Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Down the rabbit hole noob hier — is de Rex de enige nachtstage of heb je zoals bij Lowlands meerdere nacht podia maar heeft de Rex een soort Bravo status
Down the rabbit hole noob hier — is de Rex de enige nachtstage of heb je zoals bij Lowlands meerdere nacht podia maar heeft de Rex een soort Bravo status
Voorheen had je in een halflege Teddy (het tweede podium) vaak een indie disco (zoals in de Heineken). De Fuzzy (het derde podium) had de echte nachtprogrammering, e.g. Romy, Overmono, Carista, Tom Trago, Avalon Emerson.
Sinds vorig jaar is de programmering van de Fuzzy en de Teddy omgedraaid. Ik denk dat je de Teddy nu beter kunt vergelijken met de Bravo, de Bizarre is (vrij letterlijk) eens soort Hacienda en de Rex is meer een all-day extra danspodium.
Ze moeten haar gewoon in de Eden neerzetten en dan heb je denk ik direct een van de optredens van het weekend voor het gezelschap dat er bij was. Iedereen in een cirkel om haar heen zitten. Dromen mag toch?
Geweldig concert gisteren trouwens. Net toen ik iets inkakte deed ze haar klassieker van 12 minuten, Inochi no Katawara ni .
Ze moeten haar gewoon in de Eden neerzetten en dan heb je denk ik direct een van de optredens van het weekend voor het gezelschap dat er bij was. Iedereen in een cirkel om haar heen zitten. Dromen mag toch?
Ik wilde gaan zeggen dat dit niet kan kloppen, omdat ik op zaterdag en zondag toch echt pas om 6 uur terug was bij de tent. Maar volgens het blokkenschema klopt het. En nu vraag ik me af waarom het 1,5 geduurd heeft voordat ik terug was.
Ik wilde gaan zeggen dat dit niet kan kloppen, omdat ik op zaterdag en zondag toch echt pas om 6 uur terug was bij de tent. Maar volgens het blokkenschema klopt het. En nu vraag ik me af waarom het 1,5 geduurd heeft voordat ik terug was.
Het loopt inderdaad wel erg raar qua namen dit jaar. De meeste drops zijn een stuk eerder dan normaal, maar wel lopen ook zeker 10 namen van de dagprogrammering op de grote podia achter ten opzichte van de voorgaande jaren. Zoals Belugabob eerder al zei, kan ook ik mij niet voorstellen dat ze met deze bezoekersaantallen juist minder namen gaan programmeren. Er moet dus ergens nog een mooie drop met namen komen, maar wanneer.... geen idee
Ik ben bang dat dit dus gaat tegenvallen.
Hier werd ook al over gesproken op de 3voor12 Whatsapp community.
Waarschijnlijk is dit grotendeels gewoon het programma en komt er alleen nog wat muziek voor The Bizarre vrij of andere kleinere plekken.
Persoonlijk mis ik nog enkele 'kapstokken' van namen die alles verbinden? Ben realistisch in 'grotere' namen maar je hoopt toch nog enkele herkenningspunten om de nacht te starten? Bijvoorbeeld een Brutalismus 3000 of misschien wel toch ook een LAMMER/ Malugi?
Vorig jaar kwam na de REX lineup (3 april) > the Bizarre lineup (24 april) > 5 nieuwe namen waaronder Kneecap (1 mei) > Eden Lineup (8 mei)
Ik heb geen lijstjes met aantal namen ten opzichte van de jaren ervoor, maar gevoelsmatig moet er nog wel een aantal namen voorde Teddy in de nacht/overdag bij. Lijkt mij ook dat dat nog wel gaat komen hoor. Alleen Interplanetary Criminal en John Talabot haal ik uit de lijst die in de nacht in Teddy staan.
Oke ik heb even m'n werk gedaan. Het lijkt alsof we echt nog wel iets erbij krijgen hoor, als ik alleen al naar de aantallen kijk die vorig jaar op de 'grote' podia stonden.
Ik kan me inderdaad best voorstellen dat de namen die nog komen misschien niet supergroot zijn, maar puur kwantitatief gezien moeten er inderdaad nog gewoon namen bij. Tenzij ze ervoor kiezen om een latere starttijd voor de Hotot, Teddy en Fuzzy programma's te hanteren. Maar dat lijkt me sterk. Ik denk dat het DTRH-publiek over het geheel genomen niet extreem kritisch is over de programmering, maar geen programma lijkt me toch wat te ver gaan.