Kendrick Lamar

145,60 voor een reguliere staplaats? What the fuck is dat. Dat gaat ver te over.

Met pijn in het hart slaan we deze over.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Uiteraard, anders had ik 'm wel benoemd ;)

Goede prijzen ook...
  • The Energy Floor - Staanplaatsen: €190,40
  • Golden Circle Left - Staanplaatsen: €190,40
  • Golden Circle Right - Staanplaatsen: €190,40
  • General Admission - Staanplaatsen: €145,60
  • Premium Seat - Zitplaatsen: €190,40
  • Rang 2 - Zitplaatsen: €134,40
  • Rang 3 - Zitplaatsen: €100,80
  • Rang 4 - Zitplaatsen: €78,40
  • Rang 5 - Zitplaatsen: €67,20
  • Rolstoel- en begeleidersplaats: €134,40
Te zot voor woorden.

• Leuk
Waarderingen: Landgraver
Uiteraard, anders had ik 'm wel benoemd ;)

Goede prijzen ook...
  • The Energy Floor - Staanplaatsen: €190,40
  • Golden Circle Left - Staanplaatsen: €190,40
  • Golden Circle Right - Staanplaatsen: €190,40
  • General Admission - Staanplaatsen: €145,60
  • Premium Seat - Zitplaatsen: €190,40
  • Rang 2 - Zitplaatsen: €134,40
  • Rang 3 - Zitplaatsen: €100,80
  • Rang 4 - Zitplaatsen: €78,40
  • Rang 5 - Zitplaatsen: €67,20
  • Rolstoel- en begeleidersplaats: €134,40
Ah..

En je weet toch: dit gaat alsnog snel uitverkopen.

Kendrick kan voor mij weinig verkeerd doen, grote fan hier, maar dit soort ticketprijzen zijn niet goed te praten.
Inderdaad.
Door zulke prijzen geweigerd om een ticket voor AC DC te kopen en toch stond dat plein daar vol.

Kijk naar Oasis: ticketprijzen gingen nog boven deze en ook dat waren zoete broodjes.
Toch vind ik Oasis met de reünie en AC/DC waarvan we toen dachten dat het de laatste tour was een ander verhaal als Kendrick die voor het eerste de populariteit heeft om überhaupt stadions te doen. Laat niet weg dat het voor alle 3 belachelijk veel is...

Toch vind ik Oasis met de reünie en AC/DC waarvan we toen dachten dat het de laatste tour was een ander verhaal als Kendrick die voor het eerste de populariteit heeft om überhaupt stadions te doen. Laat niet weg dat het voor alle 3 belachelijk veel is...
Wil het ene niet vergelijken met het andere hoor, is zinloos (je kan ook argumenteren dat je hier 2 wereldsterren krijgt enzo, altijd krom).

Wil gewoon even zeggen: dit soort belachelijke prijzen schrikken veel mensen niet af. Zelfs Travis Scott vulde dat GelreDome (!) twee keer (!!) in een zuchtje aan 124 euro per regulier ticket.

Wil het ene niet vergelijken met het andere hoor, is zinloos (je kan ook argumenteren dat je hier 2 wereldsterren krijgt enzo, altijd krom).

Wil gewoon even zeggen: dit soort belachelijke prijzen schrikken veel mensen niet af. Zelfs Travis Scott vulde dat GelreDome (!) twee keer (!!) in een zuchtje aan 124 euro per regulier ticket.
Is SZA echt een wereldster? Op Glastonbury vorig jaar liep het veld leeg toen ze headlinede.

Het feit dat je dan niet puur een Kendrick show krijgt maar ook SZA erbij deed mij juist twijfelen of ik wel wilde gaan (tot die kaartprijs de knoop doorhakte). Die hoef ik niet zo nodig te zien.

• Winning
Waarderingen: RubenFrusciante
Is SZA echt een wereldster? Op Glastonbury vorig jaar liep het veld leeg toen ze headlinede.

Het feit dat je dan niet puur een Kendrick show krijgt maar ook SZA erbij deed mij juist twijfelen of ik wel wilde gaan (tot die kaartprijs de knoop doorhakte). Die hoef ik niet zo nodig te zien.
Ja weet wat ik bedoelt he. Niet elk woord zo onder een loep leggen. Wereldster, 'grote naam' gewoon dan. 😅 Toch iemand die met gemak, en heel short notice, makkelijk 2 Ziggo Domepjes uitverkocht ook.

Maar snap het wel hoor. SZA maakt erg mooie muziek (vind SOS echt tof), maar ik zou ook vooral komen voor Kendrick. Verwacht wel een zotte en uitgedachte show over de hele lijn. Denk dat die superbowl show daar een voorsmaakje van kan zijn. En Not Like Us horen in een stadion moet wel een ervaring zijn.

En mijn bottom line is ook: achterlijk duur.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jamel en Timmetje
Dit zijn inmiddels toch redelijk gemiddelde prijzen voor ArenA optredens? Het zou mij niet zoveel verbazen als daar ook gewoon veel kosten in gaan zitten.

Dit zijn inmiddels toch redelijk gemiddelde prijzen voor ArenA optredens? Het zou mij niet zoveel verbazen als daar ook gewoon veel kosten in gaan zitten.
Nee, bij Robbie en Swift waren de staplaatsen een pak goedkoper (en die waren al duur).

Users who are viewing this thread