Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Ik kan me nog een tijd herinneren (vlak na Night Visions) dat iedereen inclusief ikzelf op dit forum wegliep met Imagine Dragons.

Zonde dat ze zijn overgestapt naar inhoudsloze bombastische muziek.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.029
3.707
Na het iets tegenvallende optreden van NBT in de Ziggodome, heb ik toch besloten om Parcels te gaan zien. Dat maakt ook dat ik er wel echt uit ben qua schema nu.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: DennisvdBr

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
513
293
Even iets heel wat anders....rugzakjes...ik zoek een beetje leuke maar die ook mee naar binnen mag. Iemand een hele goede gevonden?
Ik gebruik elke keer een hele simpele gymrugtas! Enige wat ik altijd meesleep is zonnebrand en een vest!
vrijdag komt dan voor mij dan weer slecht uit, wil een beetje goeie plek hebben (voor) bij Floor Jansen en sta sowieso al te genieten bij My Baby (te veel wat ik wil zien die dag, drukste dag imo).
Zaterdag mag wat mij betreft ook tijdens Ramkot / Ronnie Flex ?, maar ben waarschijnlijk wel weer tijdig naar de tent voor Frank Carter.
Zondag vind ik wel prima zo, mag wat mij betreft ook geheel tijdens Maan...
Tijdens Maan zal ik ook een prima moment vinden! Vrijdag en zaterdag wil ik veel zien!
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
Na het iets tegenvallende optreden van NBT in de Ziggodome, heb ik toch besloten om Parcels te gaan zien. Dat maakt ook dat ik er wel echt uit ben qua schema nu.
Het tegenvallende optreden in de Ziggo Dome?? Waar baseer je dat op? Heb jij hetzelfde optreden gezien als ik? Het was juist steengoed! En ik ben geen fanboy btw. Redelijk objectief beoordeeld. Dat wordt op Pinkpop oprecht een groot feest/goed optreden. Tuurlijk, NBT zal nooit de muziekpurist award winnen. Maar hun muziek gaat heel goed werken op een festival als Pinkop. Hits als ‘Amsterdam’ ‘Futureproof’ ‘Real love song’ en ‘Impossible’ gaan erin als koek.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en Cootje

elo

Headliner
3 dec 2013
5.029
3.707
Dat word weer stiekem kijken af en toe.. maar 2/3 dagen van te voren is pas vaak echt wat te zeggen.
 

Bijlagen

  • 2456935E-1F39-43BB-BA98-F2CDC8B596B2.png
    2456935E-1F39-43BB-BA98-F2CDC8B596B2.png
    641,1 KB · Weergaven: 11

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
Het tegenvallende optreden in de Ziggo Dome?? Waar baseer je dat op? Heb jij hetzelfde optreden gezien als ik? Het was juist steengoed! En ik ben geen fanboy btw. Redelijk objectief beoordeeld. Dat wordt op Pinkpop oprecht een groot feest/goed optreden. Tuurlijk, NBT zal nooit de muziekpurist award winnen. Maar hun muziek gaat heel goed werken op een festival als Pinkop. Hits als ‘Amsterdam’ ‘Futureproof’ ‘Real love song’ en ‘Impossible’ gaan erin als koek.
Ik vind NBT in 2018 juist een goed optreden. Terwijl ik de albums maar zo-zo vond.... Komen live juist erg goed uit de verf
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.029
3.707
Het tegenvallende optreden in de Ziggo Dome?? Waar baseer je dat op? Heb jij hetzelfde optreden gezien als ik? Het was juist steengoed! En ik ben geen fanboy btw. Redelijk objectief beoordeeld. Dat wordt op Pinkpop oprecht een groot feest/goed optreden. Tuurlijk, NBT zal nooit de muziekpurist award winnen. Maar hun muziek gaat heel goed werken op een festival als Pinkop. Hits als ‘Amsterdam’ ‘Futureproof’ ‘Real love song’ en ‘Impossible’ gaan erin als koek.
Heb ze al 5x live gezien en dit was de minste keer vond ik. Ik baseer dat dus op mijn eigen ervaring en mening. Ik zie het ook wel echt werken op Pinkpop hoor, het is een ultieme festivalband. Maar de Ziggo was nog een maatje te groot.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Heb ze al 5x live gezien en dit was de minste keer vond ik. Ik baseer dat dus op mijn eigen ervaring en mening. Ik zie het ook wel echt werken op Pinkpop hoor, het is een ultieme festivalband. Maar de Ziggo was nog een maatje te groot.
ben benieuwd dan...

mijn verwachting van NBT heb ik hoog ingezet, verwacht ook wel dat ze dat waar maken eigenlijk.

Maar moet ook wel zeggen, imo had het ook niet erg gevonden als NBT de spot van Nightwish gehad had. TOP de afsluitende van iba/Noord was en Nightwish de sub op de main/South.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken