Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kanaal 1
19:00-21:00R&B, hitjes en meezingen – Onno en Jeroen
21:00-23:30R&B, hitjes en meezingen – HALSOVERKOP en De Kameleon
23:30-02:00R&B, hitjes en meezingen – Fake Tits Kanaal 2
19:00-20:00Rock & alternative – Marike en Maud
20:00-23:00Rock & alternative – DJ Broekie
23:00-02:00Rock & alternative – Jip
Als deze ouwe vent het volhoudt gaat ie Donnie zeker wel ff zien.... heb 'm toen gemist in 2018 in de Stage 4 tent.... hoorde dat dat wel een goed feestje was... jammer genoeg gemist (en dat uit de mond van een Rotterdammert... ? )
Als deze ouwe vent het volhoudt gaat ie Donnie zeker wel ff zien.... heb 'm toen gemist in 2018 in de Stage 4 tent.... hoorde dat dat wel een goed feestje was... jammer genoeg gemist (en dat uit de mond van een Rotterdammert... ? )
ook prima... imo.
sowieso zit ik de vrijdag heel vol met "must see's"
zo rond 12:30 voor de tent en dan gezamelijk overethousiast juichen als het programma van Pinkpop na 3(!) jaar ook echt geopend gaat worden (door Eric Corton en Nick Murray neem ik aan)
ook prima... imo.
zo rond 12:30 voor de tent en dan gezamelijk overethousiast juichen als het programma van Pinkpop na 3(!) jaar ook echt geopend gaat worden (door Eric Corton en Nick Murray neem ik aan)
in ander nieuws, het gras is gemaaid en de achterzijde van de tent word gedicht.
de eerste tentjes krijgen vorm
ik zag begin van de week s ochtends al toiletgroepen die kant op gaan en staan al op de plek
kortom het begint nu goed vorm te krijgen
ik zal dit weekend eens kijken of ik goede foto's kan maken en hier uploaden, want vanaf nu gaat de opbouw pas goed interessant worden omdat er nu pas echt goed iets te zien is.
ook prima... imo.