Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
tadaaa... deel 2
ja, dat is idd het orgineel zoals het momenteel stond/staat qua tijdschema

maar er is dus iets in pijplijn, ik denk misschien een wissel in een IBA en Tent spot/act, vandaar mijn insinuatie ;)

snap je?

( wat ik bedoel, misschien shuift er een van de Tent acts nu naar die IBA spot wat de momenteel foutive stage bij Turnstile verklaart, waarmee een nieuwe act (ik ga uit van NL-act) in de plek van de Tent komt )
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.949
1.728
Maar 2 weken voor het festival... dat zal wel een noodgreep uit de NL/BE doos worden.

Klein gokje aan wagen... Triggerfinger? Di-rect?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
Maar 2 weken voor het festival... dat zal wel een noodgreep uit de NL/BE doos worden.

Klein gokje aan wagen... Triggerfinger? Di-rect?
DI-rect hebben die dag al 2 gigs staan.
Triggerfinger zal momenteel lastig worden.

maar in die rangorde kan inderdaad?
al denk ik aan een "kleinere" naam voor de tent, en dan een act in de tent die doorschuift naar de plek van Trunstile ? Dat is mijn wilde gok.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
ik zie vooralsnog geen act die ook van Stage veranderd is tussen "tijdschema" en "programma" pagina's
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
478
194
zoals al in andere topics zojuist voorbij kwam, en na vorige cancels al benoemd werd....

Turnstile nu ook Hellfest tijdens Pinkpop weekend gecanceld.
De cancel voor Pinkpop hangt in de lucht.
NIeuwe act nodig dus voor tentstage, zondag 14:30?


Bekijk bijlage 1665
Sam fender!! Heeft die zondag nog vrij en volgens mij vrijdag/zaterdag hurricane/southside
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.949
1.728
Oh oh... discussie incoming....

Nee hoor, Sam Fender op IBA stage in de middag lijkt me prima. Door het omdraaien van IBA heeft dat podium nu min of meer de reikwijdte van Main, dus ik zou het niet gek vinden...
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
478
194
En gezien het tijdstip kunnen ze ook nog met kensington komen, want die spelen s’avonds om 22:00 in tilburg dus tijd genoeg
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken