Graspop Metal Meeting 2025

Iedereen zijn mening, maar vraag me echt af hoeveel en wat je hebt beluisterd om tot die uitspraak te komen. Zeker dan wanneer je onder andere Brutus en AmenRa wél in je lijstje zet. Love them both, begrijp me zeker niet verkeerd, maar over gekrijs en van tijd tot tijd toch wel een beetje vals gesproken... Het aantal metal nummers en al zeker die waarop ze schreeuwt blijven trouwens een minderheid in haar repertoire, hoewel ze de laatste jaren er zeker meer op inzet. Mocht je ervoor openstaan dat ik je probeer van gedachten te veranderen of op z'n minst om een vollediger beeld te krijgen, luister dan een keer naar nummers als Vital, Crystallized, The Attic of Lowlife.
Uiteindelijk kun je er van vinden wat je vindt. Smaken in muziek zijn niet te sturen. Sommige bands kan ik qua muziek zo geweldig vinden. De zang bepaald alles. Voor mij heb ik dat bijvoorbeeld met Dream Theater; wat een geweldige band qua muziek. Totdat James Labrie begint te zingen. Haak ik totaal af. Kun je nog zoveel voorbeelden aandragen, als het niet land dan gaat het niet gebeuren. Maar het mooie is dat er dan nog zoveel zielen zijn die wel in extase raken van dezelfde muziek. En daar kan ik dan wel weer van genieten

Als je een daghemel zou kunnen vervangen door een +/- soortgelijke groep, wat zou je dan kiezen? wees gek!

Donderdag: Powerwolf ====> Edguy

Vrijdag: Slipknot ===> SOAD

Zaterdag: NIN ====> Killing Joke

Zondag: Till Lindemann ====> Devin Townsend
Do : Powerwolf -> Avatar ft. Amy Lee
vr: Slipknot -> Metallica play Ride the Lightning
zat : KoRn -> AC/DC
Zo : Till -> Black Sabbath (nog 1 keertje)

Als je een daghemel zou kunnen vervangen door een +/- soortgelijke groep, wat zou je dan kiezen? wees gek!

Donderdag: Powerwolf ====> Edguy

Vrijdag: Slipknot ===> SOAD

Zaterdag: NIN ====> Killing Joke

Zondag: Till Lindemann ====> Devin Townsend
Powerwolf -> Tame Impala (Innerspeaker & Lonerism setlist)

Slipknot -> SOAD

NIN -> NIN XL (extra lange show)

Till Lindemann -> Rage Against The Machine

Users who are viewing this thread