TW Classic 2022 met Nick Cave

Kendrick met Florence als opwarmer zou inderdaad een straffe combo zijn.

Er moet sowieso een naam staan die nog met data moet komen, lijkt het...

Benieuwd waar we hem zien dit jaar. Of mogelijk doet hij pas volgend jaar een uitgebreide tournee?
Denk dat die dat nog zelf niet weet. En dat zijn management het denkt wel te weten, maar nog niet weet of het voor KL goed is.
Dat is zo'n beetje de heersende vibe daar.

Denk dat die dat nog zelf niet weet. En dat zijn management het denkt wel te weten, maar nog niet weet of het voor KL goed is.
Dat is zo'n beetje de heersende vibe daar.
Ik stel voor: dit jaar redelijk exclusief uitpakken op Glasto (grootste promo ter wereld), een nieuw meesterwerk uitbrengen en volgend jaar een grote tour doen langs de festivals.

Wil iemand dat naar dat management sturen?

Wel een bedenking voor McCartney: hij speelt nooit 2 concerten, dag op dag, na elkaar op verschillende lokaties. De zaterdag op Glastonbury en de zondag al fris en monter bij ons op Werchter zou straf zijn….

Wel een bedenking voor McCartney: hij speelt nooit 2 concerten, dag op dag, na elkaar op verschillende lokaties. De zaterdag op Glastonbury en de zondag al fris en monter bij ons op Werchter zou straf zijn….
Dat doet me ook enorm twijfelen aan hem.

dan komt hij toch gewoon een andere dag ;)

dan komt hij toch gewoon een andere dag ;)
Er heeft hier iemand geschreven dat er op Werchters drie weekends worden geblokkeerd.
Het Rock Werchter weekend en dan 1 classic en 1 boutique weekend.
Tenzij ze op maandag ofzo nog eens een TW Classic dag zouden organiseren ipv de zondag… In het verleden is TWC ook al eens op een maandag geweest.

Het zou me mbt McCartney niets verbazen dat hij enkel Glastonbury inhaalt van zijn afgelaste tour in 2020.
Die tour is volledig gecanceld en tickets zijn terug betaald. De kans is groot dat hij gewoon op andere locaties speelt…En zoals gezegd, 2 dagen achter elkaar zie ik niet gebeuren en dan valt Werchter dus eigenlijk meteen af.

• Leuk
Waarderingen: mattman en slyke
Een andere naam voor Classic waar ik wel op hoopte was Genesis.
Ze touren dit jaar, maar juni zit net tijdens hun pauze tussen Europa en US…

Als Paul McCartney wordt aangekondigd voor TW2 mag ik hopen dat men alsnog een mogelijkheid voorziet om tickets van TW1 om te zetten naar TW2.
Ik kocht in 2019 mijn ticket voor McCartney en nam dit jaar genoegen met de affiche van TW1, die puik is maar niet mijn ding. Nu een nieuwe show van McCartney aankondigen zonder die mogelijkheid aanbieden zou mij enorm kwaad maken.

• Leuk
Waarderingen: zero
Als Paul McCartney wordt aangekondigd voor TW2 mag ik hopen dat men alsnog een mogelijkheid voorziet om tickets van TW1 om te zetten naar TW2.
Ik kocht in 2019 mijn ticket voor McCartney en nam dit jaar genoegen met de affiche van TW1, die puik is maar niet mijn ding. Nu een nieuwe show van McCartney aankondigen zonder die mogelijkheid aanbieden zou mij enorm kwaad maken.
Bij mij is mijn golden ticket gewoon omgezet naar een tegoedbon voor festivals in Werchter. Bij jou niet dan?
Heb jij een rechtstreekse omzetting gehad naar TWC 1 van 2022?

Nu ik er over nadenk, ik denk dat die tegoedbon enkel geldig was voor 2021 en 2022, dus ik ga die dit jaar nog moeten gebruiken dan sowieso…

Bij mij is mijn golden ticket gewoon omgezet naar een tegoedbon voor festivals in Werchter. Bij jou niet dan?
Heb jij een rechtstreekse omzetting gehad naar TWC 1 van 2022?

Nu ik er over nadenk, ik denk dat die tegoedbon enkel geldig was voor 2021 en 2022, dus ik ga die dit jaar nog moeten gebruiken dan sowieso…
Dennis heeft dat tegoed al ingewisseld voor TWC1. Lijkt me niet dat je dan de mogelijkheid krijgt om het alsnog naar McCartney om te zetten. (Had je maar moeten wachten, al wist je als leek natuurlijk niet dat er meer in het vat zat, dus wat dat betreft zou het wel netjes zijn).

Users who are viewing this thread