Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
745
1.260
1654075418257.png

:love: :love: :love:
Ik kan écht niet meer wachten.........
Inmiddels is bij ons echt alles geregeld (op de boodschappen na dan en met welke auto we gaan :ROFLMAO:).

Naar welke artiest ik het meeste uitkijk? Poeh teveel.
Maar als ik echt moet kiezen zeg ik Ziggy Marley. Ik houd van de muziek van Bob Marley en denk dat ik hier echt het meest nieuwsgierig naar ben.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Dat die tickets maar eens snel op de mat vallen :)
Mag toch hopen dat ze komende week komen...anders wordt ik echt helemaal gek die laatste week :)
 
  • On fire
Waarderingen: DennisvdBr

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Grappig contrast. Die van mij (de gewone, geen collector's) liggen al 31 maanden in mijn nachtkastje te branden...
 
  • Haha
Waarderingen: Royke

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Dat die tickets maar eens snel op de mat vallen :)
Mag toch hopen dat ze komende week komen...anders wordt ik echt helemaal gek die laatste week :)
precies dit dus,die moeten toch binnen 14 dagen komen, anders zijn die collector tickets te laat om de camping of zelfs het terrein op te kunnen!
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
931
443
precies dit dus,die moeten toch binnen 14 dagen komen, anders zijn die collector tickets te laat om de camping of zelfs het terrein op te kunnen!
Maar stel dat ze niet komen wie is dan verantwoordelijk ? Ticketmaster of Postnl ? en kun je dan nog e-tickets krijgen / en dat je collector tickets worden geblokkeerd ? Volgende keer alleen nog maar e-tickets bestellen.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Maar stel dat ze niet komen wie is dan verantwoordelijk ? Ticketmaster of Postnl ? en kun je dan nog e-tickets krijgen / en dat je collector tickets worden geblokkeerd ? Volgende keer alleen nog maar e-tickets bestellen.

Precies. Ik weet ook niet of ik dit nog doe. Als je ze zo kort dag verstuurd, is er geen mogelijkheid meer tot herstel mocht er iets mis gaan met de post. En tickmaster heeft echt waardeloze service dus heb er dan een hard hoofd in.
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
oh, man. het komt nu echt dicht bij.

bijna exact 2 weken nog
bijna en exact achter elkaar.... geweldig! Maar ik kan ook niet meer wachten!!! dit weekend nog ff snel tentje opzetten om te kijken of alles nog compleet is. verder heb ik mijn onderbroeken (2... voorkantje, achterkantje, binnenstebuiten en een reserve!) en sokken al klaar liggen.... note to self: Handoek niet vergeten!!! laatste keer daar moeten kopen, maar viel bij de eerste keer afdrogen al bijna uit elkaar ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
Iemand nog tips om zeker mee te nemen???

Ik neem bijvoorbeeld een oude mobiele telefoon mee... als ik die kwijt raak of iemand leent 'm zonder te vragen en terug te geven is dat niet zo heel erg.

andere tips zijn welkom!
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Iemand nog tips om zeker mee te nemen???

Ik neem bijvoorbeeld een oude mobiele telefoon mee... als ik die kwijt raak of iemand leent 'm zonder te vragen en terug te geven is dat niet zo heel erg.

andere tips zijn welkom!

Een extra paar schoenen voor als het gaat hozen :) Niks zo naar als de volgende dag in een paar natte schoenen te moeten gaan staan :)
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
Wat een goede voorbereidingen hier zeg! Ik ga er waarschijnlijk 16 juni achterkomen dat ik geen haringen meer heb, mijn luchtbed stuk is en alle powerbanks zoek zijn.
powerbank.... das een goeie...alhoewel ik waarschijnlijk mijn mobiel (bijna) niet wil/ga gebruiken. Ik wil zoveel mogelijk "mono" en genieten ipv overal foto's en filmpjes van maken... uitzondering is ws Maneskin (want beloofd aan dochters) en Metallica (want bucket list!)
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
762
1.580
Was laatst weer op een festival met overnachting (Alle Remmen Los festival). Wou mn luchtbedje opblazen, bleek de dop om hem dicht te draaien te missen... dus check dat van tevoren of je luchtbed compleet is. :ROFLMAO:
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Nou vooruit, een willekeurige selectie van 10 geboden:

1. Plastic ZIP zakje voor je mobiel voor in een hoosbui
2. Goedkoop cijferslotje voor je tent scoren bij de Action
3. Sterke drank / mix overgieten in een leeg pak sap of Barleduc om mee te smokkelen de camping op
4. Pakken drank/water invriezen zodat ze fungeren als koelelementen en je die ruimte dus bespaart
5. Een testertje van je favoriete geurtje regelen want glas mag niet mee de camping op
6. Geen luchtbedpomp meenemen maar van je buren lenen
7. Flosdraad! Iets tussen je tanden gaat na 3 dagen verschrikkelijk irriteren
8. Plastic tasje voor je vuile was. Vooral handig als er iets drijfnat is en de tas in moet
9. Steekwagen + ductape. Kun je 80% van de spullen rijden i.p.v. sjouwen
10. En het geheime wapen: vochtig WC papier. Een verademing op dag 3! (y)

11. En bonusnummer 11: versiering voor je scheerlijnen. Dan flikker je er minder snel overheen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
zoals al in andere topics zojuist voorbij kwam, en na vorige cancels al benoemd werd....

Turnstile nu ook Hellfest tijdens Pinkpop weekend gecanceld.
De cancel voor Pinkpop hangt in de lucht.
NIeuwe act nodig dus voor tentstage, zondag 14:30?


1654088073999.png
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken