Rock Werchter 2025

Rock Olmen, is dat een beetje oké als festival?
Ziet er op de foto's zeer klein (en wat amateuristisch) uit?

Bekijk bijlage 13554
De Stoot Stage is de kleine stage van Rock Olmen waar het hardere gitaargeweld staat + dit is een foto van een paar jaar geleden denk ik. Het terrein kreeg namelijk vorig jaar een makeover.

Voor de rest echt een heel gezellig festival, zeker niet onprofessioneel ofzo. Had vorige jaren oa. Arsenal, Black Box Revelation, Circa Waves, High Hi, Bad Nerves, The Levellers, Channel Zero, Whispering Sons,...

• Geweldig
Waarderingen: slyke
Bij mij al een hele lijst met namen die ik wil zien. Zelfs de must sees gaan al clashen, dus het wordt weer moeilijke keuzes maken.

Donderdag (als ik zou gaan)
Must see: Linkin Park, Fontaines DC, De la Soul, Amyl & the Sniffers, Nia Archives
Graag: Deftones, Iggy Pop, London Grammar, Sigrid, Ezra Collective, Lambrini Girls
Optie: Yseult, English Teacher, Corella, Julia Wolf

Vrijdag
Must see: Green Day, Simple Minds, Wet Leg, Weezer, Purple Disco Machine, Celeste
Graag: girl in red, Sylvie Kreusch, Underworld, Lola Young, the Backseat Lovers, Thee Sacred Souls
Optie: Pvris, Warhaus, Mark Ambor, Caribou, Joey Valence & Brae, Bad Nerves, the Scratch

Zaterdag
Must see: Sam Fender, Raye, Beth Gibbons, Kings of Leon, Elbow
Graag: Maribou State, Bright Eyes, Jacoténe, Faye Webster, Blanco White, WISP, almost monday
Optie: Damiano David, Barry Can't Swim, Cymande, Gurriers, MRCY

Zondag
Must see: Olivia Rodrigo, Gracie Abrams, Rüfüs du Sol, Allie X
Graag: Noah Kahan, Soulwax, FINNEAS, Shaboozey, Wunderhorse, Remy Bond, Durand Jones & the Indications, Somebody's Child
Optie: Dasha, GOOSE, Foster the People, Sawyer Hill, Clifford, Emmy d'Arc
Ik maak een planning van Max 5 groepen per dag die ik wil zien. Telkens het volledige optreden. Hoe jullie dat doen om 10 groepen dagelijks te zijn. Il vaut le faire.

Ik maak een planning van Max 5 groepen per dag die ik wil zien. Telkens het volledige optreden. Hoe jullie dat doen om 10 groepen dagelijks te zijn. Il vaut le faire.
Op zich wel mogelijk als het mooi aansluit zoals Slope - Main en Barn - Klub C en dan vooral overdag als je vlot de tenten in kan. En ik doe geen halve optredens. Dus altijd volledig. Ik zorg ook wel dat ik strategisch sta zoals dichtbij uitgang, zijn er genoeg, en kant van andere tent.

• Leuk
Waarderingen: phil en Everyknight
Zolang het tijdschema niet officieel is, ga ik nog geen route maken. Anders ga ik me verheugen om bepaalde artiesten te zien en lukt dat niet. Over het algemeen zit er voldoende tijd tussen het uitkomen van het schema en het festival zelf. Dus ook nog genoeg tijd om in te luisteren voor onbekende artiesten.

Aan iedereen die GOOSE & Soulwax in zijn lijstje heeft staan, Bolis Pupul zal je zeker kunnen smaken!

Hij maakte in 2024 dit album:

Live maakt hij er een mooie soep van! Met de invloedrijke DEEWEE beats erdoor.
Zeer mooi live!
Ik ben geen enorme kenner van de elektronische genres, maar ik kan zeker bevestigen dat zijn live show heel vet is idd. Gaat dat zien!

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Kachelle en BeWario
Ik stippel van te voren wel uit wat ik graag wil zien, maar maak er geen topsport van…ik wijzig regelmatig mijn planning. Nu met de open tenten is het wel makkelijker geworden.
Ga vooral genieten van het moment zou ik zeggen, hoe verder we in het festival zitten hoe lastiger het wordt haha…ik zie de afsluitende headliner zelden eerlijk gezegd. Ik lig dan meestal op 1 oor, op A1 in de tent te genieten. Want daar hoor ik het ook.
Maar dit jaar wil deze wel degelijk halen (vorig jaar ook gelukt trouwens :) zal latertje worden de afsluit zondag dit jaar…je bent nog niet zo maar niet van het veld af. Zou het tot 2:00 door gaan?

• Leuk
Waarderingen: MeesPos
Ik zie dat de combi tickets voorzien zij n van qr code, meen me te herinneren dat iemand dat laatst vroeg ivm doorverkoop?

Haha, dit is me daar ook een bericht, hoor. Even heel casual droppen dat het de volledige line-up is.

Nu dus ook met officieel de podiumindeling.

Die trouwens nog niet op de website staat, raar genoeg.

Users who are viewing this thread