Lowlands 2025

Ik snap de tegenbeweging tegen Roxy Dekker best, maar vind het wel frappant dat sommige dan weer wel hopen op Marlon Hofstadt (die zou ik ook best in de categorie kindertechno willen plaatsen als we op die tour bezig zijn). Soms zijn we hier op Festileaks niet altijd erg consistent in dat soort dingen.
Helemaal mee eens. Chase and Status is ook zon (paaspop) artiest, maar daar heb ik nog niet veel mensen ove rhoren klagen

Ik hoop nog steeds op Gesaffelstein. Zal wel weer te duur zijn, maar die liveshow op Coachella was echt sick. Zou volgens mij perfect passen in de Bravo rond een uur of 9 en dankzij wat hits met The Weeknd prima crossover van dag naar nacht.

Een van de vetste elektronische acts die ik ooit heb gezien, niet wetende dat ik het daarna nooit meer zou zien. Ruim 10 jaar geleden alweer.

Ik hoop nog steeds op Gesaffelstein. Zal wel weer te duur zijn, maar die liveshow op Coachella was echt sick. Zou volgens mij perfect passen in de Bravo rond een uur of 9 en dankzij wat hits met The Weeknd prima crossover van dag naar nacht.

Staat in het weekend van Lowlands op Summersonic in Japan. Dus dat zal niet lukken.

Gesaffelstein top ja, graag! Laat Digitalism ook maar komen dan. Die show deze week was echt geweldig in de Melkweg. #bringbackelektro

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread