TW Classic 2022 met Nick Cave

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.158
5.476
Altijd afgevraagd wat die andere co-headliner was voor de Werchtervrijdag toen. Voor een headliner leeft die heel lang uit eigenlijk. Had toch dit moeten worden hé: Liam Gallagher - X - The Strokes, niet?
Ze gingen het toen inderdaad oplossen met Royal Blood en normaal gezien The National in de barn, die konden toen is voor een keer.
Maar dat ging het nog niet verhelpen, veel dingetjes bleven maar afspringen. Zonde, want vond die dag een enorm sterke KluB C line up hebben.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.398
1.906
Ze gingen het toen inderdaad oplossen met Royal Blood en normaal gezien The National in de barn, die konden toen is voor een keer.
Maar dat ging het nog niet verhelpen, veel dingetjes bleven maar afspringen. Zonde, want vond die dag een enorm sterke KluB C line up hebben.
Goed dat het niet is door gegaan dan want The National vs The Strokes had ik ze nooit vergeven.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.890
6.106
Ik overwoog hier eigenlijk nog naartoe te gaan, maar met The Smile nu ook op DTRH valt ook dat kaartenhuis wat in. En Cave kun je komende zomer op veel betere plekken te zien dan het parasollenvolk dat de eendagsevents bevolkt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.928
8.568
Ik overwoog hier eigenlijk nog naartoe te gaan, maar met The Smile nu ook op DTRH valt ook dat kaartenhuis wat in. En Cave kun je komende zomer op veel betere plekken te zien dan het parasollenvolk dat de eendagsevents bevolkt.

Eens over The Smile, niet over Cave eerlijk gezegd. Dit wordt zowat de grootste show uit zijn carrière en omdat hij headliner is wordt dit ook zijn publiek. Denk dat TWC een heel speciale gaat worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
Met The Smile op DTRH wordt het voor mij of een BKS dagkaartje of een TW Classic ticket. Even afwachten hoeveel speeltijd hij op BKS krijgt. Speeltijd op TW is wel echt fantastisch.
 
Laatst bewerkt:

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.874
Zou die 2e TW dag nog wel door gaan ? Volgens de laatste geruchten staan de Rolling Stones de zaterdag op Hyde Park en McCartney zou dus op Glastonbury staan. Die staan dan de zondag echt niet op Werchter Classic. Veel meer headliners kan ik me nu niet meer bedenken???
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.398
1.906
Zou die 2e TW dag nog wel door gaan ? Volgens de laatste geruchten staan de Rolling Stones de zaterdag op Hyde Park en McCartney zou dus op Glastonbury staan. Die staan dan de zondag echt niet op Werchter Classic. Veel meer headliners kan ik me nu niet meer bedenken???
Kan toch even goed het weekend er voor zijn? Zaterdag 18e Stones, zondag 19e Maestro. Week erna zaterdag 25e de andere Maestro en zondag 26e de 2de Boutique dan.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Kan toch even goed het weekend er voor zijn? Zaterdag 18e Stones, zondag 19e Maestro. Week erna zaterdag 25e de andere Maestro en zondag 26e de 2de Boutique dan.
De informatie dat Boutique 2 op 18/6 en TWC 2 op 26/6 plaatsvindt komt natuurlijk wel van dezelfde bronnen die in de eerste plaats bevestigden dat die events in de pijplijn zitten. Dus ofwel klopt alles van de geruchten, ofwel niets...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.874
Ja ik denk dat er enkel is gezegd, dat er van ieder 1 bijkomt en in dezelfde weekends
Zo begreep ik het mbt Classic ook. Dat de zondag erbij kwam. Die info van Boutique heb ik helemaal gemist....
Maar het lijkt me logisch om dan het hele weekend te pakken. Ze gaan toch niet die 2e dag in een ander weekend doen lijkt me???
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.158
5.476
Gaat toch niet lang meer duren, zou wel gesproken worden van een andere titel, nog mail over gekregen vandaag.
 

Toyah Hendrickx

Playlistbediener
16 feb 2022
45
9
En krijgen TW Classic 2 en Boutique 2 elk meerdere podia of enkel één ervan? Het programma is al 2 weken rond blijkbaar en er wordt niets gecommuniceerd. We zijn al maart, maar het is krokusvakantie, dus volgens mij gaan we nog een week extra mogen wachten. Nog iets meer dan 3 maanden te gaan dan, Dat zullen toch wel heel straffe namen moeten zijn om een goeie verkoop te krijgen. En Robbie Williams gaat mij alvast niet over de streep trekken... Het ontbreken van the Strokes evenmin trouwens...
 

festirock

Support act
1 dec 2015
841
567
Denk dat het vooral de productie enzo is. Als zo'n TWC de deuren openzet, is de hele productie van Paul al geïnstalleerd door de tourcrew. En dat is vroeg in de ochtend.
Productie is geen probleem, crew vliegt/rijdt meestal s avonds laat nog door. En een tour heeft ook meestal meer dan 1 stage rijden. Bij the stones zijn er dat zelfs 3
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.142
1.177
Of als The Weekend hoofdact is bv. kan je met de titel 'TW Classic' misschien een deel van de fans afschrikken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken