TW Classic 2022 met Nick Cave

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.722
1.890
Een andere naam voor Classic waar ik wel op hoopte was Genesis.
Ze touren dit jaar, maar juni zit net tijdens hun pauze tussen Europa en US…
Genesis tourt dit jaar in maart door Europa en UK. Daarna houden ze er denk ik mee op. Die data van Amerika zijn van 2021.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.722
1.890
Als Paul McCartney wordt aangekondigd voor TW2 mag ik hopen dat men alsnog een mogelijkheid voorziet om tickets van TW1 om te zetten naar TW2.
Ik kocht in 2019 mijn ticket voor McCartney en nam dit jaar genoegen met de affiche van TW1, die puik is maar niet mijn ding. Nu een nieuwe show van McCartney aankondigen zonder die mogelijkheid aanbieden zou mij enorm kwaad maken.
McCartney speelt geen 2 concerten achter elkaar tenzij het op dezelfde locatie is. Hij gaat niet de zaterdag Glastonbury en de zondag Werchter doen.....De man is bijna 80
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.633
892
Eagles op 26 juni in Hyde Park Londen, dus die alvast ook niet…

Eric Clapton had gekund, maar die staat al in het Sportpaleis en 2x in Ziggo…
 

dennisf

Randprogramma
16 jan 2018
145
37
Bij mij is mijn golden ticket gewoon omgezet naar een tegoedbon voor festivals in Werchter. Bij jou niet dan?
Heb jij een rechtstreekse omzetting gehad naar TWC 1 van 2022?

Nu ik er over nadenk, ik denk dat die tegoedbon enkel geldig was voor 2021 en 2022, dus ik ga die dit jaar nog moeten gebruiken dan sowieso…
Werd automatisch omgezet naar ticket voor TWC met Nick Cave, tenzij je zelf vroeg om een tegoedbon voor eind augustus 2021. Indien omgekeerd (automatische tegoedbon en actieve keuze voor TWC1) was het anders geweest, maar nu wordt die keuze in feite opgedrongen. Dus ik hoop maar dat men dit inziet áls men McCartney op een of andere manier naar Werchter haalt in 2022
 
  • Leuk
Waarderingen: zero en Timmetje

Toyah Hendrickx

Playlistbediener
16 feb 2022
45
9
Nu dat Core zijn namen gedropt heeft, kunnen ze mss eindelijk eens TWC2 en Boutique 2 aankondigen? Blijft opvallend maar aanslepen. Mss iets te maken met burgemeester van Rotselaar. Is veel kritiek gekomen op de schier eindeloos aantal concerten van Parklife in 2021. Vonden veel (lokale) mensen er zwaar over. Ik denk dat 3 weekends ook niet goed zal vallen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.656
Nu dat Core zijn namen gedropt heeft, kunnen ze mss eindelijk eens TWC2 en Boutique 2 aankondigen? Blijft opvallend maar aanslepen. Mss iets te maken met burgemeester van Rotselaar. Is veel kritiek gekomen op de schier eindeloos aantal concerten van Parklife in 2021. Vonden veel (lokale) mensen er zwaar over. Ik denk dat 3 weekends ook niet goed zal vallen.

Denk eerst de verkoop va CORE deze week en volgende week namen voor een andere losse dag?

Ben zelf vooral benieuwd wie er nog op Boutique verschijnt. Sinds oktober is het daar stil rond.
 
  • Leuk
Waarderingen: gerrie en Timmetje

Toyah Hendrickx

Playlistbediener
16 feb 2022
45
9
Denk eerst de verkoop va CORE deze week en volgende week namen voor een andere losse dag?

Ben zelf vooral benieuwd wie er nog op Boutique verschijnt. Sinds oktober is het daar stil rond.
Moeten echt grote namen zijn om het op 4 maanden uit te verkopen. McCartney mag zeker komen van mij!
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Nu dat Core zijn namen gedropt heeft, kunnen ze mss eindelijk eens TWC2 en Boutique 2 aankondigen? Blijft opvallend maar aanslepen. Mss iets te maken met burgemeester van Rotselaar. Is veel kritiek gekomen op de schier eindeloos aantal concerten van Parklife in 2021. Vonden veel (lokale) mensen er zwaar over. Ik denk dat 3 weekends ook niet goed zal vallen.
Niet de headliner, maar cruciale band is afgehaakt voor Encore. Dat proberen ze nu op te lossen. Was ook het geval voor Core overigens.
Er zullen er altijd zijn ginder die klagen en zagen. Ermee dat ze het bundelen in die weekends, om nog niet extra weekends de buurt te belasten. Op zich mogen ze er max 7 doen per jaar, door de omstandigheden gaan ze er nu 1 keer over.

Zoals Chiquita het al ergens vermeldde, meer dan anders artiesten waarmee het momenteel moeilijk werken is.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
Niet de headliner, maar cruciale band is afgehaakt voor Encore. Dat proberen ze nu op te lossen. Was ook het geval voor Core overigens.
Er zullen er altijd zijn ginder die klagen en zagen. Ermee dat ze het bundelen in die weekends, om nog niet extra weekends de buurt te belasten. Op zich mogen ze er max 7 doen per jaar, door de omstandigheden gaan ze er nu 1 keer over.

Zoals Chiquita het al ergens vermeldde, meer dan anders artiesten waarmee het momenteel moeilijk werken is.
Gok: London Grammar
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Eventjes vanuit een andere hoek bekijken: We hebben enerzijds McCartney en Rolling Stones die moeilijk lijken vanwege beide een Britse show op 25 juni, en een gebrek aan andere "classic" kandidaten. Anderzijds meldt Het Laatste Nieuws geruchten over Robbie Williams op een tweede Boutique. Onze lokale insiders zeggen dat ze de naam van Williams ook al hebben horen waaien, maar dat de bovenkant van Boutique 2 eerder vrouwelijk is.

Optelsom: Robbie Williams als headliner van TW Classic 2?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.925
6.156
Had schrik voor Bazart maar die staan dus op RW haha.
Niet zo luid, kijk eens naar de daginvulling van die Boutique die Swift ging headlinen. Juist ja.

edit: en idd, 'Classic' hoeft niet steeds een opa als headliner te hebben. Editors hebben die leeftijd nog niet en deden 't ook al 's in 2018 (?). Kan nu ook gewoon. Williams kan echt een heel radiovriendelijk publiek op de been brengen à la Q-Music publiek. Kan goed opgevuld dan worden met Ellie Goulding (van die 2020 Swift-editie), Tourist Lemc, Bazart etc.
 
Laatst bewerkt:

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.633
892
Eventjes vanuit een andere hoek bekijken: We hebben enerzijds McCartney en Rolling Stones die moeilijk lijken vanwege beide een Britse show op 25 juni, en een gebrek aan andere "classic" kandidaten. Anderzijds meldt Het Laatste Nieuws geruchten over Robbie Williams op een tweede Boutique. Onze lokale insiders zeggen dat ze de naam van Williams ook al hebben horen waaien, maar dat de bovenkant van Boutique 2 eerder vrouwelijk is.

Optelsom: Robbie Williams als headliner van TW Classic 2?
Misschien allemaal vrouwelijke subs en dan RW als headliner op Boutique?
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.633
892
Niet zo luid, kijk eens naar de daginvulling van die Boutique die Swift ging headlinen. Juist ja.

edit: en idd, 'Classic' hoeft niet steeds een opa als headliner te hebben. Editors hebben die leeftijd nog niet en deden 't ook al 's in 2018 (?). Kan nu ook gewoon. Williams kan echt een heel radiovriendelijk publiek op de been brengen à la Q-Music publiek. Kan goed opgevuld dan worden met Ellie Goulding (van die 2020 Swift-editie), Tourist Lemc, Bazart etc.
Bazart en Oscar & The Wolf staan imo niet op zijn plaats op een TW classic festival.
En dan heeft nog niet zozeer met leeftijd te maken, dan wel met de sound die ik in de verste verte kan bestempelen als een classic sound…
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.633
892
Heeft er niets mee te maken. TWC en Boutique zijn gewoon ééndagsfestivals.
Op de boutique 2 dan, ergens ver weggestopt in 1 van de tenten…
En terzelfdertijd een goeie oude rocker op het hoofdpodium… ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken