Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
de weekend kaarten zijn ook geheel uitverkocht, dus het percentage verwachte kampeerders is sowieso hoger.

ook zat in de laatste mail een enquete, waarin ook vragen zaten over hoe je gaat komen, of je op de camping wil en welke camping je voorkeur.
Wellicht dat ze daardoor nu eea wel kunnen peilen?

volgens mij zijn de cijfers ongeveer als volgt:
Camping A is max 8000 campeerders
Camping B is max 12000 campeerders
Camping C is max 15000 campeerders
Totaal 35000 campeerders


Dan reken ik even op 40.000 weekend bezoekers en 30.000 dagkaarten.
Zouden slechts 5.000 weekendbezoekers niet op de camping moeten,
Dus naast mij nog 4999, graag gedaan alvast ;)

en idd wat rednasnamsob zegt, camping zit inbegrepen in weekend ticket (dus niet bij dagkaart)

(edit, en heb de Glampink niet mee genomen in dit verhaal zie ik...)
Ik ook met 8 man in hotel dus lekker douchen als je terugkomt. S’ochtens champagne ontbijt en met de fiets 20 minuten naar terrein. Dus 5000-5-8-1= 4986
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.697
Er slapen echt wel minimaal 5000 "locals" thuis. Eind komende week zullen we de structuren van de podia gaan zien, ben heel erg benieuwd hoe het veld er uit gaan zien met IBA en Main tegenover elkaar.
 

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
Er slapen echt wel minimaal 5000 "locals" thuis. Eind komende week zullen we de structuren van de podia gaan zien, ben heel erg benieuwd hoe het veld er uit gaan zien met IBA en Main tegenover elkaar.
Ik denk dat dat best een impressive gezicht wordt ?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Even iets heel wat anders....rugzakjes...ik zoek een beetje leuke maar die ook mee naar binnen mag. Iemand een hele goede gevonden?
 

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
Ik ook met 8 man in hotel dus lekker douchen als je terugkomt. S’ochtens champagne ontbijt en met de fiets 20 minuten naar terrein. Dus 5000-5-8-1= 4986
Welk hotel is dat? Niet voor dit jaar, maar misschien iets voor de andere jaren :)
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
Inhaler teased ook een nieuw nummer die op 10 juni uitkomt die zal ook wel gespeeld worden klinkt al wel lekker
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Qua meeting zou dit mijn voorkeur hebben:

Op vrijdag aan het eind / na afloop van Ten Times A Million, tijdens het einde van My Baby
Op zaterdag aan eind / na afloop van Ramkot, tijdens het einde van Ronnie Flex
Op zondag aan het eind / na afloop van Dead Poet Society, tijdens het einde van Maan

Scheelt ook dat dit allemaal wat vroeger op de dag is, dan ben ik nog fris en nuchter… ?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Qua meeting zou dit mijn voorkeur hebben:

Op vrijdag aan het eind / na afloop van Ten Times A Million, tijdens het einde van My Baby
Op zaterdag aan eind / na afloop van Ramkot, tijdens het einde van Ronnie Flex
Op zondag aan het eind / na afloop van Dead Poet Society, tijdens het einde van Maan

Scheelt ook dat dit allemaal wat vroeger op de dag is, dan ben ik nog fris en nuchter… ?
Vrijdag helemaal goed.....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.029
6.064
Qua meeting zou dit mijn voorkeur hebben:

Op vrijdag aan het eind / na afloop van Ten Times A Million, tijdens het einde van My Baby
Op zaterdag aan eind / na afloop van Ramkot, tijdens het einde van Ronnie Flex
Op zondag aan het eind / na afloop van Dead Poet Society, tijdens het einde van Maan

Scheelt ook dat dit allemaal wat vroeger op de dag is, dan ben ik nog fris en nuchter… ?
vrijdag komt dan voor mij dan weer slecht uit, wil een beetje goeie plek hebben (voor) bij Floor Jansen en sta sowieso al te genieten bij My Baby (te veel wat ik wil zien die dag, drukste dag imo).
Zaterdag mag wat mij betreft ook tijdens Ramkot / Ronnie Flex ?, maar ben waarschijnlijk wel weer tijdig naar de tent voor Frank Carter.
Zondag vind ik wel prima zo, mag wat mij betreft ook geheel tijdens Maan...
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke

Aardappelhoofd

Playlistbediener
6 jan 2014
29
4
Ik heb ook nog een vraag, mag je tussendoor weg van de parkeerplaats om bijvoorbeeld naar een supermarkt te gaan? Wij hebben kaart voor parkeerplaats A/B
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
479
194
Ik heb ook nog een vraag, mag je tussendoor weg van de parkeerplaats om bijvoorbeeld naar een supermarkt te gaan? Wij hebben kaart voor parkeerplaats A/B
Nee daar zijn ze niet zo blij mee!
Vaak is het eenmaal weg is niet meer terug, want als de parkeerplaats vol is gaat deze dicht. En anders moeten ze blijven rond lopen om te kijken waar er nog plek is.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.029
6.064
Ik ga er van uit dat je niet van plan bent voor een week boodschappen te doen, maar iets wat je met 1 a 2 (draagbare) tassen kan dragen.
Dan zijn de winkels in Schaesberg op redelijke loopafstand imo, vanaf de campings.
Als je op camping A staat loop je langs de Pinkpop-fietsenstalling / links van de autogarage zo naar de markt (Lidl / Aldi / Jumbo oa).
Vanaf camping B voor het station naar boven, oversteken over de parkeerplaats en ligt achter de flats ook een AH en iets verder links sta je ook op de markt van Schaesberg.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Nee daar zijn ze niet zo blij mee!
Vaak is het eenmaal weg is niet meer terug, want als de parkeerplaats vol is gaat deze dicht. En anders moeten ze blijven rond lopen om te kijken waar er nog plek is.

Volgens mij kun je ook best makkelijk naar de supermarkt in Landgraaf wandelen, is niet zo heel erg ver (Iig vanaf camping A):
campinA LIDL.jpg

Edit: Dennis was me uiteraard net voor :)
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken