Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
ah, fijn!

Noise
Planet Hell
Tribal
Élan
Storytime
How's the Heart?
Dark Chest of Wonders
I Want My Tears Back
Nemo
Sleeping Sun
Shoemaker
Last Ride of the Day
Ghost Love Score
The Greatest Show on Earth
https://www.setlist.fm/setlist/nightwish/2022/hyvinkaan-lentokentta-hyvinkaa-finland-1bb48578.html
Noise
Planet Hell
Élan
Storytime
Dark Chest of Wonders
I Want My Tears Back
Nemo
Sleeping Sun
Last Ride of the Day
Ghost Love Score

Denk dat het zoiets gaat worden... Noise, Storytime, Elan, Storytime, Dark Chest, Nemo, Last Ride en GLS zijn denk ik zekerheden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.959
1.738
Roepen ze dit niet ieder jaar?
Wij nemen hem gewoon mee hoor! Als de zon het hele weekend schijnt is dat zeker een aanrader
Zou ik deze keer niet doen:

Let op! In verband met verwachtte drukte op de campings gaan we dit jaar de regels strenger moeten handhaven. Let goed op wat je wel en niet mee naar binnen mag nemen, zo is het bijvoorbeeld niet meer toegestaan party tenten mee te nemen. Bekijk dit via linkinbio
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
BWOah...... over 2 weekjes kruip ik rond deze tijd mijn tentje uit en kijk ik (hopelijk) over de velden van camping A om daar een bakkie pleur en een uitsmijtertje spek tot me te nemen....!!!! Fuck Ik sta echt op klappen
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Landgraver

Support act
13 apr 2021
943
447
En vanuit bewoners perspectief is het fijner als mensen gewoon op de officiële parkings parkeren. Dit voorkomt veel chaos met auto’s….
Zeker, ik woon in centrum Schaesberg .Is altijd lekker vol ( zelfs de parkeergarage onder de Jumbo, weet wel niet of er dit jaar controle erop is ).Maar we leven nog in een vrij land, dus als er plek is gewoon parkeren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.610
11.252
Zou ik deze keer niet doen:

Let op! In verband met verwachtte drukte op de campings gaan we dit jaar de regels strenger moeten handhaven. Let goed op wat je wel en niet mee naar binnen mag nemen, zo is het bijvoorbeeld niet meer toegestaan party tenten mee te nemen. Bekijk dit via linkinbio
Ze hadden zoiets wel iets eerder mogen aankondigen... Vind 't zelf wel goed juist, maar toch.
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
482
194
Zou ik deze keer niet doen:

Let op! In verband met verwachtte drukte op de campings gaan we dit jaar de regels strenger moeten handhaven. Let goed op wat je wel en niet mee naar binnen mag nemen, zo is het bijvoorbeeld niet meer toegestaan party tenten mee te nemen. Bekijk dit via linkinbio
Ja maar ik hoor dit ieder jaar.
Het gaat dit jaar echt niet drukker worden dan andere jaren want vol is vol!
En als de zon de hele dag schijnt kun je niet de mensen in de zon laten zitten de hele dag!
Er staat mij nog iets bij dat ze dit al eens eerder hebben geprobeerd maar toen zoveel negatieve reacties hebben ontvangen dat ze toen partytenten wel weer toe hebben gestaan met een maximale afmeting van 3x3
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.189
10.552
Zou ik deze keer niet doen:

Let op! In verband met verwachtte drukte op de campings gaan we dit jaar de regels strenger moeten handhaven. Let goed op wat je wel en niet mee naar binnen mag nemen, zo is het bijvoorbeeld niet meer toegestaan party tenten mee te nemen. Bekijk dit via linkinbio
Hoe kan de camping dit jaar drukker zijn dan anders? Hebben ze toch stiekem meer kaarten verkocht en de campings niet mee laten groeien?
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.959
1.738
Ik weet het niet. Maar dat het nu zo expliciet gemeld word, maakt dat ik het er niet op gok. Ik moet hem dan terugbrengen naar de parking bij C, terwijl ik op B verblijf. Geen zin in. Er is wel iets veranderd in de organisatie, en ik denk dat het nu wat strikter gaat. Het zal neem ik aan ook zero tolerance zijn. Ze op voorhand verbieden en dan later oogluikend toestaan daar krijgen ze gezeik mee...
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
574
423
De camping zit er standaard bij bij een Pinkpop ticket he. Misschien verwachte ze ten opzichte van andere jaren dat er in plaats van bijv. 80% nu 90% hier gebruik van maakt
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
De camping zit er standaard bij bij een Pinkpop ticket he. Misschien verwachte ze ten opzichte van andere jaren dat er in plaats van bijv. 80% nu 90% hier gebruik van maakt
ja bij een weekend ticket, mensen met dagtickets mogen niet op de camping overnachten volgens mij. Er zijn toch niet meer weekend tickets beschikbaar als andere jaren? (de glamping uitgezonderd)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
De camping zit er standaard bij bij een Pinkpop ticket he. Misschien verwachte ze ten opzichte van andere jaren dat er in plaats van bijv. 80% nu 90% hier gebruik van maakt
de weekend kaarten zijn ook geheel uitverkocht, dus het percentage verwachte kampeerders is sowieso hoger.

ook zat in de laatste mail een enquete, waarin ook vragen zaten over hoe je gaat komen, of je op de camping wil en welke camping je voorkeur.
Wellicht dat ze daardoor nu eea wel kunnen peilen?

volgens mij zijn de cijfers ongeveer als volgt:
Camping A is max 8000 campeerders
Camping B is max 12000 campeerders
Camping C is max 15000 campeerders
Totaal 35000 campeerders


Dan reken ik even op 40.000 weekend bezoekers en 30.000 dagkaarten.
Zouden slechts 5.000 weekendbezoekers niet op de camping moeten,
Dus naast mij nog 4999, graag gedaan alvast ;)

en idd wat rednasnamsob zegt, camping zit inbegrepen in weekend ticket (dus niet bij dagkaart)

(edit, en heb de Glampink niet mee genomen in dit verhaal zie ik...)
 
Laatst bewerkt:

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
Ja maar ik hoor dit ieder jaar.
Het gaat dit jaar echt niet drukker worden dan andere jaren want vol is vol!
En als de zon de hele dag schijnt kun je niet de mensen in de zon laten zitten de hele dag!
Er staat mij nog iets bij dat ze dit al eens eerder hebben geprobeerd maar toen zoveel negatieve reacties hebben ontvangen dat ze toen partytenten wel weer toe hebben gestaan met een maximale afmeting van 3x3
Zit jij de hele dag op de camping dan? Nee toch? Tussen 12 uur en 14 uur maken de meesten wel de gang naar het festivalterrein denk ik. Ik heb nog nooit een partytent meegenomen. Al had ik wel een sta/zit compartiment in de tent. Maar ergens snap ik dat verbod ook wel. Er zijn soms vriendengroepen die 4 partytenten aan elkaar knopen en de tenten in een grote boog eromheen zetten. Dat kost zoveel ruimte! Blij dat ik op de Glampink sta dit jaar.

Volgens mij was dat op Werchter, met dat terugkrabbelen van de organisatie
 
Laatst bewerkt:

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.571
4.500
Zit jij de hele dag op de camping dan? Nee toch? Tussen 12 uur en 14 uur maken de meesten wel de gang naar het festivalterrein denk ik. Ik heb nog nooit een party tent meegenomen. Al had ik wel een sta/zit compartiment in de tent. Maar ergens snap ik dat verbod ook wel. Er zijn soms vriendengroepen die 4 partytenten aan elkaar knopen en de tenten in een grote boog eromheen zetten. Dat kost zoveel ruimte! Blij dat ik op de Glampink sta dit jaar.

Volgens mij was dat op Werchter, met dat terugkrabbelen van de organisatie
Op RW mag je max 1 partytent zetten. Perfecte oplossing
Vond dat met het weer van 2019 toen ook geen overbodige luxe
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
482
194
Zit jij de hele dag op de camping dan? Nee toch? Tussen 12 uur en 14 uur maken de meesten wel de gang naar het festivalterrein denk ik. Ik heb nog nooit een partytent meegenomen. Al had ik wel een sta/zit compartiment in de tent. Maar ergens snap ik dat verbod ook wel. Er zijn soms vriendengroepen die 4 partytenten aan elkaar knopen en de tenten in een grote boog eromheen zetten. Dat kost zoveel ruimte! Blij dat ik op de Glampink sta dit jaar.

Volgens mij was dat op Werchter, met dat terugkrabbelen van de organisatie
Nou als je op donderavond en de rest van de dagen s’ochtends in de zon of regen moet zitten is een partytent zeker de oplossing.
Neemt idd niet weg dat veel mensen asociaal veel ruimte in nemen.
Wij hebben standaart 1 partytent en aan iedere opening een slaaptent
 
  • Leuk
Waarderingen: Heemstock1

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.790
3.746
Toen wij naar Pinkpop/Rock Werchter waren hadden we altijd 1 partytent en daar rondom onze eigen tenten/tentjes.
Één keer met heel heet weer was dat ideaal en een keer met de hele ochtend en begin van de middag harde regen was dat echt geen overbodige luxe.
 
  • Leuk
Waarderingen: D02

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
pinkpopfest is dit jaar eindelijk weer terug! En zal de IBA Parkstad Stage ook weer oranje kleuren!
Daarnaast keert ook de IBA-bus terug!
In samenwerking met ParkstadPopstad en pinkpopfest geniet je hier van optredens van lokaal talent. #Pinkpop #pp22 #TrotsOpParkstad

tijdschema:
1654256270678.png
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Hier nog 5, dus nog 4994..

Lekker thuis slapen, douchen, jägermeister ontbijt en weer richting terrein..
Er komen echt veel mensen uit de buurt naar Pinkpop en dan een weekend. Ik zou bijna zeggen zeker 35% Ik denk dat zeker 25% thuis slaapt met een weekend ticket.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken