Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.598
660
Hanteren de laatste maanden een redelijke vaste setlist met hooguit wat verschuivingen in het middendeel. Dus denk dat we al een goed beeld hebben. Over precies een week zie ik ze hier in Zweden met een set van 1,5 uur om stipt 12 uur snachts!! Wat kijk ik daar nar uit
14 nummers op rockfest voor 1.5 uur. Schrap TGSOE en nog 3/4 nummers en daar is dan de setlist voor Pinkpop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.236
10.675
14 nummers op rockfest voor 1.5 uur. Schrap TGSOE en nog 3/4 nummers en daar is dan de setlist voor Pinkpop.
Ja zoiets. Al vind ik Tgsoe een van de beste nummers ooit maar verwacht dit wel. Anders bestaat 40% van de set uit twee nummers
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.067
6.113

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.067
6.113
Via Facebook Messenger geeft Pinkpop tegenover mij het volgende aan: "Wij hebben geen bericht ontvangen, maar we gaan er achteraan!" Na mijn vraag of Turnstile gewoon kwam...
eigenlijk kan ik me niet voorstellen dat ze hier niets van weten en dat er op de achtergrond niets afspeelt.
na al die cancels van Turnstile, kan ik mij lastig voorstellen dat de rest van de europese data overeind blijven.
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
484
194
eigenlijk kan ik me niet voorstellen dat ze hier niets van weten en dat er op de achtergrond niets afspeelt.
na al die cancels van Turnstile, kan ik mij lastig voorstellen dat de rest van de europese data overeind blijven.
Mee eens!
Maarja ze gaan natuurlijk nu niet via een messenger berichtje toezeggen dat ze niet komen. Persoonlijk denk ik ook dat op moment dat je dit bekend maakt 1 of 2 dagen voor het festival of zelfs tijdens het festival, kun je makkelijk weg komen met een minder dure vervanger.
Dat allemaal onder het motto ‘het was zo kort dag’

nu zitten we nog 2 weken voor het festival en kan me niet voorstellen dat met alles wat er rond tourt mojo geen goede vervanger kan vinden.
 

sembarelds2

Nieuw lid
3 jun 2022
1
0
Hallo allemaal, ik ga binnenkort voor het eerst naar pinkpop, nou hoor ik van veel mensen dat het makkelijker is om te parkeren in een wijk in de buurt van Landgraaf, is dit echt zo makkelijk of staan alle wijken op 30 - 40 minuten lopen van het terrein altijd bomvol?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.175
2.425
Hallo allemaal, ik ga binnenkort voor het eerst naar pinkpop, nou hoor ik van veel mensen dat het makkelijker is om te parkeren in een wijk in de buurt van Landgraaf, is dit echt zo makkelijk of staan alle wijken op 30 - 40 minuten lopen van het terrein altijd bomvol?
De wijken echt dichtbij het terrein zijn alleen toegankelijk voor mensen die er wonen. Zij krijgen een speciale kaart om de wijk binnen te rijden. De wijken wat verder web van het terrein kan wel worden geparkeerd je moet dan alleen een flink stuk lopen in veel gevallen.

Je kunt parkeren bij een van de Pinkpop parkings als je vantevoren 100% zekerheid wilt voor een plekje. Je kunt ook in wijken er verder vandaan parkeren maar je weet niet of daar dan plek is en hoe ver het lopen kan zijn.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.965
1.753
Hallo allemaal, ik ga binnenkort voor het eerst naar pinkpop, nou hoor ik van veel mensen dat het makkelijker is om te parkeren in een wijk in de buurt van Landgraaf, is dit echt zo makkelijk of staan alle wijken op 30 - 40 minuten lopen van het terrein altijd bomvol?
Ik denk dat dit gerucht komt doordat het in het verleden vaak niet zo goed liep met de pendelbussen waardoor mensen heel lang moesten wachten (vooral de terugweg als iedereen tegelijk vertrekt). Ik zou het echter niet gokken, want alle straten in de buurt staan vol, sommige wegen/routes zijn versperd en iedereen zoekt een plekje dus heb je files in de wijk. Je kunt geluk hebben, maar met een beetje pech zoek je heel erg lang naar een plekje ver weg van het terrein, en moet je ook nog eens ver lopen omdat in de wijk die pendelbus niet komt. Ik zou gewoon parkeren op een officiële parkeerplaats voor dagkaarten en de pendelbus heen nemen, dan heb je geen stress en geniet je meer van het festival. Mocht het op de terugweg chaos zijn, dan kun je alsnog overwegen om terug te lopen naar de parkeerplaats, maar dan heb je in ieder geval een heerlijk dagje gehad...
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.175
2.425
Ik heb ook al mensen gezien die de auto veel verder weg parkeren. De inklap fiets mee hadden genomen en dan met de fiets naar het terrein gefietst. ? Het kan dus allemaal.
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
484
194
Hallo allemaal, ik ga binnenkort voor het eerst naar pinkpop, nou hoor ik van veel mensen dat het makkelijker is om te parkeren in een wijk in de buurt van Landgraaf, is dit echt zo makkelijk of staan alle wijken op 30 - 40 minuten lopen van het terrein altijd bomvol?
Ik heb een collega die in landgraaf woont en hij zegt inderdaad dat de zeker de wijken er om heen altijd vol staan.
Je moet je alleen afvragen is dit iets wat je zelf zou willen dat je je eigen auto niet kwijt kan omdat festivalgangers geen geld willen betalen voor het parkeren.
Zelf zie ik het heel makkelijk ik heb al 230 euro voor een weekend betaald en ik rij meestal en deel de parkeerkosten met vrienden want wat is nu 15/20 euro op zo’n weekend
 
  • Leuk
Waarderingen: RickHuissen

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.175
2.425
Ik denk dat dit gerucht komt doordat het in het verleden vaak niet zo goed liep met de pendelbussen waardoor mensen heel lang moesten wachten (vooral de terugweg als iedereen tegelijk vertrekt). Ik zou het echter niet gokken, want alle straten in de buurt staan vol, sommige wegen/routes zijn versperd en iedereen zoekt een plekje dus heb je files in de wijk. Je kunt geluk hebben, maar met een beetje pech zoek je heel erg lang naar een plekje ver weg van het terrein, en moet je ook nog eens ver lopen omdat in de wijk die pendelbus niet komt. Ik zou gewoon parkeren op een officiële parkeerplaats voor dagkaarten en de pendelbus heen nemen, dan heb je geen stress en geniet je meer van het festival. Mocht het op de terugweg chaos zijn, dan kun je alsnog overwegen om terug te lopen naar de parkeerplaats, maar dan heb je in ieder geval een heerlijk dagje gehad...
En vanuit bewoners perspectief is het fijner als mensen gewoon op de officiële parkings parkeren. Dit voorkomt veel chaos met auto’s….
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.965
1.753
Er zijn trouwens weer weekendkaarten beschikbaar bij ticketmaster. Zowel 'gewone' als doorverkooptickets...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.067
6.113
daarnaast, tijdens drukte op de looproute rijden de pendelbussen niet
En vanuit bewoners perspectief is het fijner als mensen gewoon op de officiële parkings parkeren. Dit voorkomt veel chaos met auto’s….
en dit


Er zijn trouwens weer weekendkaarten beschikbaar bij ticketmaster. Zowel 'gewone' als doorverkooptickets...
af en toe ja, maar dat is als het gebeurt telkens korte duur
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.175
2.425
Er zijn trouwens weer weekendkaarten beschikbaar bij ticketmaster. Zowel 'gewone' als doorverkooptickets...
Ik vermoed dat het batches weekendkaarten zijn van Priority van Ziggo en Vodafone. Dat ze deze misschien toch niet zo goed kwijt kunnen en dan in de reguliere verkoop plaatsen.
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
484
194
Wilde dit net plaatsen inderdaad... Vorige week nog speciaal hiervoor een nieuwe aangeschaft
Roepen ze dit niet ieder jaar?
Wij nemen hem gewoon mee hoor! Als de zon het hele weekend schijnt is dat zeker een aanrader
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

Gebruikers die dit onderwerp bekijken