Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik snap de tegenbeweging tegen Roxy Dekker best, maar vind het wel frappant dat sommige dan weer wel hopen op Marlon Hofstadt (die zou ik ook best in de categorie kindertechno willen plaatsen als we op die tour bezig zijn). Soms zijn we hier op Festileaks niet altijd erg consistent in dat soort dingen.
1 ding kunnen we wel stellen, of ik kan beter zeggen dat we 2 dingen wel kunnen stellen.
1. Roxy Dekker doet in ieder geval de stof opwaaien
2. Begint echt tijd te worden voor nieuwe namen.
Roxy Dekker is gewoon een toppertje joh. Vrolijke noot in het alternatieve geweld van deze line-up. Muziek hoeft helemaal niet altijd moeilijk te zijn, dan moet je op je intellectuele high horse in het concertgebouw gaan zitten.
Ik hoop nog steeds op Gesaffelstein. Zal wel weer te duur zijn, maar die liveshow op Coachella was echt sick. Zou volgens mij perfect passen in de Bravo rond een uur of 9 en dankzij wat hits met The Weeknd prima crossover van dag naar nacht.
Ik hoop nog steeds op Gesaffelstein. Zal wel weer te duur zijn, maar die liveshow op Coachella was echt sick. Zou volgens mij perfect passen in de Bravo rond een uur of 9 en dankzij wat hits met The Weeknd prima crossover van dag naar nacht.
Te rustig eigenlijk voor zo'n goede band, maar kon daardoor wel vooraan staan. En ben erna nog even de Adonis in geweest waar ook geen rij stond, wilde daar toch een keer naar binnen.
Ik heb niet het idee dat het forum inactiever is geworden eigenlijk, hooguit door het ontbreken van nieuwe namen is het nu wat rustiger op het LL forum.