Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
484
194
Ik ben zelf zaterdag ook even gaan kijken, maar er is nog werk genoeg zeg maar ;)
Maar weet zeker dat het goed komt!

Ben wel benieuwd wat we gaan merken van het personeels te kort.
Niek gaf zelf al aan dat met name bij het binnenkomen etc het wat langer kan duren en dat is eigenlijk precies wat ik altijd al lang vind duren.
En ja ik ben natuurlijk ook net zo als iedereen precies tijdens spitsuur bij de ingang.
En we kunnen wel extra barren neer zetten maar als er geen personeel voor is schiet je er niks mee op.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.599
660
Het laatste bericht vanuit kamp Pinkpop is dat er weer Pinkpop treintickets komen. Alleen nog niet bekend in wat voor vorm; aparte tickets of korting.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.076
6.137
Beelden van het terrein en interview met Niek Murray.
ik had het interview met Niek idd gezien, was bij L1 programma Limburg Centraal (volledige interview zit in artikel fyi)
mooie toevoeging aan mijn foto reportage van vanochtend
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Leuk interview met Niek, ik ben zelf ook erg benieuwd hoe de veranderingen gaan uitpakken.
Het wordt in ieder geval een andere beleving met het terrein oplopen, geen roze tent, geen trappen, geen volledig rondje lopen. Dat was inclusief munten scoren en het eerste biertje pakken en proosten het vaste ritueel.

Maar man man man, wat heb ik er zin in!
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.176
2.425
Ik denk dat deze verandering de beleving gaat verbeteren.

Zelfs bij het tijdschema is er na gedacht over bezoekersstromen . Ik denk/hoop dat het dus minder druk gaat aanvoelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
384
209
Ik denk dat deze verandering de beleving gaat verbeteren.

Zelfs bij het tijdschema is er na gedacht over bezoekersstromen . Ik denk/hoop dat het dus minder druk gaat aanvoelen.
Ik moet eerlijk zeggen, ik moest even wennen aan het idee, maar ik denk zelf ook dat het een verbetering is. Ik ben echt heel benieuwd!

En voor wat het waard is... de verwachtingen voor het weer zijn ook gunstig. De regen op zondag moet dan maar komen als ID Thunder inzet....
zag ik nog op youtube voorbij komen. Ziet er wel heel toepasselijk uit

1654583004621.png
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.076
6.137
ik kan het eigenlijk nauwelijks geloven...

het is nog 8 werkdagen tot Pinkpop
het is gewoon echt bijna, echt zo ver!


Abc Yes GIF by The Bachelorette
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
406
307
Voor mij nog 7 werkdagen, niet normaal hoeveel zin ik erin heb. Had afgelopen zaterdag klein voorproefje je met te gek concert The Script in de O2 Londen. Mooi ook dat het weer er goed uitziet laat ‘t maar ‘s nachts regenen.
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
En over 14 dagen is alles weer voorbij ?

Wat betreft het weer, dat ziet er nu weer wat minder uit, dus nog zeer onzeker wat het gaat worden. Geen stabiel drukgebied onderweg in ieder geval en kan dus nog alle kanten op.

Deze week nog een paar rondjes om Megaland wandelen, kan me niet voorstellen dat aan het eind van de week de 2 grote stages niet de hoogte in gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: UitDeWijk

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.076
6.137
Wat betreft het weer, dat ziet er nu weer wat minder uit, dus nog zeer onzeker wat het gaat worden. Geen stabiel drukgebied onderweg in ieder geval en kan dus nog alle kanten op.
vind het weer nog meevallen hoor.

zit wel verschil tussen verschillende weer sites.
dit geeft Weerplaza momenteel in de 14 daagse voor Landgraaf
1654586827103.png
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
484
194
Voor de weersomstandigheden vind ik het toch wel jammer dat er geen partytent mee mag. Zowel met zon als regen is het zitten onder een partytent 's morgens en 's avonds toch wel prettig.
Ja ik zag op de website van pinkpop dat ze bij veelgestelde vragen nu een speciaal kopje hebben ivm partytenten
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.968
1.757
Voor de weersomstandigheden vind ik het toch wel jammer dat er geen partytent mee mag. Zowel met zon als regen is het zitten onder een partytent 's morgens en 's avonds toch wel prettig.
Naai je partytent vast aan de luifel van je gewone tent en zeg dat je een extended versie gekocht hebt (y)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken