Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Matjes

Campingartiest
20 okt 2015
72
65
Ik zit naar de volbeat stream van RAM te kijken. Het komt niet heel goed op mij over. is dat de band of is het geluid in de streams van RAM altijd slecht
 

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
Heb ze al 5x live gezien en dit was de minste keer vond ik. Ik baseer dat dus op mijn eigen ervaring en mening. Ik zie het ook wel echt werken op Pinkpop hoor, het is een ultieme festivalband. Maar de Ziggo was nog een maatje te groot.
Voor mij was de Ziggo Dome de 4e keer dat ik hun heb gezien. Ik had dus ook vergelijkingsmateriaal. Samen met hun Dauwpop optreden vond ik dit juist hun best show en dachten mijn vriendin en ik: ze zijn klaar voor dit soort zalen :) Niet om jouw mening omlaag te halen hoor, maar gewoon bijzonder hoe de beleving van een zelfde concert kan verschillen.
 

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
Altijd leuk die opbouwfoto's. Eigenlijk bizar, hoeveel materiaal, werk, energie, geld, etc. er in zo'n opbouw zit en dat mag na 3/4 dagen allemaal weer afgebroken worden...
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Toepasselijk voor deze stalker ?

daarom, krijg je deze 2 foto's er ook nog bij, als dank voor het filmpje
Bekijk bijlage 1704

Bekijk bijlage 1705

...voor de prikkeldraad skills
Ik had toch wel verwacht dat jij als speciale gast nu wel even het terrein op mocht. Als echte Pinkpop kenner moet je toch goed kunnen kijken of de nieuwe indeling een flop of een succes wordt. ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken