Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
naast dat op de "programma" pagina, Turnstile sinds gisteren "foutief" op Tent Stage staat.
Staat nu W.H. Lung op South Stage, volgens de programma pagina van Pinkpop.
(er zal momenteel aan de site gesleuteld worden denk ik)
( en ja... ik weet dat dat niet overeen komt met het tijdschema )
naast dat op de "programma" pagina, Turnstile sinds gisteren "foutief" op Tent Stage staat.
Staat nu W.H. Lung op South Stage, volgens de programma pagina van Pinkpop.
(er zal momenteel aan de site gesleuteld worden denk ik)
Het tijdblok van WH Lung staat nog op 15:00-15:45, wat niet mogelijk is om dan op South te spelen, aangezien Ziggy dan om 15:30 het podium op komt wandelen.
Lijkt me niet dat die hele dag omgetoverd gaat worden alleen omdat Turnstile niet komt.
Ik zou zeggen, pak een NL stage 4 naam en gooi dead poet society op IBA stage op de spot van Turnstile.
Of..... Zet mother mother naar IBA stage en bel de mannen van Noisia of ze in de tent willen komen spelen. Noisia gaat ermee stoppen, is Nederlands, en er is op Lost Frequencies na totaal niets aan dance, lijkt me perfect.. en ik kom aan mijn drum&bass trekken
Het tijdblok van WH Lung staat nog op 15:00-15:45, wat niet mogelijk is om dan op South te spelen, aangezien Ziggy dan om 15:30 het podium op komt wandelen.
Lijkt me niet dat die hele dag omgetoverd gaat worden alleen omdat Turnstile niet komt.
ik ga er niet van uit dat WH Lung naar de mainstage gaat hoor.
ik denk hooguit dat er rond Turnstile iets zou kunnen verschuiven. Of er is nog een act die weg gaat vallen.
in meest logische geval komt een vervangd act op de exacte plek in het tijdschema van Turnstile.
Kan me in ieder geval voorstellen dat er op korte termijn een berichtje van Pinkpop gaat komen.
Ik kan me voorstellen dat als je tot een paar dagen voor het festival op je kaartje zit te wachten (bij gratie van geen postellende), je volgend jaar gewoon lekker een e-ticket pakt..
Ik snap eigenlijk niet, dat je via de mail niet meteen een digitale versie ontvangt, waarmee je naar binnen kan. De papieren versie ontvang je dan later en is voor in het plakboek / tegen de muur etc.
van drie dagen van tevoren ontvangen, zou ik toch behoorlijk zenuwachtig worden.
Alle busreizen vanaf welke plaats dan ook in Nederland zijn voor juni gecanceld. Pouw vervoer kan geen bussen en/of chauffeurs regelen. Echt godverdomme. Iemand een andere oplossing?
Alle busreizen vanaf welke plaats dan ook in Nederland zijn voor juni gecanceld. Pouw vervoer kan geen bussen en/of chauffeurs regelen. Echt godverdomme. Iemand een andere oplossing?
Ik vind dit ech schandalig. Er is werkelijk geen enkele reden om hier zo lang mee te wachten, en het geeft ons een verschrikkelijk onzeker gevoel. Als je bij zon bedrijf werkt heb je daar toch enige feeling voor lijkt me?....
Das balen en erg vreemd zo kort van te voren. Lees er verder nog niks over. Toch maar zelf met auto gaan of er een of busje huren of zo. Succes met vinden oplossing