Lowlands 2025

Fontaines D C je niet

Red Card Football GIF by DAZN Belgium

Een "juice" account heeft blijkbaar gepost dat K3 ook naar Lowlands komt. Uiteraard met een korrel zout nemen, want het is ook gerepost door lowlands.memes, haha

1742897157410.png

Exact. Als ze dat flikken zou wel een bad-ass move zijn. Wel mooi dat in het Rock Werchter topic dit helemaal verafschuwd wordt en hier 'gaat het wel werken' hahaha
Ja kijk op zich heeft Lowlands wel vaker ludieke dingen die niet helemaal 'credible' zijn op de Alpha (die matige singalong van afgelopen jaar, moshen op Ode to Joy, Always Hardkoor 10 jaar geleden), maar dit is qua grootte natuurlijk wel 10 stappen groter haha

• Leuk
Waarderingen: micham en Novis95
En het Lowlands publiek is ook echt de perfecte leeftijdsrange hiervoor.
Dit sluit inderdaad echt naadloos aan. De gemiddelde Lowlands bezoeker is wat, 27-29 jaar? De doelgroep van K3 is zo tussen de 5-12 jaar? K3 met deze opstelling hadden hun piek tussen pakweg 2000 en 2005? Dan ligt de gemiddelde leeftijd van Lowlandsbezoekers nu precies in lijn met wat destijds de doelgroep van K3 was. Het lijkt mij in ieder geval hilarisch.

Zie jullie in het voorvak.

Een paar maanden geleden was ik op een nachtfeestje in Nijmegen waar ze van 01:00-02:00 een k3 coverband op het hoofdpodium van Doornroosje hadden geboekt. De hele zaal ging los. Ik zou er lachend heen gaan op de Alpha. Denk alleen niet dat dit gaat gebeuren.

Dit sluit inderdaad echt naadloos aan. De gemiddelde Lowlands bezoeker is wat, 27-29 jaar? De doelgroep van K3 is zo tussen de 5-12 jaar? K3 met deze opstelling hadden hun piek tussen pakweg 2000 en 2005? Dan ligt de gemiddelde leeftijd van Lowlandsbezoekers nu precies in lijn met wat destijds de doelgroep van K3 was. Het lijkt mij in ieder geval hilarisch.

Zie jullie in het voorvak.
Deze man snapt t. Ging net op de app al er over hoe ver van tevoren je in t voorvak zou moeten gaan staan 😂

Users who are viewing this thread