Down the Rabbit Hole 2025

Staan al op South of Heaven in Maastricht.
Dst hoeft niet perse te betekenen dat ze dtrh overslaan toch?

Foster the People zou ook wel echt perfect passen op dtrh. Kan haast niet missen toch? (Schrijf ik zonder de tourdata te hebben gecheckt)

Foster The People, Heilung en Doechii er bij en je hebt line up van het jaar in nederland wat mij betreft

Foster the People zou ook wel echt perfect passen op dtrh. Kan haast niet missen toch? (Schrijf ik zonder de tourdata te hebben gecheckt)

Foster The People, Heilung en Doechii er bij en je hebt line up van het jaar in nederland wat mij betreft
Lijkt me wel sterk dat ze 2 shows in NL doen, terwijl die show in Maastricht eigenlijk Benelux exclusive zou zijn. Daarnaast vind ik ze totaal niet passen bij DTRH.

• Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit en mgbss

Foster staat op 4 juli in Frankrijk, La Nuit De L'erdre! 5 juli hebben ze nog niks staan, let's pray!!!

• Leuk
Waarderingen: anniek
Is er eigenlijk ooit overlap qua artiesten tussen Lowlands and DTRH, of is dat onmogelijk? Denk bijvoorbeeld aan London Grammar die op donderdag op Rock Werchter staat, maar ook op Lowlands.

Is er eigenlijk ooit overlap qua artiesten tussen Lowlands and DTRH, of is dat onmogelijk? Denk bijvoorbeeld aan London Grammar die op donderdag op Rock Werchter staat, maar ook op Lowlands.
Nederlandse artiesten staan heel af en toe op beide festivals. Buitenlandse artiesten volgens mij vrijwel nooit en al helemaal niet van het formaat London Grammar.

• Leuk
Waarderingen: davadude en Zwemband
over het algemeen staan artiesten niet op meerdere festivals binnen hetzelfde land, festivals sluiten meestal een exclusiviteitscontract af met bands.
Rock Werchter is natuurlijk een ander land dus dat is een heel ander verhaal.

• Leuk
Waarderingen: Zwemband
Foster staat op 4 juli in Frankrijk, La Nuit De L'erdre! 5 juli hebben ze nog niks staan, let's pray!!!
6 juli op Werchter. 5 juli op DTRH past dus nog perfect. Laat dat nou net min verjaardag zijn, prachtig cadeautje vanuit de organisatie

Kom maar door met nieuwe namen vandaag! Zou mij verbazen als Doechii op DTRH staat, en niet op Lowlands. Maar het zou precies de naam zijn die DTRH in balans zou brengen.

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Doechii zou sick zijn. Volgens mij een bijzonder sterke performer en die nieuwe single waarin ze Gotye soort van covered is ook top!

Zou van die nieuwe namen van Rock Werchter Sigrid nog een optie zijn? Nog wel een wat grotere popnaam (of althans, in mijn gedachten zo).

Zou ik heel leuk vinden, één van mijn eerste zaalshows die ik ooit bezocht heb. Goede herinneringen aan!

Foster The People zou echt sick zijn als ze die weten te strikken. Staat al erg lang op mijn lijstje.

Foster The People zou echt sick zijn als ze die weten te strikken. Staat al erg lang op mijn lijstje.
Stonden vorig jaar nog op een verdwaalde leak van een Lowlands timetable. Dus hoop zelf dat ze dit jaar naar LL komen, ook voor mij een band die ik graag live een keer zie.

Stonden vorig jaar nog op een verdwaalde leak van een Lowlands timetable. Dus hoop zelf dat ze dit jaar naar LL komen, ook voor mij een band die ik graag live een keer zie.
Ze staan op Werchter, dus kan voor beiden door komen denk ik

Wat is de kans dat er nog een klepper als doechii of andere wordt aangekondigd? Na de drop van Werchter toch in totaal aantal die van mij zeker mogen doorkomen…

Ik kan nu ook niet wachten op nieuwe namen... Foster the People zou echt heeeull fijn zijn om ook op DTRH te hebben staan. Die staan al lang op mijn lijstje. Doechii zie ik wat minder snel gebeuren, maar blijf ik wel hard voor duimen.

Ik verwacht doechii eerder op dtrh dan op lowlands, dtrh heeft wat meer oog voor acts die op het punt van booming staan. Rosalia was er een goed voorbeeld van in 2019, alleen op dtrh, daarna niet meer te betalen. Maar we zullen zien, maar zonder doechii vind ik het ook al een geweldige line-up!

Users who are viewing this thread