halftime show, ook echt weer des Kendricks om gewoon niks van zijn beste albums laten terug te komen maar te focussen op nieuw werk en die samenwerking met SZA. Waar blijft die tour!

• Leuk
Waarderingen: Dante en mattman
Ja hele vette halftime show, ook echt weer des Kendricks om gewoon niks van zijn beste albums laten terug te komen maar te focussen op nieuw werk en die samenwerking met SZA. Waar blijft die tour!
Zag er wel echt fantastisch uit. Jammer dat het in Nederland in de Arena gaat landen. Misschien ga ik toch even een tripje elders overwegen want wil de nieuwe tour niet missen.

• Leuk
Waarderingen: Dante
Zag er wel echt fantastisch uit. Jammer dat het in Nederland in de Arena gaat landen. Misschien ga ik toch even een tripje elders overwegen want wil de nieuwe tour niet missen.
De raps van Kendrick in een galmbak klinkt echt als een kutidee. Daar ga je natuurlijk niets van verstaan

• Leuk
Waarderingen: Dante en Timmetje
Goede halftime show! Stukjes met Samuel Jackson “Uncle Sam” waren ook goed. Slim om niet voor de commerciële nummers te kiezen, maar een hiphop show te doen. Zal niet bij iedereen aanslaan, maar goede keuze lijkt mij.

Erg benieuwd naar die tour en vooral benieuwd naar waar hij (verder) staat. Uitwijken naar België kan altijd nog. Hoor graag tips zodra de tour echt bekend is! :)

Ik wil er wel bij zijn als de prijzen enigszins schappelijk zijn, al ben ik bang dat hij dat niveau van de Ziggo niet aan zal tikken in de galmbak, en daarnaast ben ik ook niet echt fan van SZA.

Waar vind ik die volledige tour?
July 2
Cologne
DK
RheinEnergieSTADION
Tickets

July 4
Frankfurt
DK
Deutsche Bank Park
Tickets

July 8
Glasgow
UK
Hampden Park
Tickets

July 10
Birmingham
UK
Villa Park
Tickets

July 13
Amsterdam
NL
Johan Cruijiff ArenA
Tickets

July 15
Paris
FR
La Defénse Arena
Tickets

July 22
London
UK
Tottenham Hotspur Stadium
Tickets

July 27
Lisbon
PT
Estadio do Restelo
Tickets

July 30
Barcelona
ES
Estadi Olímpic Lluís Companys
Tickets

August 2
Rome
IT
Stadio Olimpico
Tickets

August 6
Warsaw
PL
PGE Narodowy
Tickets

August 9
Stockholm
SE
3Arena
Tickets

• Leuk
Waarderingen: mattman
Doemme, Belgenlandje weer vergeten.
Uiteraard, anders had ik 'm wel benoemd ;)

Goede prijzen ook...
  • The Energy Floor - Staanplaatsen: €190,40
  • Golden Circle Left - Staanplaatsen: €190,40
  • Golden Circle Right - Staanplaatsen: €190,40
  • General Admission - Staanplaatsen: €145,60
  • Premium Seat - Zitplaatsen: €190,40
  • Rang 2 - Zitplaatsen: €134,40
  • Rang 3 - Zitplaatsen: €100,80
  • Rang 4 - Zitplaatsen: €78,40
  • Rang 5 - Zitplaatsen: €67,20
  • Rolstoel- en begeleidersplaats: €134,40

Users who are viewing this thread