TW Classic 2022 met Nick Cave

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Denk eerder dat de benamingen "TW Classic 2" en "Boutique 2" marketinggewijs niet ideaal zijn. Zeker omdat volgens de huidige info "Boutique 2" voor "Boutique 1" plaatsvindt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.770
8.333
Zou er sowieso niet van uitgaan dat het dezelfde namen zal krijgen als de bestaande events. Lijkt me inderdaad niet handig.

Vind The Weeknd wel een goede gok ook. Is in ieder geval een act die nog geen data gedeeld heeft, maar wel plannen lijkt te hebben.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
The Weeknd gaf volgens mij maanden geleden al aan dat hij snel met nieuwe data zou komen nav zijn vorige tour die gecanceld was... Volgens mij hinte hij hier naar op insta toendertijd. Iets in de trant van new dates coming soon.
Ondertussen is het al langere tijd verdacht stil............
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
The Weeknd gaf volgens mij maanden geleden al aan dat hij snel met nieuwe data zou komen nav zijn vorige tour die gecanceld was... Volgens mij hinte hij hier naar op insta toendertijd. Iets in de trant van new dates coming soon.
Ondertussen is het al langere tijd verdacht stil............
Hij Tweette vorige week dat hij zijn aankondiging uitstelt vanwege de oorlog.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.068
7.210

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.586
839
Denk eerder dat de benamingen "TW Classic 2" en "Boutique 2" marketinggewijs niet ideaal zijn. Zeker omdat volgens de huidige info "Boutique 2" voor "Boutique 1" plaatsvindt.
Boutique Encore en TW Classic Encore dan maar?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.770
8.333
The Weeknd kondigde net een First Leg van zijn tour aan, en die begint in de VS en Canada vanaf 8 juli.

Dat sluit 'm uit voor één van deze 2 events denk ik.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Zoals verwacht doet ie voornamelijk stadiums, kan in Europa ook wel in mei/juni?
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.153
2.915
Die benaming 'First Leg' baart mij ook wel zorgen. Je gaat dat niet zo noemen als er nog een reeks Europese concerten voor komen. Zal voor volgende zomer zijn vrees ik.

Overigens wel leuk dat Doja Cat voorprogramma doet.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.375
10.212
The Weeknd kondigde net een First Leg van zijn tour aan, en die begint in de VS en Canada vanaf 8 juli.

Dat sluit 'm uit voor één van deze 2 events denk ik.
Zo, lang uitgesteld ook...
Ben inderdaad benieuwd of ie nog komt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.770
8.333
Zoals verwacht doet ie voornamelijk stadiums, kan in Europa ook wel in mei/juni?
Mja, dan had hij deze reeks data niet de 'first leg' genoemd denk ik. Vrees er dus wel voor.

Maar een flinke opschaling van zijn tour wel, ja.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Die benaming 'First Leg' baart mij ook wel zorgen. Je gaat dat niet zo noemen als er nog een reeks Europese concerten voor komen. Zal voor volgende zomer zijn vrees ik.
Klopt, lijkt me ook het geval. Kan ie in de herfst gaan touren in Zuid-Amerika (en Oceanië) om de zomer nadien terug te keren naar Europa.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.388
1.068
Vraagje, ik overweg een dagje TW Classic, iemand tips voor eventueel een over overnachting?
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
511
597
Vraagje, ik overweg een dagje TW Classic, iemand tips voor eventueel een over overnachting?
er rijden pendelbussen tot leuven station, in leuven zijn meerdere hotels in de buurt van het station. en er is een grote parking bij het station
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.388
1.068
er rijden pendelbussen tot leuven station, in leuven zijn meerdere hotels in de buurt van het station. en er is een grote parking bij het station
Is parkeren bij het festivalterrein niet mogelijk?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.388
1.068
jawel hoor geen probleem er is miss ook een camping daar ben ik niet zeker van. maar dacht dat je een hotel zocht of dergelijke.
Klopt, hotel, B&B etc. heeft de voorkeur. Even slapen na TW en weer naar NL

Ben nooit zo van pendel bussen.

Btw heel erg bedankt voor je hulp en tips ??
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken